|
Post by Freja on Jan 20, 2009 16:17:43 GMT 1
"Det ville jeg nok hvis jeg kunne" hvæsede hun vredt og prøvede at bevæge sine ben uden held. "Jeg kan jo ikke engang bevæge mine fingre hvordan ville du dog have at jeg skulle gå hen til dig?" spurte hun vredt og prøvede at varme sine ben lidt selvom det slet ikke hjalp.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 20, 2009 16:25:12 GMT 1
han sukkede tydeligvis provokeret og fløjtede højt nogle vagter kom ind ad døren og begyndte at skille buret ad han stod bare og smilte "tror du du kan rejse dig" spurgte han og vendte sig om og gik ud af døren han ventede på trappen op vis ikke hun kunne gå måtte han vel bære hende selvom han ikke gad
|
|
|
Post by Freja on Jan 20, 2009 16:28:21 GMT 1
"Hvordan skulle jeg kunne rejste mig når jeg er frosset fast?" spurte hun irriteret og sendte vagterne et syrligt dræber blik. "Du har vist slet ikke fattet pointen" mumlede hun surt for sig selv og kiggede vredt lige ud i luften uden så meget som at blinke, hvis han ville have hende til at følge efter ham måtte han selv hente hende.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 20, 2009 16:32:04 GMT 1
han sukkede igen og gik ned til hende og stod lidt og overvejede hvad han skulle gøre han fandt rimeligt hurtigt ud af det og tog fat i hende op i hans arme og begyndte så at gå op ad stentrapperne for hvert trin blev det ldit varmere dog gik han alngsomt for vis hun kom for hurtigt op i varmen igen kunne der ske noget grimt med hendes arme og ben
|
|
|
Post by Freja on Jan 20, 2009 16:33:43 GMT 1
Hun sendte ham et syrligt, vredt og irriteret blik. Hun mærkede varmen prikke i kroppen og hendes hud fik en smugle farve. Den var blevet meget hvis imens hun havde været hos ham. Hvis hun nu bare måtte komme ud i naturen ville hun straks blive meget kønnere at se på.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 20, 2009 16:41:56 GMT 1
han kiggede på hende i et stykke tid mens de gik og fik så en ide da de nåede op ved trappen satte han hende ned "kom med" sagde han roligt og trak hende med han åbnede døren ud til og kom til at tænke på det var første gang hun var ude fra slottet længe han gik hen til ne magiker "portal overflade nu" sagde han koldt og magikeren gik igang "når du komemr op på overfladen skal du vide en ting vis du stikker af bliver det slemt for dig" sagde han roligt og vendte sig om mod magikeren
|
|
|
Post by Freja on Jan 20, 2009 18:18:47 GMT 1
"Må jeg idet mindste ikke få noget ordenligt tøj på inden vi tager op til overfladen? Eller idet mindste bare få et bad?" spurte hun selvom hun længtes sådan efter at komme op i den virkelige verden istedet for at være hernede i al evighed uden så meget som at tale med andre end dumme Murlocon.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 20, 2009 18:31:48 GMT 1
han holdte en hånd for magikeren som hurtigt stoppede "vil du op til overfladen eller hvad?" spurgte han utålmodigt "du får en chance og du kommer alligevel ikke til at møde nogen" sagde han utålmodigt og stod så og kiggede afventende på hende men håbede dog på hun ville sige at de skulle afsted så ville hun måske få mere farve
|
|
|
Post by Freja on Jan 20, 2009 18:35:36 GMT 1
Hun tænkte sig godt om. "Jeg vil ikke op til overfladen" sagde hun bestemt selvom man tydeligt kunne høre på hendes stemme at hun ville. Men hvorfor skulle Murlocon dog tage hende med derop? Der måtte være noget i gære derfor valgte hun at blive her, så måtte han blive så sur som han ville.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 20, 2009 18:39:46 GMT 1
han hævede et øjenbryn og vendte sig imod hende "så du siger du hellere vil leve hernede resten af dit liv uden nogensinde at se sollys istedet for at komme op en gang om måneden for at du ikke skla dø helt elvere klarer sig ikke langt tid under jorden" sagde han roligt men var lidt ligeglad med om hun ville dø men i hans tonefald lød det som om hun betød noget for ham
|
|
|
Post by Freja on Jan 20, 2009 18:43:32 GMT 1
"Så ville jeg ihvertfald ikke være sammen med dig mere" sagde hun surt og fortrød det straks nu ville han jo sikkert straffe hende igen og hun var stadig for frossen til at kæmpe imod, hun sukkede irriteret og ventede bare på at han ville slå hende. "Og hvis jeg skal overlever hernede skal du nok se at jeg skal have noget mad."
|
|
|
Post by murlocon on Jan 20, 2009 18:47:50 GMT 1
han sukkede irreteret havde meget lyst til at slå hende men huskede så sin plan igen "fint så kommer du ikke til overfladen" sagde han ligegyldigt "du kan gå hvorhen du vil men husk lige på at prøver du at flygte bliver det værst for dig selv kom tilbage på slottet når du er træt og jeg skla vise dig dit værelse" sagde han ligegyldigt og gik hen imod slottet
|
|
|
Post by Freja on Jan 20, 2009 18:52:52 GMT 1
"Jeg er allerede træt dit fjols" mumlede hun surt. "Vil du være sød at tø mig op?" spurte hun magikeren og han trak på skuldrene og tøede hende op. "Tak" sagde hun og gik op på sit værelse. Hun gik hurtigt i bad og fandt noget farve stads og puttede det i håret så hendes hår blev helt brunt. HUn skar en grimasse over resultatet, men det kunne være ligemeget. Hun åbnede skabet og var lige ved at skrige da der kun hang en kjole tilbage, hvade hun virkelig brugt dem så hurtigt? Hun tog den hurtig på og blev lidt sur da man kunne se hele hendes venstre ben hver gang hun tog en skridt. Men hvis man åbenbart skulle se hendes ben kunne hun lige så godt være lækker med stil. Hun fandt nogen sorte nylon strømper frem og tog dem på og blev glad da de gik til midten af låret. Hun snorede en gang rund om sig selv og kiggede ud af vinduet. Det var åbenbart blevet nat. Hun tog et staerin lys frem og fik det tændt. Hun åbnede sin dør og åndede lettet op da der ingen vagt stod. Hun begyndte at gå igennem gangene uden at vide hvor hun egntelig gik hen. En dolk var det eneste hun havde på sig. Resten lå gemt i hendes værelse.
//Prøvede at forklare det tøj hun har på i sit signature^^//
|
|
|
Post by murlocon on Jan 20, 2009 18:56:17 GMT 1
han gik rundt mellem de 'butikker' de havde lavet selv og smilte alt havde de stjålet og solgte så sort hernede alle vidste at vis man søgte noget sort skulle man kontakte dem de kunen skaffe det men det kostede meget de var både undergrunds smuglere og foræddere han smilte stort over hvad de havde og gik tilbage mod slottet
|
|
|
Post by Freja on Jan 20, 2009 19:00:07 GMT 1
Hun gik forbi adskillige døre og åbnede adskillelige døre. Lyset var snart brændt ned og det irriterede hende, så var hun jo nød til at gå i mørke da hun ikke kunne finde vej tilbage til sit værelse uden hjælp da hun slet ikke kendte slottet. Hun kiggede på gangene efter kendemærker så hun kunne finde vej.
|
|