|
Post by Shadow on Nov 23, 2008 17:31:18 GMT 1
Blake rystede på hovedet og så efter hende. "det var bare lidt dumt gjort" sagde han med et roligt og koldt smil på læben. Han trak lidt på skulderne og så lidt efter fyrerne. "Vi snakker om det en anden gang ikke" sagde han med et smil, han måtte fjerne noget af sit hår, da det irriterede hans udsyn lidt også selvom hætten stadig var over hans hovede. "du skulle slet ikke have gjort det" sagde han så efter hende og gik stille bagved hende, men stadig med et par meters mellemrum, han vill ikke have at andre så ham sammen med hende, det ville han ikke tillade sig selv. Han fjernede hætten, da den irriterede ham lidt. hans hår blev så blæst væk fra ansigtet, så han rigtig kunne se hende, han betragtede hende roligt bagfra og nød synet med et smil på læben.
|
|
|
Post by Demitria on Nov 23, 2008 17:38:49 GMT 1
"Hvorfor? Kvinder er lige så gode som mænd de skal bare tage sig sammen" sagde hun og smilte for sig selv. "Og så elsker jeg at ydmyge drenge der tror at de er bedre end alle andre" sagde hun og drejede ned i en mørk gyde. "Og alligevel kan smukke piger altså godt slå fra sig."
|
|
|
Post by Shadow on Nov 23, 2008 17:54:10 GMT 1
Han fulgte roligt efter hende, men havde ikke mere at sige, han smlte bare rolig. Han så rundt i den mørke gyde og smilte lidt over det. "Hvad vil den smukke kvinde, så inde i denne gyde?" spurgte han med et smil, mest til sig selv, men også lidt til hende, han vidste ikke rigtig hvad han skulle lave, så han kunne jo godt følge med hende og se hvad hun havde for. Han så rundt i mørket og kunne ikke se noget, men lod det komme som om en overraskelse, hvad hun kunne finde på.
|
|
|
Post by Demitria on Nov 23, 2008 17:58:58 GMT 1
"Møde nogen" sagde hun smilende og åbnede en hemmelig dør i gyden og gik ind af den. "Kom hvis du vil" sagde hun og lukkede den efter sig. Det hun gik ind til var en fyldt krostue med en masse pirater der sad og drak. Hun satte sig ned ved et bor di hjørnet og begyndte at tale lavmælt me den mand. Da hun var færdig med at tale med ham gik hun over til et andet bor dog satte sig.
|
|
|
Post by Shadow on Nov 23, 2008 18:08:30 GMT 1
Blake fulgte stille efter og smilte, da han så alle de pirater som var samlet, han trak hætten over og gik hen i et hjørne, hvor han lyttede til dem alle, han var bare lidt nysgerrig og havde ikke tænkt sig at bruge oplysningerne til noget, ikke endnu i hvert fald. Han så efter hende og fulgte hendes bevægelser, men blev dog selv stående i hjørnet. Han så enkelte blikke mod sig, men sagde ikke noget sod bare lænet op at muren og kiggede ud under hætten. De røde striber i håret, var det eneste man kunne se af ham og så hans mund, hvor der befandt sig et koldt smil på.
|
|
|
Post by Demitria on Nov 23, 2008 18:14:43 GMT 1
"Du må altså gerne komme frem i lyset Torldknægt, vi er kun farlige når vi er sure" drillede hun og grinte. Hun gik over til ham og stilte sig foran ham med armene over kors. "Eller er du bange for os?" spurte hun drillende og smilte lumsk, hun var vant til at have med stædige drenge at gøre.
|
|
|
Post by Shadow on Nov 23, 2008 18:18:16 GMT 1
"Næ, jeg kan bare godt lide at stå op" svarede han roligt med et smil på læben, han rettede blikket op mod hende, men det kom kun langsomt op, da det fulgte hendes former. Han så så med et smil på hende. Hætten faldt af og man kunne se hans drillende, men alligevel kolde øjne. "der er vel ikke noget at være bange for hellere" sagde han og så lidt rundt i krostuen, men lod så blikket falde tilbage på hende. Smiltet var blevet en smule drilsk, men man kunne ikke se hvorfor.
