|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 17:50:58 GMT 1
Hun bed sig i læben og smilte så stille "når jeg er trist..." sagde hun og trak sit firben Firenze op fra sin lomme og smilte "Så aer jeg Firenze." sagde hun og rakte ham det lille firben og smilte "Firenze er mit kæledyr." sagde hun og smilte.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 17:56:46 GMT 1
flint så på firbente han lage den i hendens hånd igen og holdte om dem "jeg har ikke brug for det " sag han stille han holdte om sin hals kede han kikked mod skoven han raste sig igen og prøvet af se om der var nolge for han syntes af han hørte nolge han gik lidt hen mod skoven så det så ud som om han var på vej til af gå igen.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 18:05:57 GMT 1
Hun kiggede på ham og kiggede lidt væk og satte så Firenze tilbage og rejste sig op og kiggede på ham "Flint, jeg mente ikke at sårer dig." sagde hun og kiggede på ham "Jeg mener det." sagde hun.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 18:11:13 GMT 1
flint stoppe op lige for and skoven og stod bar og så der ud han viste ikke om han skulle smille eller noget han lukked øjne om mærke vinden hive i sit hår.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 18:19:46 GMT 1
Hun kiggede på ham og gik stille hen til ham "Flint." sagde hun og kiggede på ham og bed sig i læben og sukkede "Please lyt til mig." sagde hun.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 18:23:32 GMT 1
flint vente bliked mod henden lidt hurtit igen da det så ud til af det bar var dyr "hmm" kom det fra ham igen han så henden i øjen og gik lidt til bange så han stod lidt mere i skoven.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 18:33:26 GMT 1
Hun kiggede på ham "Jeg mente ikke at sårer dig..." sagde hun og kiggede stille på ham og bed sig i læben "Jeg mener det..." sagde hun stille.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 18:36:47 GMT 1
han sukked lidt og rysted på hovdet " nej det gjor du nok ikke " sag han stille han så ned i jorden det var for kete af ham og prøve hans øjne var lidt triste men han vente sig lang somt.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 18:49:15 GMT 1
Hun gik stille hen til ham og lagde stille sine arme om ham og krammede ham stille "Undskyld, virkelig." sagde hun stille og kiggede på ham "Jeg vil så gerne være din ven." sagde hun og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 18:52:00 GMT 1
flint llage stille en ram om henden og tukked henden lidt i ind til henden han kysed henden stille i hovdet bunden og en tår tilled ned .
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 19:02:28 GMT 1
Hun kiggede på ham og bed sig i læben og bed sig i læben "Er du okay?" spurgte hun stille og bed sig lidt i læben.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 19:06:41 GMT 1
han kærtanget stille henden ryk og holdte bar om henden " ja" sag han stille han viste af han stade hadt en mulige hed for noget men det teget han for sig selv,
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 19:12:04 GMT 1
Hun smilte roligt "Godt, og , virkelig, undksyld." sagde hun og kiggede på ham og smilte.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 19:27:09 GMT 1
han smilled han to hånden end i tasken og tanger en hals kede til henden han lage den i hendens hånd den linget hans " her med den kan du til kale mig " sag han stille
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 19:49:15 GMT 1
Hun kiggede stilel på halskæden og smilte stille "tak.." sagde hun smilende og tog den stille på og kiggede på ham med et smil.
|
|