|
Post by Anna on Dec 21, 2008 14:35:22 GMT 1
Hun gik hen og satte sig op af væggen og holdt sig for ørenden og rystede på hovedet "Lad hver med at sige mere, jeg kan ikke klare mere af det her.. Jeg ved ikke hvem jeg kan stole på mere, hvem der lyver og hvem der fortæller sandheden.. Jeg vil så gerne tro på det du siger, men jeg kan ikke vide om du mener det. " sagde hun med en rystende stemme. På den ene side troede hun på ham, men på den anden side så kunne han stå og fylde hende med løgn
|
|
|
Post by tazu on Dec 21, 2008 14:37:49 GMT 1
han gik hen og satte sig på hug foran hende og prøvede blidt at trække hendes hænder væk "hvorfor vil du ikke tro på mig hader du mig virkelig så meget at du vil lade dem vinde vil du lade dem der har fyldt dig med løgn vil du lade dem vinde og forlade mig vis du gør det vil jeg ikke leve mere" sagde han roligt og kærligt
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 14:43:37 GMT 1
Hun lod ham flytte sine hænder men kiggede ikke på ham, og kiggede bare lige ud i luften "Jeg hader dig ikke, det kan jeg aldrig gøre.. Jeg bare ikke lyves for mere, uanset hvem jeg snakker med fortæller de mig noget andet.." sagde hun med en skælvene stemme "Jeg vil gerne tro på dig, men jeg ved ikke om jeg kan" hun kiggede ned i gulvet
|
|
|
Post by tazu on Dec 21, 2008 14:46:36 GMT 1
"selvfølglelig fortæller de dig noget andet for at skade mig de prøver at skade mig igennem dig de prøver at bruge dig jeg ved ikke hvad de har fortalt dig men jeg kan fortælle dig at vi de siger jeg vil dræbe dig så lyver de fuldstændig" sagde han kærligt og kiggede på hende og prøvede at fange hendes blik
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 14:54:45 GMT 1
Hun kiggede stadig ikke på ham, tårende rendte ned af kinderne på hende "Jeg vil ikke mere tazu.. Jeg troede godt jeg kunne klare den slags, men det kan jeg ikke.. Jeg kan ikke klare at alle prøver at få mig til at tvivle på dig.. Det kan jeg bare ikke mere" sagde hun stille med gråd i stemmen
|
|
|
Post by tazu on Dec 21, 2008 18:31:33 GMT 1
"du bliver nød til at lukke deres tanker ude jeg vil ikke have du forlader mig og jeg vil ikke have du dør eller noget andet lort de har sagt jeg elsker dig og ligemeget hvad alle adnre siger elsker jeg kun dig og ingen andre og jeg ønsker dig ikke død" sagde han kærligt han lod en hånd tøre en af hednes tårer væk
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 21:33:26 GMT 1
Hun vendte hovedet væk fra hans hånd, det at skammeren havde sagt at det passede sad dybt i hende. Tanken om at det måske var sandt kunne hun ikke glemme, hun havde jo ikke nogen chance for at vide om han sagde sandheden "Det er nemmere sagt en gjort" sagde hun stille og med skælvene stemme
|
|
|
Post by tazu on Dec 21, 2008 21:36:40 GMT 1
han rykkede hen ved siden af hende "kig mig ind i øjnene og sig du tror på den...den vampyrjager" sagde han kærligt han næste spytetde ordet ud "min skat jeg elsker dig og vil for altid gøre det ogsås elvom du beslutter dig for at forlade mig vil jeg elske dig jeg ved bare ikke om jeg vil leve uden dig" sagde han kærligt det sidste sagde han meget lavt
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 21:41:59 GMT 1
Hun drejede modvilligt hovedet og kiggede på ham "Jeg elsker dig tazu" sagde hun lavt og mødte stadig ikke han blik direkte "Jeg har ikke lyst til at gå, jeg har altid sagt at jeg vil være sammen med dig for evigt, og det mener jeg stadig... Det er bare.. Hver gang de siger sådan noget så kan jeg mærke smerten bare ved at tænke på det måske er sandt. Jeg kunne klare det da de bare sagde du havde elskerinder, men da de begyndte at sige at du bare brugte mig og helst vil se mig død, det kan jeg bare ikke klare"
|
|
|
Post by tazu on Dec 21, 2008 21:47:13 GMT 1
"intet af det der er sandt jeg har ingen elskerinder jeg har og vil kun have dig desuden ville jeg aldrig udnytte dig til noget formål jeg elsker dig" sagde han kærligt og lagde forsigtig en arm omkring hende han ville ikke have hende til at forlade ham det ville han ikke kunne klare han kunne bare ikke forklare
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 21:53:15 GMT 1
Hun krympede sig lidt sammen og lænte sig væk fra hans arm. På den ene side ville hun bare være tæt på ham og aldrig gå igen, men på den anden side så kørte vampyrjagerens ord stadig i hende "Før du mødte mig, hadet du så vampyrene.. ?" spurte hun stille, det var meget vigtigt for hende at kende sandheden på det punkt hvis hun skulle lære at stole på ham igen. Tilid var meget vigtigt for hende
|
|
|
Post by tazu on Dec 21, 2008 21:57:09 GMT 1
"vampyrer er ligesom os at spørge mig om jeg hader vampyrer ville være det samme som at sprøge mig om jeg hader mennekser mennekser der føler mennekser der lever menneske der føler smerte og glæde nej jeg hader ikke vampyrer jeg holder lige så meget af dem som resten af alle levende væsener på denne jord" sagde han kærligt og trak lettere såret armen tilbage igen
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 22:01:25 GMT 1
Hun kiggede undskyldene på ham da han trak armen til sig "Undskyld" hviskede hun stille og vendte hovedt mod gulvet igen. Hun hadet sig selv for ikke bare at kunne tro på ham igen, men hendes tillid havde fået et alvorligt slag, hun ville bare mærke hans arm om sig igen, men af en eller anden grund så kunne hun bare ikke endnu
|
|
|
Post by tazu on Dec 21, 2008 22:05:43 GMT 1
han rejste sig op "når du er klar venter jeg jeg venter altid på dig det eneste jeg håber på er at se et glimt af dig om dagen men vis du vil flytte vil jeg ikke være den der står i vejen for dig" sagde han bedrøvet og gik igen hen imod tronsalen han kom ind og satte sig på tronen vis hun flyttede ville han komme til at se sin sidste solopgang
|
|
|
Post by Anna on Dec 21, 2008 22:13:02 GMT 1
Hun kiggede ned indtil han var væk, da vendte hun hovedet mod døren. Hun kunne slet ikke klare at gøre ham ked af det på den måde, det ønskede hun bestemt ikke. Hun kiggede tomt ud i luften og vidste ikke hvad hun skulle gøre, hun ville være sammen med ham, det var der ingen tvivl om. Hun prøvede at holde tårende inde men uden held.
|
|