|
Post by Mura on Jan 18, 2009 17:05:03 GMT 1
han fulgte tavst med hende hun ville ikke fortælle ham det så måtte hun gå med det til hun havde lyst til at fortælle ham det han lagde sig også under dynen men vendte ryggen til hende ikke fordi han ikke ville se på hende men mere fordi han nok ikke ville kunne det uden at kysse hende dog kunen han ikke falde i søvn
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 17:09:10 GMT 1
Hun tog dynen af hovedet og kiggede vredt op i loftet hvorfor kunne hun ikke bare falde i søvn? Hvorfor skulle hun abselout ligge vågen nu og ikke kunne sove. Hun tænkte og lagde en plan for i morgen og besluttede sig hurtigt for at give Mura en ordenlig overraskelse.
|
|
|
Post by Mura on Jan 18, 2009 17:14:21 GMT 1
næste morgen!
Mura var faldet sent i søvn og lå stadig og sov han ville ikke op han havde vågnet flere gange om natten of kiggede på Iselle til han var faldet søvn igen hun havde været irreteret næsten vred igår og han håbede sådan på hun ikke var det mere da han ikke ville have det overhovedet hun skulle være glad
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 17:19:06 GMT 1
Iselle var allerede stået op og havde en grøn kjole på med et stort skørt. Hun hersede med tjenerne i et sødt rum. Hun havde en overraskelse til Mura, og hun havde en masse at nå. Hun hastede ned til byen lidt efter og gik ind i et hus. Hun kom tilbage lidt efter og stillede sig midt i det ny inrettede rum. En tjener kom hen til Mura. "Hertuginden ønsker dem sit selskab" sagde tjeneren formelt og ventede på at Mura ville komme med ham.
|
|
|
Post by Mura on Jan 18, 2009 17:21:35 GMT 1
han havde allerede været vågen i et stykke tid da tjeneren kom ind men der var et eller andet underligt ved det han ville lige prøve tjeneren engang "ja jeg skal lige i bad og have tøj på først" sagde han formelt han havde slet ikke tænkt sig det ville abre se om han kunne gennemskue Iselle og hvad hun havde tænkt sig
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 17:25:19 GMT 1
"Det er lidt ligemeget, Hertugindens befaling er at de bare kommer, selvom de måske lå i koma" sagde tjeneren og hev ham ind i rummet lige overfor deres værelse. Iselle stod midt i rummet med en lille baby i armene. Rummet var lyserødt og så rigtig sødt ud med alle mulige lyserøde babyting. Vuggen var den sødeste efter Iselles mening. Tjeneren gik ud og Iselle stod stadig med det lille barn på armen og lod ikke til at have bemærket Mura.
|
|
|
Post by Mura on Jan 18, 2009 17:27:44 GMT 1
nu vidste Mura der var noget eftersom hun sagde det på den måde han fulgte med tjeneren og da han åbnede døren var han ved at besvime han stod i flere minutter og bare så på hende "I...Isel...Iselle" fik han fremstammet før han ikke rigtigt kunne sige mere han vidste faktisk ikke hvad han skulle sige
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 17:37:25 GMT 1
"Sig goddag til din datter Mura" sagde hun og smilede til ham. Hun gik over til Mura og fik barnet over i hans arme. "Hun hedder Rose Marie, hun er kun fire uger gammel og jeg har taget hende med hjem fra et børnehjem" sagde hun og smilte. Rose Marie var en dæmon engel ligesom hun. Rose Marie havde brunt krøllet hår der var kort, hun havde lukket øjne så man ikke kunne se hendes øjnfarve. Hun havde en sød lille hvid kjole på og gabte lidt.
|
|
|
Post by Mura on Jan 18, 2009 18:15:10 GMT 1
han tog imod babyen men kunne ikke få et ord frem han satte sig ned på en stol og vuggede babyen langosmt frem og tilbage han kunne slet ikke fatte det at han havde fået sig en datter en datter som var helt deres og ingen andres han kunne slet ikke fatte det var sket for ham så havde hun ikke været sur eller noget
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 19:06:23 GMT 1
Hun gik om bag ham og lagde armene om hans hals. Hun kyssede blidt hans kind og så ned på Rose Marie. "Kan du lide hende?" spurte hun og kiggede kærligt ned på den lille pige der sov trygt uden bekymringer. "Eller hader du hende?" spurte hun med en lidt opgivende stemme.
|
|
|
Post by Mura on Jan 18, 2009 19:09:06 GMT 1
"man kan ikke hade hende Iselle jeg ahr jo kun set hvor smuk hun er jeg kender hende jo ikke helt endnu men jeg glæder mig ihvertfald" sagde han kærligt han fandt hurtigt ud af at de første chok var overstået og at han kunne tale igen "hvorfor sagde du ikke noget om at du gerne ville have et barn" spurgte han kærligt
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 19:12:03 GMT 1
Hun grinte lidt og kyssede ham igen på kinden. "Det ved jeg ikke, jeg vidste jo ikke om du ville have et, men så tog jeg chancen med hende her, men ville du hellere have en søn?" spurte hun og lagde sin kind ind imod hans og lukkede øjne. "Jeg kan jo ikke læse dine tanker, men jeg kunne altså ikke stå for hende her."
|
|
|
Post by Mura on Jan 18, 2009 19:15:12 GMT 1
han smilte "jo jeg ville helst have en søn men hende her er jo skøn jeg forstår godt du ikke kunne stå for hende det ville jeg heller ikke havde kunnet" sagde han og holdte en pause "hun er skøn" sagde han så det var kommet helt bag på ham men han vidste bare ikke om han kunne være far men nu måtte han jo se
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 19:20:14 GMT 1
"Nemlig" sagde hun og grinte. "Så må jeg jo enten ned på børnehjemmet og hente en søn, ellers må jeg jo bare føde ham selv, selvom det kommer til at gøre ondt" det sidste var ment til hende selv. Rose Marie havde åbnet øjne og prøvede at få fat i Muras næse med den ene hånd.
|
|
|
Post by Mura on Jan 18, 2009 19:23:01 GMT 1
"skal vi ikke lige opfostre Rose Marie først" spurgte han dirllende og strøg Rose Maries kind med sin finger hun var virkelig nuttet syntes han selv men selvfølelig det var alle babyer vel til de blev ældrere han ville prøve at opfostre hende uden at Tazu og Anna blandede sig for meget da hun så ville blive alt for kongelig
|
|