|
Post by Flint on Oct 10, 2009 14:50:29 GMT 1
han stille sig stille ind til henden han så på henden stille og om fanget henden mens han løftede hendens hage og mærkede vadet ramte på sig. han støj henden ned af rykke og smille han kunne mærke hendens bløde hud mod sin han ville se vor meget hun kunne vetet.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 14:55:22 GMT 1
Rosalie kiggede nærvøst på ham og kunne mærke at hun nærmest var frosset i stå , vandet var også ved at blive koldere "Flint, jeg har en kæreste" sagde hun lidt nærvøst , hun kunne mærke at hun slet ikke kunne flytte sig, det var som om at det kolde vand havde frosset hende i stedet.
|
|
|
Post by Flint on Oct 10, 2009 14:58:48 GMT 1
han ikked han ville heller ikke gør noget som hun heller ikke ville " jeg vile heller ikke gør noget som du ikke ville " sag han stille og arliget hanstod bar og mærkede vandet han lukked øjne stille da det vvar meget radt.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 15:05:25 GMT 1
Hun bed sig i læben og kiggede på ham og smilte "Tak." sagde hun med et smil og stilte sig på tæer og gav ham et venskabligt kys på kinden og smilte "Jeg skal nok lade dig tage et bad i ro og fred." sagde hun med et smil og gik roligt ud af badet og tog et håndklæde om sig.
|
|
|
Post by Flint on Oct 10, 2009 15:19:06 GMT 1
han smilled lidt da han så noget af hendens røv han glæde sig til vis hun fladt for ham på et tids punk han hadt jo rlige af tid til af vente han var jo udølige og hun var kun 14 så der var tid i nu.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 15:20:55 GMT 1
Hun tog sit tøj og gik ind i værelset igen og tog hurtigt sit tøj på sig og satte lidt sit hår gop "Flint? tror du at vejert er okay for at jeg kan komme hjem igen?" spurgte hun højt nok for at han kunne hører hende.
|
|
|
Post by Flint on Oct 10, 2009 15:24:37 GMT 1
" jaaaa du kan jo se ud af vinduret jo " sag han med et smile han to en hån klde om sig og gik ud til henden mens han stille fik noget tøj på og gik hen til henden og så stille på henden
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 15:32:41 GMT 1
Hun smilte og gik roligt hen til vinduet og kiggede lidt ud, himlen var grå, dog var der ikke regn eller noget, hun vendte sig om og smilte stile "jeg tror at det er okay." sagde hun og smilte stille.
|
|
|
Post by Flint on Oct 10, 2009 15:40:57 GMT 1
han så stille ned han ville nu ikke ha hun gik han to stille om hendens hænder og så på henden " vis nuu på et tids punkt af du ikke ville værr samme med din kærste ikke for de jeg siger du ikke gør men vis nu med tinden....ville du tænke på mig " sag han sødt og så henden ind i øjne han kunne vente.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 15:49:48 GMT 1
Hun kiggede på ham og smilte "hvem ved, livet er jo fyldt med overraskelser." sagde hun med et smil og kiggede på ham "Men som jeg ser det nu , bliver jeg ivertfald med min kæreste." sagde hun med et varmt smil og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Flint on Oct 10, 2009 15:56:02 GMT 1
forståliget " han smilled og kørte hånden over hals kede han hadt gidet henden han kyssed hende på panden og satte sig i en stol og så lidt ud.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 16:01:32 GMT 1
Hun smilte roligt og kiggede på ham "Jeg havde tænkt at gå ud og se på noget tøj, vil du med og hjælpe mig vælge?" spurgte hun med et roligt smil.
|
|
|
Post by Flint on Oct 10, 2009 16:04:44 GMT 1
hmm jovvvv vorfor ikke " sag han stille han hadt jo ikke andet af lave lige n u så det kunne han jo g godt
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 16:09:03 GMT 1
Hun smilte varmt "Dejligt." sagde hun med et varmt smil og kiggede på ham og gik roligt ud og kiggede lidt tilbage for at se om han gik med.
|
|
|
Post by Flint on Oct 10, 2009 16:21:33 GMT 1
han gik stile med unde af sige noget til der han var elige meget meget stille han tænget lidt på nolge ting.
|
|