|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 19:28:23 GMT 1
"Jo selvfølgelig, men jeg gad godt at have et hus fuldt at små børn" sagde hun drømmende og smilte. "Men hel og lykke med at finde en lære til Rose Marie, for hvis vi opdrager hende i et par år kommer hun til at blive alt alt for stædig" grinte hun og kyssede ham på kinden. Rose Marie prøvede stadig at få fat i Muras næse, men hun prøvede forgæves. Efter et lille stykke tid fik Rose Marie fat i Muras pege finger og begyndte at tygge på den, selvom hun ikke havde fået tænder endu.
|
|
|
Post by Mura on Jan 18, 2009 19:35:10 GMT 1
"Iselle tror nu virkelig du ville kunne holde styr på dem" sagde han og grinte og kiggede så drillende på hende "men dit ønske skal vi nok godt kunen få opfyldt" sagde han drillende og strøg hendes kind han smilte ned til Rose Marie og kunne ikke lade være med at grine over hende dog bare sødt ikke hånligt
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 19:41:52 GMT 1
"Ellers så ender det bare med at vi råber og skriger af hinanden, bliver vrede, slår ting i stykker, jeg smider dig ud af huset og bliver skildt, så slemt er det heller ikke" sagde hun drillende og grinte. "Men jeg syntes ikke at et hus fyldt med børn er så slemt, vi skal jo bare kunne være stædige og beslutsomme."
|
|
|
Post by Mura on Jan 18, 2009 19:51:23 GMT 1
han strøg hende igen over kinden "mon så ikke vi skulle få os sådan et hus" spurgte han drillende og kiggeed igen ned på Rose Marie som igen så ud til at falde i søvn "de er nok søde nu men de bliver nok værre" sagde han drillende og grinte lidt han håbede bare på at Rose Marie ville acceptere hendes liv som det så ud nu
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 19:56:20 GMT 1
"Det kommer til at tage lang tid" grinte hun og nappede ham blidt i øreflippen. "Det kommer an på hvordan man opdrager dem" sagde hun drillende og tog blidt Rose Marie ud af hans arme og lagde hende ned i vuggen. Hun tog Muras hånd og kyssede ham blidt på munden.
|
|
|
Post by Mura on Jan 18, 2009 19:59:14 GMT 1
han smilte stort og lagde sine arme omkring hende "så må vi hellere komme igang" sagde han drillende og gengældte hende kys han var glad for hendes beslutning og kunne slet ikke beskrive hvor glad han var for at hun havde gjort det det var ldit sjovere at hun havde gjort som en overraskelse
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 20:03:08 GMT 1
"Ihh altså" udbrød hun og grinte. Hun trak ham op af stolen og slæbte ham med ind i deres soveværelse og låste døren, hun gad ikke at blive forstyrret at tjenere lige nu. Hun lagde sit hovede imod hans brystkasse og kyssede ham blidt og lagde armene om hans hals.
|
|
|
Post by Mura on Jan 18, 2009 20:06:54 GMT 1
da hun havde låst døren kiggede han drillende på hende "når man gider ikek blive forstyrret hvorfor mon?" spurgte han drillende og lagde selv sine arme omkring hende her kunne han være som en helt normal mand og skulle ikke tænke på at der måske lige pludselig kom nogen og forstyrrede dem
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 20:10:39 GMT 1
"Mura, gider du måske at blive forstyret nu?" spurte hun drillende og kyssede ham i panden, selvom hun var nød til at stå på tær for at gøre det. "Jeg kan da sagtens låse døren op igen hvis det er det du vil have" drillede hun og nussede ham lidt i håret og nakken.
|
|
|
Post by Mura on Jan 18, 2009 20:15:56 GMT 1
"nej ikke lige nu" sagde han drillende og lod en hånd søge ned til hendes ryg og masserede den blidt "nej nej du skal ikke låse døren op lige nu lad os vente lidt" sagde han drillende og bar hende i hans arme hen til sengen hvorefter han blidt lagde dem begge ned i sengen han lagde sig halvvejs oven på hende
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 20:21:13 GMT 1
"Sådan lød det ikke lige før" sagde hun drillende og grinte. "Mura!" hvinede hun da han bar hende, men hun grinte da han lagde hende ned i sengen. Hun kyssede ham ømt på munden og nussede ham i håret. "Hvad har du så tænkt dig at gøre nu?" spurte hun og grinte.
|
|
|
Post by Mura on Jan 18, 2009 20:23:44 GMT 1
han grinte stort da hun hvinede og kiggede så kærligt på hende "tja.. hvad har jeg tænkt mig prøv at gætte engang hvad tror du jeg kunne finde på" spurgte han og grinte så før han kyssede hende og igen begyndte han at massere hendes ryg han ovevejede ldit hvad hans næste træk skulle være
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 20:30:25 GMT 1
"Hvordan skulle jeg dog kunne gætte det?" spurte hun drillende og kyssede ham på panden. Hun kærtegnede blidt hans brystkasse med den ene hånd mens den anden kærtegnede hans nakke. "Jeg kan jo stadig ikke læse dine tanker" drillede hun og kyssede ham på næsen.
|
|
|
Post by Mura on Jan 18, 2009 20:33:44 GMT 1
han sukkede opgivende "du kunne da i det mindste prøve" sagde han og grinte han pillede ldit ved hendes kjole og overvejede bare at rive den af men Iselle ville nok blive sur over det han vidste hvor emget hun holdt af alt sit tøj så han afholdt sig fra at gøre det dog kyssede han hende igen
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 20:36:42 GMT 1
"Hvorfor skulle jeg dog det? Da vi blev gift troede jeg da at jeg gav dig min hjerne" drillede hun og grinte. "Du vover lige på at rive min kjole i stykker" sagde hun advarende og kyssede ham kærligt på munden. Hun begyndte blidt at få hans tøj af. Hun nappede ham blidt i øreflippen og grinte.
|
|