|
|
|
Post by Demitria on Nov 23, 2008 18:22:18 GMT 1
"Så du tror ikke at vi er farlige eller hvad?" spurte hun og inden man nåede at blinke havde hun fundet sin 'pistol' frem og pegede den imod hans hjerte. "Gentag det igen og du er død" sagde hun med et drilsk glimt i øjet. "Vi ser måske ikke farlige ud, men øjet kan meget tit lyve."
|
|
|
Post by Shadow on Nov 23, 2008 18:27:06 GMT 1
Han trak lidt på skulderne. "du kommer vist til at trykke på den der" sagde han og så ned på pistolen med et roligt smil på læben. Han så op på hende og vidste godt at hun nok ville gøre det, men det stoppede ham ikke i at gentage. "der er vel ikke noget at være bange for hellere" sagde han med et smil og så afventene på hende, et stille smil bredte sig på hans læber. Han var ikke bange for at dø, det havde han nu aldrig været og var det heller ikke nu hvor han stod overfor hende. Men bare for en sikkerhedsskyld kunne en besvægelse ikke skade. "Besukitsute Sukuyorudo" sagde han lavt, så kun han hørte det, et skjold dannede sig omkring ham, men der ville ikke være nogen som kunne se det. Hvis hun skød nu, ville den bare komme tilbage i hendes pistol.
|
|
|
Post by Demitria on Nov 23, 2008 18:31:02 GMT 1
"Smart lille dreng, men jeg kan også magi, og jeg kan se din magi og din magi er lidt for tydelig så øv lidt mere" sagde hun og brød langsomt hans skjold. "Du kunne jo prøve på noget andet" grinte hun og pressede 'pistolen' tættere på hans hjerte. "Når man er mig er man nød til at kunne et par tricks."
|
|
|
Post by Shadow on Nov 23, 2008 18:35:15 GMT 1
Han smilte lidt over hende. "du er jo slet ikke så dårlig alligevel" sagde han med et smil og rejste sig helt op og lagde en hånd på pistolen. "jeg sagde det igen, skal du så ikke skyde mig?" spurgte han ganske roligt og så ind i hendes øjne. "Kan du også forudse noget uventet, som du nok ikke vil regne med, at jeg kunne finde på?" spurgte han for at se om hun kunne tyde ham, hans øjne blev igen kolde og smilte mere koldt. Han lod stasig hånden være på pistolen.
|
|
|
Post by Demitria on Nov 23, 2008 19:04:04 GMT 1
Hun trak på skuldrene. Hun stak 'pistolen' ned i bæltet igen og smilte. "Kom med du skal ved ikke stå inde i skyggen hele dagen vel?" spurte hun og så på ham med et løftet øjnbryn. "Så kom" sagde hun og tog fat i hans håndled og trak ham med over til det bord hun havde siddet ved før. Hun satte sig ned og skubbede ham ned at sidde også.
|
|
|
Post by Shadow on Nov 23, 2008 19:42:46 GMT 1
Blake smilte, da hun fjernede pistolen, så havde hun ikke tænkt sig at skyde ham alligevel. Han fulgte bare med hende og satte sig ned på stolen med et smil. "nå, hvad tænker jeg så på?" spurgte han med et lille smil på læben, han så lidt rundt på piraterne, men lod så blikket falde tilbage på hende. Hans hår var faldet ned i ansigtet, men han fjernede det ikke. Han betragtede hende bare roligt.
|
|
|
Post by Demitria on Nov 23, 2008 19:45:01 GMT 1
"Det ved jeg sQ da ikke" grinte hun og lænte sig tilbage i stolen. "Jeg er ikke tankelæser, eller er jeg?" spurte hun drillende og smilte lumsk. "Jeg skulle mene at jeg bare var en kvindelig pirat der havde sit ejet skib og sejlede rundt og plyndrede lidt de forskellige steder hun kom" sagde hun og grinte.
|
|
|
Post by Shadow on Nov 23, 2008 19:47:30 GMT 1
"der havde jeg vist for høje tanker om dig" sagde han med et roligt smil på læben og lænte sig tilbage i stolen, han smilte lumsk, men det var ikke så tydeligt igen. Han fjernede så håret så han bedre kunne se hende. Synet var ikke slemt, men alligevel, han så lidt rundt på piraterne. Hvad skulle han så nu gøre, bare blive for han havde jo ikke andet at lave lige nu.
|
|