|
Post by Theis on Jan 22, 2009 21:40:17 GMT 1
Han sukkede halvt skuffet, halvt irriteret. "Kan man ikke snyde lidt? Det ken man jo alle andre steder... Nej, jeg tror ikke det er noget, bare et mærkeligt indfald..." Han spiste tavst videre, og stirrede på hende. Hun lyste, og hun var smuk. Han burde have regnet ud at hun var en engel, men næh nej, han havde aldrig troet på at de kunne være til. Selv halv- og kvartenglene havde aldrig overbevidst ham.
|
|
|
Post by spurv on Jan 29, 2009 12:49:09 GMT 1
hun så trist på ham " hyvadfår dog en sød úng mand som dig ti at ønske sig død" spurgte hun roligt. hun kiggede på ham med hendes blide himmel blå øjne. mens hun drak en tår vand hun kunne mærke hendes kræfter vende tilbage for hver slurk hun tog det føltes så dejligt opkvikkende
|
|
|
Post by Theis on Jan 29, 2009 19:21:23 GMT 1
Theis trak på skuldrene. "Der er så mange ting," mumlede han og smilede til hende. "Jeg må gå nu, tror jeg. Jeg ender bare med at sige andre dumme ting." Han gik ned fra stolen og gik over mod døren ud til gaden, men tog sig i det på halvvejen. Han vendte sig om og skyndte sig tilbage. "Må jeg få noget mad med?" spurgte han forhåbningsfuldt.
|
|
|
Post by spurv on Feb 1, 2009 12:35:46 GMT 1
ea rjste sig samtidigt med dreng, hun havde lyttet roligt til hvad han sagde men havde svært ved at se hvad grund der kunne være. " selfølgelig tag bare resten" sagde hun blidt mens hun gik over og betalte manden, hun smilede sødte og gik over og ventede i døren . " det var hygeligt at tale med dig theis" sagde hun sødt og så på ham
|
|
|
Post by Theis on Feb 5, 2009 15:49:57 GMT 1
"I lige måde, engel," sagde han efter at have skovlet alt det mad han kunne have ned i lommerne, hvilket ikke kan siges var andet end meget. Han gik over mod døren og tvang sig til ikke at overfalde kvinden med et knus i et pludseligt anfald af glæde, selvom det var svært ikke at gøre det. Han følte sig sikker på at englens kraft var grunden til hans glæde.
|
|
|
Post by spurv on Feb 5, 2009 20:05:34 GMT 1
hun smilede sødt og gik uden for " trist du måtte gå så hurtigt" hendes stemme var oprigtigt, drengen interaserede hende, ma kunne høre en lille fugl synge glad, her midt i det mørke land ea smilede igen og kiggede kort væk fra drengen. det var en relativt bblid aften og vinden var stille så hendes kappe blev pænt på plads. på himlen var den runde måne dukke op, den var næsten hel.
|
|
|
Post by Theis on Feb 6, 2009 17:40:42 GMT 1
Theis smilede svagt og kiggede op. Snart fuldmåne? Allerede? Han så ned på Ea igen. "Du er så smuk engel. Farvel for evigt, tror jeg." Han holdte om lommerne så maden ikke faldte ud, men da han bukkede var det ved at ske alligevel. Han så sig hurtigt om og skulle til at løbe afsted, men fortrød så, af frygt for at ødelægge eller mase sin mad.
|
|
|
Post by spurv on Feb 7, 2009 11:57:05 GMT 1
hun smilede, og strakte den en hån ud, en lile fin spurv kom og satte sig mens den pippede glad. ea kyssede den let på hovedet og lod den tage plads på hendes skulder, " hr jeg væet så skidt selskab at du ikke vil se mig gen" spurgte hun med et lille smil og btragtede drengen. der var intet andklagende i hendes stemme kun undren
|
|
|
Post by Theis on Feb 7, 2009 12:08:58 GMT 1
"Nej da, men det er unormalt for mig at møde en person mere en en gang i mit liv, medmindre de bor her, og du bor vel..." Han tøvede, usikker på hvordan han skulle sige det, men nikkede så opad. "...Deroppe, ikk? Desuden burde engle ikke interessere sig i syndere som mig." Det gik op for ham at han vidste meget om den religion hun tilhørte, og han overvejede et øjeblik om han måske var... ubevidst troende, hvis man kunne det. Det var vel en mulighed?
|
|
|
Post by spurv on Feb 20, 2009 0:11:33 GMT 1
hun grinte svagt og rystede på hovedet. " for det medste bor jeg på jorden" sagde hun varmt og så på ham med venlige øjne. " hvorfor skulle jeg ikke interasere mig for dig, hvis der er en ting jeg har lært ved at være på jorden så er det at intet bare er sort hvidt, ingen er kun god, og ingen er kun ond" hun grinte " desuden, kan du let komme til at se mig igen" hendes stemme var blid
|
|