|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 18:40:52 GMT 1
"Helt ærligt, nej du må bare ikke gå ud på skibets dæk om natten, forstået?" spurte hun og knaldede døren i. Hun gik længere ned af gangen og ind af en døre på venstre side. Det var herinde hendes 'kontor' var, og hvis man gik af den første sorte dør på venstre side af hendes kontor kom man ind til hendes værelse. Hun satte sig ned bag i sit skrive bord og begyndte at læste nogen rapporter.
|
|
|
Post by Sara on Nov 22, 2008 18:45:40 GMT 1
hun lagde hænderne bag hovedet og tænkte igennem sit liv først en nonne for at blive kriger så dræbe nonnerne og blive fredløs i det land hvorefter hun flygtede hen til de her lande og dræbte folk og nu pirat hendes liv var vel egentlig meget godt syntes hun selv men alle de kvinder og mænd hun havde gjort livet surt for syntes det nok ikke
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 18:48:36 GMT 1
Næste Morgen Demitria sparkede døren op til Saras værelse. "Så er der morgen mad Adels dame, og sørg for at tage så meget du kan, for der er mange sultne pirater ombord" sagde hun og gik op på dækket. Piraterne ombord på Diablo var allerede igang med at tage morgenmad og fortærre den.
|
|
|
Post by Sara on Nov 22, 2008 18:51:04 GMT 1
Sara havde været vågen længe og siddet og skåret i sin kjole hun havde taget pladen af og arm og benskinnerne hendes kjole lignede nu mere flænsede bukser og hendes arme på trøjerne var næsten helt væk hun sprang op og gik med hurtige skridt hen mod døren hun lukkede hurtigt døren og gik så selv op på dækket for at få noget mad
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 18:54:55 GMT 1
Der var stillet lange borde op på dækket hvor der allerede sad mange pirater og spiste. Demitria hev en stor pirat med sig op ved styret. Bagefter gik hun ned på sit kontor. Hun havde ikke sovet så meget i nat, men det cenerede hende ikke. Idag skulle de nemlig sejle til De fordømte ridderes hovedkvarter.
|
|
|
Post by Sara on Nov 22, 2008 18:56:54 GMT 1
hun satte sig hurtigt ved en stol og begyndte selv at spise meget hurtigt for maden forsvandt hurtigt af piraterne som var meget grådige men det generede hende ikke tvært imod hun elskede det nærmest hun var ligeglad hvor de skulle hen idag men det måtte være vigtigt siden at hun ville have at hun var udhvilet
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 18:59:22 GMT 1
Da alle piraterne havde spist færdigt begyndte de at putte bordende ind i et stort lager rum. Da det var gjort satte de hurtigt storsejl. Men istedet for pirat sejlet var det helt aldmindelige hvide sejl, det brugte dem lige nu fordi at de ikke skulle vække opsigt. "Hey dig der adelsdame du skal skure den 2. kanon" råbte en pirat til hende og kastede en skrubbe og en spand vand til hende.
|
|
|
Post by Sara on Nov 22, 2008 19:01:05 GMT 1
"navnet er Sara knægt" råbte hun tilbage og tog spanden hun var her ikke for at få venner men for at være i kontakt med havet og et skib men jo selvfølgelig også lidt for venenr og troskab hun gik straks igang med at skure kanonen som var den 2. det gik forholdsvis hurtigt da hun var vant til det
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 19:03:19 GMT 1
"Når du er færdig begynder du bare på de andre 40 kanoner" råbte en anden pirat til hende da han så at hun var hurtig til at gøre det ren. Demitria kom op på dækket igen og begyndte at give alle piraterne ordre. "Adelsdame når du er færdig med at gøre rent kommer du ind på mit kontor. 5 dør på venstre hånd" råbte hun og gik tilbage på sit kontor.
|
|
|
Post by Sara on Nov 22, 2008 19:04:40 GMT 1
"ja fru. kaptain" råbte hun igen hun blev dog ved med at skure det var ikke ret slemt hun var hurtig på sine hænder og blev hurtigt færdig hun begyndte at gå hen mod hendes kontor og kiggede en sidste gang på de andre pirater inden hun lukkede døren om hende hun gik hen til døren og åbnede den
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 19:10:01 GMT 1
Demitria sad med fødderne op på bordet og læste i en bog. Den eneste ændring på hendes tøj idag var at hun havde sorte bukser på istedent for brune og hun havde en 'pistol' hængende ved hendes side. "Ja bare sæt dig" sagde hun og lagde bogen for sig. Der var en masse landkort og bogreoler i kontoret og overfor hvor Demitria sad var der en stol.
|
|
|
Post by Sara on Nov 22, 2008 19:12:00 GMT 1
hun satte sig på stolen og kiggede sig kun en enkelt gang rundt så hun vidste hvad der var derinde "de ville tale med mig kaptain" sagde hun og kiggede på hende hun lignede ikke just en man ville rende ind i en mørk gyde heller ikke om det så var fuldt dagslys hun så lidt skræmmende ud
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 19:15:00 GMT 1
"Hvorfor ville de gerne sejle med os?" spurte hun og kiggede på hende. "Normalt holder folk sig væk fra vores skib og væk fra mig" sagde hun roligt og kiggede på hende. "Og du skal nok vende dig til at blive kaldt adels dame" sagde hun og foldede hænderne bag hovedt.
|
|
|
Post by Sara on Nov 22, 2008 19:17:31 GMT 1
"jeg har altid følt mit tiltrukket af havet så det her ville vel være en god muglighed jeg har altid også villet prøve at se hvordan det foregår på et piratskib" sagde hun roligt "måske kan folk føle sig bange for dem men jeg syntes nu ikke du er så skræmende jeg har set noget der skræmte lidt mere" sagde hun næsten ligegyldigt "kaptain" tilføjede hun hun skulle lige vænne sig til det
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 19:21:32 GMT 1
"Aha" sagde hun fraværende. "Lige nu er vi bare en normal besætning der sejler" sagde hun roligt og vippede frem og tilbage på stolen. "Folk er bange for pirater fordi at man kun høre frygtelige ting om dem, men vi er sådan set bare aldminelige mennesker" sagde hun og studerede sine negle fraværende. "Godt nok gør mit navn nogen gange folk bange, men mit navn er også bygget op på de ting jeg har opnået i mit liv. Som vi altid siger Pirat livet er et godt liv, men et kort liv" sagde hun og smilte til hende.
|
|