|
Post by Sara on Nov 21, 2008 21:55:07 GMT 1
hun hævede mistroisk et øjenbryn men sagde ikke noget hun havde jo faktisk trænet det hele hendes liv til hun havde været 16 år gammel så hun burde vel være god til et og nonnernes gulve var mere snavset end det her hun begyndte straks at skrubbe gulvet og efter hendes egen mening begyndte det hurtigt at se meget bedre ud
|
|
|
Post by Demitria on Nov 21, 2008 21:59:27 GMT 1
Lang lang tid senere var skibet endelig plet fri. "Godt klaret, imorgen sejler vi og inden da skal vi lige rengøre det sidste" råbte hun og der hørtes irreterede suk rundt omkring på skibet. "Og hvis der er nogen der vil sejle med os så henvend jer til mig" råbte hun ud over skibet og alle piraterne begyndte at gå hen imod kroen igen.
|
|
|
Post by Sara on Nov 21, 2008 22:01:48 GMT 1
hun begyndte rolig at gå hen imod hende der åbenbart var deres leder hendes hænder var en smule røde men hun havde været vant til det i snart 10 år så det havde været ingenting de skulle normalt skrubbe gulvene i hele klosteret som tog flere timer i forhold til det var det ingenting overhovedet ingenting
|
|
|
Post by Demitria on Nov 21, 2008 22:06:15 GMT 1
"Når, hvad vil du så?" spurte hun roligt og kiggede på kvinden. Hun tog nogen handsker på og begyndte at gå ned imod kroen. "Jeg håber det er vigtigt for jeg vil helst ikke spilde min tid" sagde hun roligt og kiggede på skibets blank polerede navn.
|
|
|
Post by Sara on Nov 21, 2008 22:08:34 GMT 1
"jeg vil melde mig til deres besætning" sagde hun formelt uden at lægge noget imellem hun kiggee efter hende blik "jeg vil kunne hjælpe dem i kamp da jeg har trænet det i størstedelen af mit liv" tilføjede hun roligt og fulgte med hende hun regnede faktisk ikek med at hun ville sige ja men hun håbede faktisk lidt
|
|
|
Post by Demitria on Nov 21, 2008 22:12:30 GMT 1
"For det første lille adels dame, her er vi ikke søde eller pæne, og det er lige meget hvor meget du har trænet hele dit liv, her skal man bevise hvem man er og ikke hvad ens fortid er" sagde hun roligt og skubbede døren op til kroen. Hun satte sig ned ved sine pirater og kiggede på dem.
|
|
|
Post by Sara on Nov 21, 2008 22:14:38 GMT 1
"vis du tror jeg er en lille adelsdame der bare render rundt og leger uskyldig uden nogensinde at røre nogen tager du fejl" snerrede hun ad hende ikke skulle hun tro hun kendte hende "jeg ødelagde et helt kloster selv og brændte det ned selv tro mig jeg er mere farlig en jeg ser ud" snerrede hun igen
|
|
|
Post by Demitria on Nov 21, 2008 22:19:52 GMT 1
"Som jeg sagde før er vi pirater totalt lige glade med din fortid og kan ikke bruge den til noget" sagde hun roligt og bestilte et glas øl. "Og du har lige lavet dine to første fejl en tredie og du sejler ikke med os" sagde hun og bundede sit glas øl. "Tror du at du kan klare det?" spurte hun roligt og kiggede på sine pirater igen.
|
|
|
Post by Sara on Nov 22, 2008 17:32:26 GMT 1
hun smilte og gik hen mod døren det betød vel hun var velkommen eller et eller andet de nu kaldte det og det var vel godt nok hun havde altid være tiltrukket af vandet og dets mysterier dog ikke mere end hun kunne holde sig væk fra det så som hyre på et pirat skib kunne næsten ikke være bedre
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 17:35:11 GMT 1
"Nå folkens adels damen skal med os så sørg for at have en silkekjole parat" råbte hun ud til sine pirater og de grinte og bundede deres glas øl. Demitria lænede sig tilfreds tilbage og smed fødderne op på bordet. "Når ja, sørg også lige for at hun kun for grønt mad, hun skulle jo nødigt tage på" råbte hun til piraterne og alle inde i kroen flækkede af grin over hendes frækhed.
|
|
|
Post by Sara on Nov 22, 2008 18:11:42 GMT 1
hun gik op til hendes skib og grinte lidt hun havde været lidt for fræk hun satte sig på en bunke med tov hun ventede nærmest på at de skulle tage afsted igen da hun ville ud på vandet igen kun nogle få gange havde hun været ude på det åbne hav og længtes efter det igen og savnede det
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 18:16:01 GMT 1
En halv time senere kom alle piraterne fra Es El Diablo tilbage og gik ind i deres kahytter. Demitria var den sidste der kom. "Når adelsdam nu skal jeg vise dig din kahyt" sagde hun og gik hen imod en brun dør, de andre pirater gik hen imod den anden ende end hende.
|
|
|
Post by Sara on Nov 22, 2008 18:31:20 GMT 1
"mit navn er ikke adelsdam" snerrede hun vredt og gik efter hende "mti navn er Sara" tilføjede hun stadig lidt vredt men kom så i tanke om at det jo var hendes kaptain nu "kaptain" tilføjede hun så men skar en grimmasse bag hendes ryg dog så hun ikke så det så hun ikke blev mere sur på hende end hun allerede var
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 18:33:21 GMT 1
"Så siger vi det" sagde hun fraværende og åbnede døren. Hun gik ind over dørtærsklen. Det var en lang gang de kom ind i. Hun åbnede den første dør på højre side. "Det her er dit værelse husk nu hvor det er" sagde hun. Værelset bestod sådan set kun af en seng. "Vi sejler imorgen tidligt og du har at være udvilet, så ingen natte ture" sagde hun og kiggede bestemt på hende.
|
|
|
Post by Sara on Nov 22, 2008 18:36:45 GMT 1
hun kiggede forfærdet på hende "tror du at jeg vil...med det ting derovre.....nej nu må du stoppe" sagde hun forfærdet og gik ind i rummet hun smed en skindtaske hun havde haft med og smed sig på sengen sådan ville hun da sagtens kunne leve det var ikke så slemt sengen var ikke så behagelig men det kunne hun leve med
|
|