|
Post by Rufus on Jan 28, 2009 16:44:36 GMT 1
Han rullede drillende med øjne og grinte lidt. Han havde det lidt underligt når han var sammen med Rosalin, som sådan en varm fornemelse der først stoppede når Rosalin gik. "Når da da er du nu sikker på at du er lærenem?" spurte han og løftede let den ene blonde øjnbryn.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 28, 2009 16:51:08 GMT 1
Hun smilede skævt "Ja det er jeg da. Jeg har da allerede lært halvdelen af den dumme bog udenad, og jeg har haft den 2 dage" sagde hun mildt uden at tage øjnene fra ham. Hun var begyndt at have det rigtig godt sammen med ham, og opførte sig også meget mere naturligt end i staten hvor hun havde været usikker omkring hver eneste ord hun sagde. Hun var dog stadig ikke i stand til ikke at være påklædt mens han var der.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 28, 2009 16:56:40 GMT 1
"Aha, så mangler du jo bare den anden halvdel, og så hvordan man går, modtager blomster fra gifte, ugifte og forlovede mænd, hvordan man taler i forskellige situationer o.s.v" grinte han og smilte, der var en masse hun skulle lære, men hun skulle nu nok bllive en god dronning.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 28, 2009 17:02:42 GMT 1
Hun sukkede opgivende "Altså nu skal du ikke ødelægge mit humør" sagde hun med et smil og et drilsk glimt i øjet "Modtager blomster, man tager vel bare imod dem, hvad ellers" hun forstod ikke mange af sikkene, de var en smule mærkelige efter hendes smag, men hun skulle nok lærer det, når hun først havde sat sig noget for så blev hun stædig.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 28, 2009 17:05:14 GMT 1
"Det er mit job at gøre det, så lad mig nu bare gøre det" drillede han og grinte lidt. "Altså du skal neje på forskellige måder kunne nikke på forskellige måder, det er et stort arbejde at være dronning, det er ikke bare lutter lagkage" sagde han og grinte og kyssede hende på panden.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 28, 2009 17:10:03 GMT 1
"Neje og nikke på forskellige måder, nu har jeg hørt det med, jeg som kun troede der var en måde, men man kan vel altid blive overrasket" sagde hun med et smil. Hun var ikke vandt til at blive kysset hele tiden, men det var meget rart, hun kunne virkelig godt lide det, det fik hende til at føle sig elsket.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 28, 2009 17:14:04 GMT 1
"Der er ikke særlig mange der ved hvor hårdt det er at være dronning, de tror at man bare skal sidde på en trone i smukke klæder og smile hele dagen, men der ligger en masse bag" sagde han og grinte. "Har Maude vist dig dronninge kjolerne du sikkert skal have på igennem tiden?" spurte han og nussede hende lidt på kinden.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 28, 2009 17:16:46 GMT 1
Hun rystede på hovedet "Nej det har hun ikke. Vi har haft lidt for travlt. Så længe de ikke er så store at jeg drukner i dem. Jeg er jo ikke ligefrem den største person i verden vel?" sagde hun med et smil. Hun vidste ikke helt om hun skulle glæde sig til at se dem, eller være nervøs for det.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 28, 2009 17:20:00 GMT 1
Han skar en grimasse, de fleste af dronninge kjolerne, var store, prægtige, smukke og tilsat med en masse ædelssten at man skulle tro det var løgn. "Jeg tror først du skal lære at gå med kroset inden du ser dem" grinte han og smilte skævt ved tanken om hvordan hun ville se ud når hun fik dem at se. "Det minder mig om at vi faktisk også skal males efter bryluppet" sagde han og skar ansigt ved tanken om det.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 28, 2009 17:26:14 GMT 1
Hun rynkede næsen ved hans ansigtsudtryk "Jeg kan regne ud de er ret store" sagde hun lettere nervøst, hun var næsten sikker på den var den slags kjole hun ville forsvinde fuldstændig i. Det var uden tvivl smukke, men store. "Males.. Hvorfor det" spurte hun mildt, hun havde igen trang til at stå stille gu ved hvor lang tid for at få malet et billede
|
|
|
Post by Rufus on Jan 28, 2009 17:30:14 GMT 1
"Og tunge" sagde han og tænkte sig om, den sidste han havde set bære en dronninge kjole var hans mor, og hun var jo for længst død. "Det er en tradition, ligsom at hvis vi for et barn skal vi males fire uger efter fødslen" sagde han, han kendte alt til at blive malet og det var stadig en pindsel for ham at blive malet.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 28, 2009 17:36:39 GMT 1
Hun sukkede "Skønt. Hvorfor kan dronninger ikke bare gå i flotte enkle og lette kjoler" sagde hun opgivende "Så længe jeg ikke skal males mens jeg er gravid så er jeg glad. Det ville være for meget for min forfængelighed at blive foreviget mens jeg er tyk" hun rynkede næsen ved de sidste ord.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 28, 2009 17:39:10 GMT 1
"Fordi at det ikke ville være værdigt" sagde han og grinte. Han bed sig let i læben da hun havde sagt det. "Jeg er ked af det, men du skal også males med dit første barn i maven, men bare rolig din mave er ikke særlig stor på det tidspunkt og du kommer til at se vidunderlig ud det er jeg sikker på" forsikrede han og kyssede hende på næsen.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 28, 2009 17:44:51 GMT 1
Gruen var malet i hendes ansigt, tanken om at skulle males mens hun var gravid gjorde hende meget utilpas "Jamen... Nej... Hvorfor det" sagde hun med et lille hint desperation i stemmen. Hun ville ikke males i den tilstand, ligemeget hvor stor hun var på det tidspunkt, hun undrede sig også lidt over at det åbenbart kun var mens hun var gravid med det første barn.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 28, 2009 17:56:17 GMT 1
Han trak på skuldrene. "Spørg mig ikke, for at vise landet at du er den smukkeste gravide kvinde? Spørg mig ikke malerne pleger altid at gøre billedet smukkere end det burde, så det kan godt være at du ser grim ud, men maleren vil gøre dig smuk ligemeget hvad, ellers er han på spanden" sagde han og kyssede hende på panden.
|
|