|
Post by murlocon on Dec 30, 2008 15:46:20 GMT 1
han lod ikke til at bemærke at hun var lidt i live han ville bare lade hende ligge hernede til hun var vågen og desuden var hun jo nok stærk nok til det han stilte en spand med vand så hun kunne få fat i den og gik så ud af torturlokalet og låste den grndigt efter sig og gik så op på sit kontor igen og kiggede videre i sine papirer
|
|
|
Post by Freja on Dec 30, 2008 19:01:35 GMT 1
Hun vågnede efter et godt stykke tid og det tog hende ikke lang tid før hun huskede det hele. Hun så spanden med vand, men hun skubbede bare til den så vandet flød ud på gulvet istedent for. Hun var øm i hele kroppen og havde en frygtelig hovedpine, måske var det ikke så smart at vælte den spand alligevel.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 1, 2009 14:49:53 GMT 1
han kiggede smilende på papirerne og gik så ned i torturlokalet igen "du er heldig at jeg reddede dig fra den slave butik den blev angrebet igår mine spioner så det Tazus soldater angreb og smadrede det hele mændene blev drabt og kvinderne blev voldtaget og dræbt" sagde han og så ikke ud som om det morede ham
|
|
|
Post by Freja on Jan 1, 2009 18:21:01 GMT 1
"Og hvad så? Så ville jeg i det mindste ikke være her" sagde hun sløvt og lukkede øjne og prøvede at sove igen. Hun følte alligevel et stik af sorg, hun havde levet det meste af hendes liv i den slavehandler og hun var på en meget mærkelig måde blevet glad for den slavehandler.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 1, 2009 18:25:45 GMT 1
"hmm..ingen overlevende altså er alle døde mine spioner var henne og rode i resterne så vær du glad for du kom hertil for ellers var du nok bare blevet fanget og blev en af soldaternes elskere men vis du hellere vil det kan jeg godt arangere det" sagde han med et lumskt smil på læben han vidste hun ikke ville det han ville bare teste hende lidt
|
|
|
Post by Freja on Jan 1, 2009 18:30:22 GMT 1
Hun fnøs bare hånligt. "Du skulle nok se at jeg bare var gået ud i skoven og blevet der og så have blevet tjenestepige et eller andet rigt sted" sagde hun og lagde irriteret armene over kors, ikke tale om at han skulle lave sjov med hende om at sælge hende til en af hans soldater.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 1, 2009 18:37:05 GMT 1
"du tror ikke også de har gennemsøgt skovene hvor dum er du selvfølgelig ledte de jo og jeg tror kun det var de gamle kvinder der blev dræbt de lidt yngre blev nok slæbt tilbage igen" sagde han koldt han var ligeglad med hendes attitude desuden var det ham der havde nøglen så hun kunne komme ud men kun ham
|
|
|
Post by Freja on Jan 1, 2009 18:40:18 GMT 1
"Så havde jeg bare svømmet væk og have fundet et skib og ladet som om jeg var bevidstløs, de ville sikkert havde hevet mig ombord" sagde hun og kiggede vredt på ham. "Og jeg er ikke dummere end dig, du er jo den letteste at finde, giv en gorilla tøj på og så har man fundet dig" sagde hun hånligt og grinte.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 1, 2009 18:45:11 GMT 1
han var ved at blive en smule vred og vis ikke hun ville dø skulle han nok bare gå igen "vis nu du beslutter dig for at dø så her" sagde han koldt og kastede en lille kniv hen til hende den var kun stor nok til at foresage små skader og ikke dræbe nogen jo vis man skar ved en blodåre elelr var den harmløs
|
|
|
Post by Freja on Jan 1, 2009 19:08:22 GMT 1
"Sikkert" sagde hun og grinte for sig selv. Nu kunne hun jo prøve at dirke låsen op. Ubemærket tog hun kniven og begyndte lydløst at dirke låsen op. Efter lang tid havde hun fået den dirket op, men det kunne ikke ses. Hun gemte lydløst og ubemærket kniven væk og smilte lumsk, nu havde hun et våben.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 1, 2009 19:10:34 GMT 1
han vendte sig om og gik ud igen han lukkede døren og låste den med en træbjælke på tværs på ydersiden og yderligere nogle låse som kun kunne åbnes udefra dog satte han også to vagter op han vidste godt hun ville prøve at slippe ud og det var hans plan at tro hun kunne komme ud og derefter kunne han jo straffe hende som han ville
|
|
|
Post by Freja on Jan 1, 2009 19:17:57 GMT 1
Da han var gået ud og låst døren åbnede hun lågen og kravlede ud. Hun fandt nogen våben fra bordet hvor tortur tingene lå, nu skulle hun bare være en lydig slave, men herre ville hun aldrig kalde ham nogensinde ikke tale om. Hun satte sig ind i buret igen og låste døren. Hun lukkede øjne og faldte hurtigt i søvn.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 20, 2009 15:31:10 GMT 1
han fortsatte op i sit arbejdsværelse og lagde bunken med nøgler for forvirring var der mange nøgler der ikke blev brugt til døren men var helt ubrugelige han smilte lidt han regnede bestemt ikke med hun ville være lydig han skulle bare lige knække hende først og det ville nok ikke tage så langt tid igen efter klokken var langt over tolv lagde han alt fra sig han ville prøve en ny taktik nu han gik ned i kælderen hvor hun lå og låste op og stilte sig i døren hvordan skulle han vække hende
|
|
|
Post by Freja on Jan 20, 2009 16:14:00 GMT 1
Freja var allerede vågen og rystede af kulde, hvorfor var der også så koldt hernede? Hun kiggede lige ud i luften og prøvede at varme sig lidt ved at gnide hænderne imod hinanden, selvom det slet ikke hjalp da hendes hænder næsten var frosset fast - Hun kunne ihvertfald ikke bevæge fingrene.
|
|
|
Post by murlocon on Jan 20, 2009 16:16:23 GMT 1
han gik langsomt hen og åbnede buret til hende og gik hen til døren igen "kom her" sagde han roligt og ventede på hun ville tage sig sammen og komme hen til ham vis hun overhovedet ville men vis ikke hun ville måtte hun blive hernede men han måtte overbevise hende om at han ikke ville gøre hende ondt
|
|