|
Post by Freja on Dec 7, 2008 12:43:34 GMT 1
Hendes hoved var igen rettet imod jorden og hun var stoppet med at sige det og hendes åndedræt var meget svage. Blodet dryppede ned fra hende og blodet så ikke ud til at ville stoppe. Hendes hår hang fladt og gik næsten i et med blodet. Hun havde ikke grædt, hun havde bare skreget en del.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 7, 2008 12:45:25 GMT 1
han trak en stolhen til sig og satte sig omvendt på den og kiggede på hende han ventede egentlig bare på at hun ville vågne vis hun altså vågnede igen men det var jo ikke ahsn skyld vis hun døde hun kunne bare være ordentlig han havde jo ligesom købt hende og det måtte hun jo ligesom respektere
|
|
|
Post by Freja on Dec 9, 2008 19:03:10 GMT 1
Hun blev ved med at hænge slapt i kæderne og viste ingen tegn på bevidsthed det eneste der tydede på at hun stadig var i live var hendes ellers meget besværet åndedræt, blodet blev ved med at dryppe ned på gulvet og lidt efter lidt var der en lille blodpøl neden under hende.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 9, 2008 19:08:17 GMT 1
han sukkede lavt han rejste sig og gik ud af rummet efter noget tid kom han tilbage med en healer som straks gik i gang efter cirka 10 minutter var hendes sår healede men Murlocon havde beordret til at lade nogle ar tilbage så hun huskede på hvem hun var og hvorfor hun stadig var i live
|
|
|
Post by Freja on Dec 9, 2008 19:16:59 GMT 1
Hun rørte svagt på sig og bevægede hoved lidt, hendes åndedræt blev lettere. Efter et godt stykke tid åbnede hun halvt øjnene og kiggede op, hendes syn var sløret og hun kunne ikke se noget, hun ville sige noget, men hendes stemme var helt tør, som kviste på en varm sommerdag.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 9, 2008 19:19:27 GMT 1
healeren gik hurtigt igen lige efter han satte sig igen omvendt på stolen og betragtede hende han håbede på hun havde taget ved lære måske skulle han begynde at være lidt sødere ved hende eller hvad? vis han var det var hun også nok lidt sødere ved hende men han måtte jo vise at hun var slaven han var hendes herre nu
|
|
|
Post by Freja on Dec 9, 2008 19:21:24 GMT 1
Hun åbnede munden halvt og prøvede stadig at sige noget, men det var som om hun havde glemt hvordan man snakkede, det var måske pågrund af al den smerte han havde påført hende ved at torture hende, og alt dette havde han gjort bare for at vise at hun var slaven og han var herren.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 9, 2008 19:27:35 GMT 1
han sukkede opgivende og gik igen ud af døren og kom tilbage noget tid efter med en flaske vand han gik hen til hende og satte flasken for hendes mund "drik" hvislede han men ikke lige så koldt som altisd da han prøvede at være lidt mere sød mod hende men ville det lykkedes ham
|
|
|
Post by Freja on Dec 9, 2008 19:41:06 GMT 1
Hun vendte sløvt hovedt væk, ikke tale om at hun ville drikke noget vand han tilbød, aldrig nogensinde så hellere sulte sig selv. Hun lukkede stædigt øjnene i og prøvede at tænke på alt andet end vand, selvom hun var rigtig tørstig så ville hun ikke, og lidt efter havde hun ikke lyst til vand mere.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 9, 2008 19:55:23 GMT 1
hant rak lidt blidt fat i hendes hage og trak den hen og åbnede også blidt hendes hendes mund så vandet kunne løbe frit ned i hendes hals han smilte dog ikke da det ikke var sjovt for ham da det var noget han behøvede ikke noget han gjorde for sjov han gad det ikke men måtte vinde hendes tillid
|
|
|
Post by Freja on Dec 9, 2008 20:14:18 GMT 1
Hun spyttede vandet ud så kun få dråber faldt ned i hendes hals. Hun kunne mærke at vandet hjalp selvom hun også havde spyttet det ud. Hun genvandt talens kraft, men hun gad ikke at sige noget lige nu, hun havde heller ikke rigtig noget at sige lige nu, men hun skulle nok finde på noget at sige.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 9, 2008 20:16:22 GMT 1
"drik du vil få det bedre" sagde han lidt mindre koldt men dog stadig kunne man høre at han var lidt kold overfor hende "bare rolig det er bare vand det er ikke gift" sagde han igen mindre koldt denne gang var det næsten normalt det han sagde men dog stadig lidt koldt overfor hende
|
|
|
Post by Freja on Dec 9, 2008 20:18:20 GMT 1
"Jeg ved sQ da godt der ikke er gift i, hvorfor skulle du også forgifte mig måske?" spurte hun vredt og hendes hoved hang tungt ned. "Jeg er ligeglad med vandet, du giver det mig jo kun for at vinde min tillid, men jeg kan godt fortælle dig at du kan prøve så meget du vil for du for aldrig nogensinde min tillid."
|
|
|
Post by murlocon on Dec 9, 2008 20:28:54 GMT 1
han gik helt tæt på hende "jeg kan skam også være rar du skal bare lære mig lidt bedre at kende" sagde han lidt meget lidt kærligt og trak sit hoved meget tæt på hende og smilte lidt "bare rolig du vil få det meget bedre så snart vi lærer hinanden lidt bedre at kendes" sagde han igen lidt kærligt
|
|
|
Post by Freja on Dec 9, 2008 20:31:34 GMT 1
"Jeg kender dig allerede" sagde hun og spyttede ham i ansigtet, hun var lige glad med at han sikkert ville torture hende fordi at hun spyttede ham i ansigtet, men den tid den sorg. "Og du vil ikke kende mig, du vil bare have mig til at være mere lydig, jeg er ikke dum jeg kender alle dine tricks og der er intet der kan få mig til at blive mere lydig" sagde hun og spyttede på ham igen.
|
|