|
Post by spurv on Jan 21, 2009 20:21:10 GMT 1
hun smilte roligt og fulgte op,mærkksomt med i hvad han sagde, uden at midste konsentratione. " hvis der er noget jeg har læret er det at, ale rumer mere i sig ind man bare ige forstår. " sagde hun blidt og tog en ny styrkende slurk af vandet, uden at fjerne blikket fra ham.
|
|
|
Post by Theis on Jan 21, 2009 21:13:56 GMT 1
"Det ved jeg ikke noget om," sagde Theis bare og spiste hurtigt maden. Fantastisk at en så lille krop kunne fylde i sig så hurtigt, ja, det var det, men drengen så ud til at ville slå rekorder. Han havde aldrig lært bordmanere, eller ikke af hvad han huskede, og spiste derfor heller ikke pænt. Hans tøj bar også mærker efter det, i form af fedtpletter og andet snavs.
|
|
|
Post by spurv on Jan 21, 2009 21:29:29 GMT 1
ea smede bare sødt, og tog nogle druer, hun a´havde selv ikke brug for så meget med, især ikke nu hvor hun havde fået sit vand. hun kunne godt lide at hjæle og drenge så ud ti at have behov fo maden hun undertrygte en mild latter " glem ikke at synke " sagde hun blidt
|
|
|
Post by Theis on Jan 21, 2009 21:37:26 GMT 1
"Kan man glemme at synke?" spurgte Theis betaget, og tristhed og grimme minder forsvandt til fordel for nysgerrighed og en let glæde. "Har du prøvet det? Det lyder virkelig sjovt. Skal man så proppe i sig længe?" Han så tankefuld ud. "Jeg tror ikke jeg nogensinde får så meget mad på en gang at jeg kan prøve det." End ikke det sidste lyd sørgmodigt.
|
|
|
Post by spurv on Jan 21, 2009 21:41:20 GMT 1
en ille atter undslapp hende nden hun fik den stoppet men det der kom frem lød sm små fine klokker i vinden. "beklager, det er bareen tale måde" sagde hun blit og så på ham.mens hun rettede let på den blå kappe un havde valgt at beholde på. hu smilte og og en bid mere af en frugt
|
|
|
Post by Theis on Jan 21, 2009 21:45:30 GMT 1
"Talemåder er mærkelige," sagde han og spiste nogle enkelte vindruer. Han brød sig ikke om frugt, men hans mor, som også havde været varulv, havde lært ham at det handlede om at spise varieret, og på den måde holde sig sund og stærk. At han nogensinde ville ende som gadedreng havde hun ikke regnet med, men hendes råd havde gjort ham godt. Personligt syntes han selv han var sund, selvom der næsten ikke var fedt på hans krop.
|
|
|
Post by spurv on Jan 21, 2009 21:52:00 GMT 1
hun smilede og nikkede " det er de i sandhed" sagde hun blidt. ea spisste ikke kød da hun varvegetar, forr hende var alle liv lige meget værd.hun skyllede et glas ned. "hvis du tilladr jeg spørgerhvor gammel er du så" spurgte hun blidt med en sød stemme og så nysgerigt på ham.
|
|
|
Post by Theis on Jan 21, 2009 21:56:40 GMT 1
Theis stirrede længe på hende, og trak så på skulderne. "Måske ti, måske elleve." Han dykkede så ned i maden igen, og da han så op igen virkede det lysende skær om hende sig tydeligere. Hun kunne sikkert lyset op for rummet helt alene, tænkte han, men besluttede at holde det for sig selv.
|
|
|
Post by spurv on Jan 21, 2009 22:00:38 GMT 1
hun smilede da hun havde været i den alder hvade hun stadigt blevet betragtedt som et spædbarn, men hun vidste godt det ikke kaldt for jordens folk. hun ragte ind efter det friske brød, ved et uheld gled kappen let til side og afsløre kort et lille stykke af n krid hvid vinge i retningen af drengen ingen andre end ham villle havet kunnet set det, men selv lagde hun ikke mærke til noget da appen gled på plads af sig selv
|
|
|
Post by Theis on Jan 21, 2009 22:25:27 GMT 1
Theis så op i netop det øjeblik, og fik maden galt i halsen af overraskelse. Hostende og fnysende tvang han frugtsaft i munden på sig selv, og da det var gjort stirrede han længe på hende. Havde han set syner? Var der ingen vinger? Var damen bare en normal person blandt de mange? Det kunne også være han havde mistet forstanden. Måske sad han bare i krostuen og spiste usynlig mad og vand og snakkede med det tomme rum.
|
|
|
Post by spurv on Jan 21, 2009 22:29:27 GMT 1
hun så foruroigende over på ham " har du det godt" spurgte hun bekymret og ragte en hånd ud for at hjælpe ham hvis det nu var gået helt i galhals. hendes blik og stemmen var bekymmret* hvad skete der hvad er der i vejen med ham,* det lignede han havde fået et chok
|
|
|
Post by Theis on Jan 22, 2009 15:32:47 GMT 1
Theis spyttede maden ud på tallerkenen og det frembragte en utilfreds skulen og grimasse fra krofatter. Theis grinede så anstrengt, stadig hivende efter vejret. "Jeg tror jeg glemte at sluge maden rigtigt," løj han, og tørrede tårerne i sine øjne. Da det var gjort så han undersøgende på Ea, men kunne ikke få endnu et glimt af vingerne.
|
|
|
Post by spurv on Jan 22, 2009 17:12:06 GMT 1
hun så underende på ham med en lille bekymretrynke mellem panden " hvad er der i vejen" hendes stemme var varmt men bekymret for om der var noetalvorligt i vejen med drengen. hun ragte hånden frem og rørte blidt hans ande med sine silkebløde hvide hånd hvilket bnede en pbning ind til hendes sammen folede vinger. selv om man skulle kigge godt efter for at finde den " du har ikke feber"
|
|
|
Post by Theis on Jan 22, 2009 17:59:10 GMT 1
Theis skulle lige til at skubbe hendes hånd væk med en bemærkning om at han havde det fint, da han så vingerne og stirrede på dem med et overrasket ansigtsudtryk. Han glippede med øjnene et par gange, men da vingerne ikke forsvandt stirrede han forhåbningsfuldt på hende. "Er jeg død?" spurgte han. "Er du kommet for at hente mig?"
|
|
|
Post by spurv on Jan 22, 2009 20:42:07 GMT 1
hun så forundret på ha, og kiggede så ned og opdagede hollet hun trak roligt armen tilbage " ikke idag" sagde hun roligt hun kunne mærke det ikke var noget han frygtede. hun smilede og så på ham letter urolig for ham, siden han lo til at ønske han var død..
|
|