|
Post by tazu on Dec 22, 2008 0:23:50 GMT 1
"vi må se vis jeg kender Rufus ret er det kun fordi han vil have sirenerne på hans side og intet andet det beskidte mennekse tænker ikke en skid på kærlighed magt er det eneste i hans tanker men nu må vi jo se hvad der sker ellers må vi jo bare tage til bryllup" saged han kærligt og kiggede uroligt frem for sig
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 0:26:19 GMT 1
Hun kiggede let undrene på ham "Hvad mener du med at tage til brullup, hvad skulle vi dog lave der, vi er i krig med Rufus husker du nok... Jeg ved godt han ikke tænker på andet, men han bliver jo nød til at have en arving og det ved han nok godt" sagde hun forvirret og kiggede ham i øjnene og så hans urolige blik "Hvad er der skat ? Du ser urolig ud"
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 0:29:19 GMT 1
"ser du vis vi ødelægger hans bryllup kan vi måske ryste sirenerne ud af krigen igen de er stærke at have på sin side ser du vis vi ikke skræmemr sirenerne væk skal vi ahve kvinder som soldater og Rufus ved hvad sirener har for en styrke og vi har brug for den styrke" sagde han kærligt "nej jeg gennemtænker bare en plan" sagde han roligt mens han holdt stadig blikekt
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 0:32:31 GMT 1
Hun så let overrasket på ham "Tazu vi ødelægger ikke et bryllup.. Det kan godt være han vi få nogen af sirenerne, men husk at du har mange der er meget mægtigere end dem.. Du har trods alt alle vampyrende, og de er meget stærkere end sirenerne" sagde hun bestemt.. Hun kunne ikke få sig selv til at ødelægge et bryllup, det ville hun ikke være med til "Desuden, hvis vi ødelægger det så vil sirenerne jo bare hade os endnu mere"
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 0:34:55 GMT 1
"måske men vi behøver altså de sirener tror jeg tager derned og snakker med dem men det bliver ikke nogen hygelig snak jeg har fået rapporteret at en af mine venner Strake der redede dig blev kidnappet af dem og blev så dræbt af en tøs jeg bryder mig ikke om sirener" sagde han koldt henvendt til sirenerne Strake havde været hans barndomsven og hans ven for altid
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 0:40:06 GMT 1
Hun nikkede "Det er også meget bedre at snakke med dem.. Men jeg forstår ikke hvad du vil med dem, de er bare en flok dumme tøser der ikke aner hvad de laver.. De kan ikke holde med en side, nogen vil holde med os og andre vil holde med light.. Det kan ikke ændres" sagde hun opgivende. Efter dengang hvor hun blev holdt fanget af en sirene havde hun været sur på dem og ville ikke have noget med dem at gøre
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 0:41:58 GMT 1
"du ahr ret men jeg skal have dræbt den sirene der fratog min vens sjæl så han kan få den igen mine mænd har snakket med ham en eller anden snotunge til Sahsa har hans sjæl og jeg agter at befri den ingen skal holde min bedste ven fanget" sagde han vredt og knyttede næverne uden hun kunne se det
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 0:44:35 GMT 1
Hun rynkede øjenbrynene "Den samme sasha som holdt mig fanget?" spurte hun stille "Bare rolig, hun kan ikke gemme sig for evigt, vi må jo bare sende nogen efter hende som kan klare sig uder vand" hun kiggede ham i øjene "Strake skal nok få hans sjæl igen, ingen tvivl om det"
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 0:47:01 GMT 1
"han var en god mand han reddede min dejlige kone uden noget til gengæld bare at tjenesten var gengældt jeg forstår ham ikke lige meget hvor rig jeg bliver med guldmønter bliver jeg aldrig så rig som han var og stadig er" sagde han varmt og mindedes pludselig deres barndom hvor alt havde været godt
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 0:52:09 GMT 1
Hun kyssede ham blidt på kinden og kiggede ham i øjnene "Ja han var en god mand, ingen tvivl om det, en skam jeg ikke nåede at kende ham så længe.. Jeg er sikker på jeg ville kunne lide ham" sagde hun stille "På hvilken måde var han mere rig end dig ?" spurte hun mildt og strøg ham ned af ryggen
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 0:54:17 GMT 1
"han var fri han kunen gøre som han ville uden at tre idioter kommer styrtende efter en og siger at det er forkert der var mange der ikke ville have vi giftede os men jeg ignorerede dem jeg gifter mig ikke at politiske ting men på grund af kærlighed" sagde han kærligt men holdt dog fast i mindet om ham og Strake
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 0:57:37 GMT 1
Hun kiggede ham i øjnen "Ja nogen gang så kunne det være dejligt bare at være en anden end kongelig.. Bare kunne gøre hvad det passede hende" sagde hun kærligt "Hvorfor ville de ikke have det..?" spurte hun forvirret "Det gav dig da en fordel hos min salgs, og det er jo godt for dark"
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 1:02:49 GMT 1
"det er ikke det jeg mener jeg skulle nok kunne snakke med din race det er intet problem nogle er ret tiltrækkende som dig nej jeg giftede mig med dig af en ting: kærlighed det og intet andet husk altid det" sagde han kærligt og lod igen en hånd løbe igennem hendes hår "jeg elsker dig" sagde han efter noget tid han mærkede igen hvordan tårerne pressede på
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 1:07:08 GMT 1
Hun trykkede sig ind mod ham og lagde hovedet på hans brystkasse "Det ved jeg du gjorde, du har aldrig givet mig nogen grund til at tro på det" sagde hun kærligt "Jeg elsker også dig, mere end noget andet" hviskede hun varmt og lukkede øjnene for ikke at begynde at græde igen
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 1:10:23 GMT 1
"så længe vi to lever skla vi to holde fred ikke flere skænderirer men vis det er noget vigtigt så må vi tage den" sagde han og smilte han var tæt på at græde nu men ville ikke gøre det han ville ikke virke svag eller noget vis han græd igen ville hun vide han var svag og lige nu var det sidste han ville være var svag
|
|