|
Post by sai on Oct 17, 2008 13:44:09 GMT 1
Sai sad i parken og tegnede, som han altid gjore i godt vejr. Han havde en blok ved siden af sig der allerede var fuldt. Han kiggede rundt efter et godt motiv.
|
|
|
Post by Meria on Oct 17, 2008 13:49:24 GMT 1
Meria gik lidt rundt i parken hun vidste ikke hvad for et land hun var i siden det ikke intresserede hende spicelt. Hendes røde hår svævede stille i luften, hun havde en hvid kjole på der godt nok ikke var så hvid mere, men mere sort eller grå siden hun havde gået så meget i den. Meria tog en lille pause hun var ved at blive træt af hele tiden at arbejdte for fødem, men det måtte gøres hun var allerede lidt for tynd i forhold til at hun kun var sølle 13 år
|
|
|
Post by sai on Oct 17, 2008 13:56:47 GMT 1
Sai så sig omkring igen, han fik øje på en pige. Han tog et nyt stykke papir frem og begyndte at tegne hende, stille og roligt. Han kiggede op i ny og næ.
|
|
|
Post by Meria on Oct 17, 2008 13:59:16 GMT 1
Hun sukkede stille og satte sig på en bænk ikke så langt fra drengen. Hun kiggede sig omkring her var meget smukt med alle træerne, buskende, græsset og blomsterne. Hun ville ønske at hun var rig så hun ikke skulle arbejdte hele tiden det var irreterene for ingen gad at hjælpe hende med at skaffe penge til mad.
|
|
|
Post by sai on Oct 17, 2008 14:04:40 GMT 1
Han så op på hende og sagde højt "perfekt" selv om det i virkeligheden ikke var meningen at nogen skulle høre det. Han fortsatte med at tegne hende.
|
|
|
Post by Meria on Oct 17, 2008 14:07:09 GMT 1
Hun kiggede lidt undrende på drengen der sagde 'perfekt' lidt for højt. Hun gik stille over imod ham, hun satte sig ved siden af ham og tog den blok der lå ved siden af ham og kiggede på tegningerne han havde tegnet. Hun var helt forbløffet over hvor god han var til at tegne og kiggede meget nøje på hver enkelt tegning for at kunne huske den
|
|
|
Post by sai on Oct 17, 2008 14:12:20 GMT 1
Sai så på hende og smilte, "kan du li dem?" sagde han stille han tegnede fortsat, tegningen han lavede lignede hende siddene på bænken.
|
|
|
Post by Meria on Oct 17, 2008 14:14:34 GMT 1
"De er flotte" mumlede hun og lod en finger følge hans blyant streg på blokken. Hun slugte vert eneste billede med øjnene for ikke at glemme de flotte tegninger
|
|
|
Post by sai on Oct 17, 2008 14:19:25 GMT 1
Han fjernede blyanten fra den nye tegning, den var færdig. Han tog en ny blok op tasken og lagde den der ind. "Du må få den, hvis du vil ha dem" sagde han roligt og smilte til hende. Han lagde den anden blok på jorden, og strækte sig.
|
|
|
Post by Meria on Oct 17, 2008 14:22:36 GMT 1
"Må jeg?" spurte hun og kiggede på ham, hun smilte stort hun var ikke vant til at folk var så søde imod hende.
|
|
|
Post by sai on Oct 17, 2008 14:29:41 GMT 1
"ja" sagde han med et smil på læben, "jeg har så mange, der kommer hele tiden flere. Men selv om ingen af dem er ens, kan jeg huske hvert enkelt billed jeg nogensinde har malet" sagde han stille
|
|