|
Post by Demitria on Nov 23, 2008 19:51:39 GMT 1
"Jeg tror at jeg skal have noget luft" sagde hun og rejste sig op for at gå udenfor. Hun skubbede døren op og lænte sig op imod muren. Hun gabte svagt strakte sig, det havde været en kedelig dag uden noget at lave, det var derfor hun var kommet herhen for at se om der var noget at lave.
|
|
|
Post by Shadow on Nov 23, 2008 19:55:11 GMT 1
Blake blev siddende tilbage og så lidt rundt omkring. Han gabte lidt, gik så ud af den samme dør som hende, men fortsatte ud af gyden og op ad gaden, han ville finde de fyre igen, han kedede sig og vidste at de ville kunne beskæftige hm bare lidt mere, end en krostue fuld af pirater. Han så ikke tilbage mod hende, men havde nu trukket hætten over og gik mod fyrerne, han vidste godt hvor de holdt til, så han skulle bare banke på døren og så ville han have noget at lave igen.
|
|
|
Post by Demitria on Nov 23, 2008 20:01:57 GMT 1
Hun begyndte at gå hen imod træet hvor hun havde efterladt hesten. Hun svang sig i sadlen og begyndte at trave ind i skoven. Det var den letteste vej hvis hun gerne ville hjem. Hun satte den i galop da de var et stykke væk fra byen. Skoven var tåget, men hun kunne sagtens finde vej, det var hun jo vant til.
//Out//
|
|
|
Post by Shadow on Nov 23, 2008 20:05:50 GMT 1
Blake gik op mod et hus, det så meget tomt ud, han bankede på og en af fyrerne åbnede døren, han var vist ikke særlig glad for at se ham, for Blake blev bare hevet ind i huset og døren lukket med et brag. "Lad mig lige tale med ham" kom det roligt og koldt fra Blake, han smilte lidt og gik op ad trapperne, åbnede døren og derinde sad lederen. Blake lukkede døren efter sig. //out//
|
|