|
Post by murlocon on Dec 9, 2008 20:33:21 GMT 1
han måtte holde sin meget tilbage for ikke at slå hende men tørrede det bare af "bare rolig vis du er venlig og villig så skal jeg også være det jo sødere du er jo sødere er jeg sådan er det så jo sødere du er mod mig kan du måse komme til at sove i en blød seng" sagde han lidt mere koldt end før men fjernede sig ikke
|
|
|
Post by Freja on Dec 9, 2008 20:36:07 GMT 1
"Jeg har før sovet på gulvet og jeg kan sagtens gøre det igen" sagde hun overlegent og kiggede på ham med kolde øjne. "Jeg er kun venlig hvis du er, og indtil videre har du ikke været venlig og du vil sikkert heller ikke være det" sagde hun og spyttede på ham tre gange for at se hvad der så skete.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 9, 2008 20:40:13 GMT 1
han tørrede dem af igen med en hurtig bevægelse det krævede meget af hans viljestyrke for ikke at slå hende "du har heller ikke været en engel selv det må vi vel bare rette op på og nej da du skal da ikke sove på gulvet" sagde han mere venligt end kærligt da han ikek syntes hun var særlig sød lige nu
|
|
|
Post by Freja on Dec 9, 2008 20:49:25 GMT 1
"Okay lad os se lidt på det der er sket, jeg mødte dig du brækkede mine håndled, du købte mig, jeg var grov i munden, du torturede mig, du misbrugte mig, jeg var grov i munden igen og du torturede mig, jeg tror heller ikke at du ville være en engel" sagde hun hårdt og spyttede på ham igen.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 9, 2008 20:53:14 GMT 1
"men lad os nu lægge de bag os" sagde han igen lidt mere kærligt og låste hende ned fra kæderne han gik hen og satet sig så igen omvendt på stolen for at betragte hened vandflasken lå på bordet han var ligeglad om hun drak af den det var derfor han havde taget den med ned til at starte med
|
|
|
Post by Freja on Dec 9, 2008 20:55:14 GMT 1
"Ja, det er vel let nok for dig hvæsede hun og faldt ned da han fik hende fri af lænkerne. HUn var lidt ligeglad med om hun var nøgen eller ej, han havde allerede gjort alt det onde han kunne gøre imod hende, han kunne ikke skade hende mere og det frydede hende.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 9, 2008 20:58:17 GMT 1
"burde også være ligemeget for dig sådan set læg det bag dig det gør det hele meget lettere" sagde han stadig lidt kræligt men betragtede hende stadigvæk hun var både sjov men også smuk det kunne han jo ikke lade være med at bemærke men ville ikke fortælle hende det da han bare ville virke blød
|
|
|
Post by Freja on Dec 10, 2008 7:15:46 GMT 1
"Måske for dig, men ikke for mig" hvæsede hun og kom op på knæ. Det ville tage noget tid før at hun kunne rejse sig da hun havde ondt overalt i kroppen, hun hadde ham overalt på jorden hvorfor kunne han ikke bare lade hende være? Hvorfor kunne han ikke bare sætte hende til at vaske op eller andre normale slaveting? Hvorfor skulle han abselout hele tiden straffe hende?
|
|
|
Post by murlocon on Dec 10, 2008 19:59:25 GMT 1
han blev ved med at betragte hende men sagde ikke mere han ville se om hun havde kræfterne til at komme op at stå ellers måtte han vel bare bære hende....igen han sukkede let der dog var lige hørligt men var lige ligeglad med det altså hvad kunne der ske ved det det værste var vel at hun hoverede kunne man egentlig det af et suk?
|
|
|
Post by Freja on Dec 10, 2008 20:03:13 GMT 1
Hun blev ved med at sidde på knæ og gjorde ikke min til at ville rejse sig overhovedt, hun lignede mere en der kunne falde om hvert sekund det skulle være. Hendes røde hår faldt let overhendes hoved og skjulte hendes ansigt, og det passede fint da han så ikke kunne se hendes triumferende smil.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 10, 2008 20:07:26 GMT 1
han sagde fortsat ikke noget efter noget tid rejste han sig op "sig lige til når nu du kan rejse dig op igen" sagde han lidt mindre kærligt og forlod rummet han fortsatte op i sit arbejdsværelse og begyndte at rode irreteret efter nogle papirer han kunne ikke bruge hele tiden på at være sammen med hende
|
|
|
Post by Freja on Dec 10, 2008 20:12:14 GMT 1
Hun grinte kort og gad ikke at rejse sig, hun havde set frem til at han sikkert ikke gad at spilde særlig meget tid på hende mere, han havde sikkert andre ting at lave, selvom hun var lidt ligeglad med ham, hvis han ville noget med hende måtte han selv hente hende.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 10, 2008 20:16:28 GMT 1
han havde låst døren ned til hende og regnede ikke med et der ville komme mad derned de næste på dage og det passede ham fint eftersom han kunne gøre med hende hvad han ahvde lyst til og ingen skulle betemme over hende udover ham og ingen skulle give hende ordrer undtagen ham han fortsatte dog med at lede efter sine papirer
|
|
|
Post by Freja on Dec 10, 2008 20:21:02 GMT 1
Hun kravlede over i hjørnet og satte sig med ryggen indtil væggen. Hun lænede hoved imod væggen og lukkede øjne. Hun kunne mærke trætheden melde sig og faldt lidt efter i søvn. Hendes arme hang sløvt ned af hendes sider og hendes ben lå fladt nede på jorden.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 10, 2008 20:24:08 GMT 1
endelig fandt han sine papirer men et gjorde bare det hele værere han brændte papirerne af da det ikke behagede ham det der stod han kiggede ud af sit vindue det var faktisk ved at blive nat han gik ned til kammeret og åbnede døren han trak Freja op ad stå og trak hende mod hendes værelse hvor hun skulle sove
|
|