|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 21:27:44 GMT 1
Hun smilte og rystede på hovedet "Nej, jeg har det fint." sagde hun og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 21:32:43 GMT 1
oki skulle bar vær sikker sag han og gik op for af likke sig lidt han to stille fandt i hendens hånd.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 21:37:30 GMT 1
Hun gik med ham og smilte lidt og kiggede på ham "Tak, jeg skal nok gå imorgen tideligt igen, før min mor bliver for bekymret." sagde hun med et smil og satte sig roligt på gulvet ved siden af sengen.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 21:40:43 GMT 1
flint nussed hendene stille helige vis var det to personers seg han smilledl dit drilien til henden "vorfor sider du dov der det er to personer seng . han smilled og løfted henden op i sengen og gik om på den aden side og lage sig ned han holdte om hals kede og så stille op i loftedet.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 21:46:39 GMT 1
Hun kiggede på ham og bed sig i læben og sad stadig op og smilte stille "tak." sagde hun og smilte stille og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Flint on Oct 7, 2009 13:24:00 GMT 1
han kom med et lile kring da han så af hun bed sig i læben men det var ikke så man kunne høger det han vet bliked da hun kikke på ham
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 7, 2009 23:28:56 GMT 1
Hun smilte roligt og vendte sig mod ham med et smil, hun vidste ikke hvad hun skulle sige, så hun sad blot og smilte stille.
|
|
|
Post by Flint on Oct 8, 2009 13:38:39 GMT 1
han raste sig stille og lage ramen om henden og så henden i ind i øjne " det er radt af sedig igen " hans blik var veliget som altide og hans hud var vam og lys hun var så stille det liget henden ikke " er der noget du ville snakke om " viskede han stile og begundet af nusse henden i nakke.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 8, 2009 23:38:40 GMT 1
Hun fik et lidt chok da han lagde sin arm om hende og hun kiggede stille på ham og smilte stille. Hun kiggede på ham og rystede lidt på sit hoved "Nej, det tror jeg ikke." sagde hun og kiggede på ham "jeg ved bare ikke hvad jeg skal sige." sagde hun og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Flint on Oct 9, 2009 13:56:53 GMT 1
hmmmm fu liger ellers ikke en der mister lyste stil af snakke " han smilede og grinden lidt sa følige ikke ondt men mere sødt " ville du have lidt af drikke " han raste sit stille og gik hen for af finden lidt af drikke "hmmm kan du lide øl eller noiget i den fom " sag han da det var det enste han hadt .
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 16:10:30 GMT 1
Hun smilte "Jeg vidste bare ikke hvad jeg skulle sige." sagde hun og kiggede efter ham og smilte lidt "'øl er fint." sagde hun og kiggede lidt rundt.
|
|
|
Post by Flint on Oct 9, 2009 18:16:27 GMT 1
oki men må ad var er lidt stæk " sag han stille og hældte dem op til dem pække han han gav henden det stor krus mens han dark lidt af det .
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 18:57:03 GMT 1
hun smilte roligt og tog imod kruset "Tak." sagde hun og tog et lille slurk og smilte stille og kiggede lidt ind i øllen og smilte roligt.
|
|
|
Post by Flint on Oct 9, 2009 19:03:24 GMT 1
flint så stille på henden og smilled vorfor kikked hun ned i ølet han to en slurk mere vad tænkte hun mån på
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 19:14:47 GMT 1
Hun smilte og kiggede på ham og lagde så sin øl fra sig og smilte "Jeg tror ikke at noget med alcohol er godt for mig ligenu" sagde hun med et smil.
|
|