|
Post by Flint on Oct 6, 2009 16:15:03 GMT 1
han lage sig lige vid sinden af og smilled stille " jov ser du jeg var blive fanget af nolge bøller som hadt bubdet mig jeg kunne indet se over hoveet da jeg hadt bind for øjne på et skip og det var ikke uliger veligen de var slave halner og ville have mig med og så kunne jeg blive soldt for nolge gode pengen men alså i den anden enden var der en smuk skabingen " sag han stilstille til ag beunden med " det var hav fungen hun hadt smukke øjne vidt hår og en en hale og var neden i en stor kasse med vand vi hadt ser på hianden i længer tid men efter jeg beynbdet af få krafter igen kunne jeg slå til og fik fandt i nøgelen og hjalp haf fygen ud til vandet igen men faldt selv i og kunne ikke få luft sp hun gav mig en hals bånd på som er lavet af gul men jeg har også en anden men den gemmer jeg vis jeg mister den anden " fik han for taldt færde han vente sig om så han var lidt hover henden han så henden i øjen og smilled stille.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 16:26:33 GMT 1
Hun smilte og lyttede "Det er fantastisk." sagde hun med et smil og kiggede på ham med et smil og kiggede på ham "det er en meget flot historie, det er fantastisk at det virkelig skete for dig." sagde hun med et smil og kiggede på ham og kiggede stille op i himlen igen og smilte "Havet er dejligt.." sagde hun med et smil og strøg lidt sin hånd gennem sit hår med et smil og tog stille noget sand op i sin hånd og legede lidt med den med et smil og kiggede så på ham og smilte.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 16:34:03 GMT 1
flint nikked det var det men det gjor det bar smukker med henden han så henden lidt på læberen og viste ikke lige vad han sjukke gør lige nu han smille og vented blikede op mod hemlingen igen * det er noget dliget ved henden * tænkte han stille han lage sig lidt ind til hendne med panden og mærkede hendens vamme det føsles dliget for ham han lage stille en arem på hendens ryk og nussed den blindt " syntes du" visked han stille og så henden dumt og vamt i hendens øjne.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 16:41:10 GMT 1
Hun smilte og kiggede på ham og satte sig lidt op og kiggede på havet med et smil "Jada, havet er så mystisk.." sagde hun med et smil og kiggede på ham og smilte "Havet er så smukt, jeg kan godt lide at gå ture på stranden." sagde hun med et smil og bed sig lidt i læben "Det får mig nogen gange til at tænke.." sagde hun med et smil..
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 16:44:45 GMT 1
han smilled og han for staate nusigen på rykken " tænke på hvad søde " sag han og lage mærke til af hun bed sig i læben han fjerte llidt af hendens hår så man kunne se hendens øjne beder han elsked af likke i andete i ser på sand bunden.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 16:48:32 GMT 1
Hun smilte roligt og kiggede på ham "er jeg sød?" spurgte hun med et kort leen og smilte roligt og kiggede lidt på havet igen "Alt muligt... mit liv." sagde hun med et smil "Det har faktisk ordnet sig meget godt på det sidste." sagde hun og kiggede videre ud over havet, hun elskede at slappe af ved havet, det beroligede hende altid.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 17:05:29 GMT 1
han smilled og rangste sig op han lage en arm om hendens skuller og han smilled mlidt " ja " svadt han henden med det der med sød han vente så bilkedet til bage på havdet han lukked øjnen og sukked lidt han kunne godt føle af han sanvnet det han vente så billked på henden og lage hovdet ind til henden lige så stille
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 17:10:34 GMT 1
Hun kiggede på ham , og da han flyttede sit hoved tættere på hendes bed hun sig lidt i læben "Flint." sagde hun hurtigt og kiggede på ham "Flint, jeg skal fortælle dig noget." sagde hun og kiggede på ham , kunne han lide hende?
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 17:17:16 GMT 1
flint så stille på henden og smilled " hmmm " kom det fra ham han så lidt ned i vandet af lidt flov hed han mærkde sandets vamme mod sin han
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 17:22:06 GMT 1
Hun bed sig i læben og kiggede på ham "Jeg har en kæreste." sagde hun og bed sig i læben og kiggede på ham og bed sig i læben og smilte lidt og bed sig i læben og strøg lidt sin hånd gennem sit hår og kiggede på ham "Undskyld." sagde hun så og kiggede lidt ud på vandet og bed sig lidt i læben.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 17:25:19 GMT 1
flint så stille ned og sukked lidt det kunne han næsten have sakt sig selv han bliv stille og så ud mod vandet lige som henden selv mangen tanker kom i ham lige nu
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 17:28:21 GMT 1
Hun bed sig i læben og vendte sig mod ham "Flint..." sagde hun og bed sig i læben og lagde stille sin hånd på hans skulder "Flint, jeg er 14 år gammel." sagde hun og smilte "Du kan helt sikkert finde dig en ældre , smukkere og sødere pige." sagde hun og smilte "Er du sur på mig?" spurgte hun så stille og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 17:32:34 GMT 1
alder har igen granse vis man kan lide hianden " sag han stille og så stille på henden vong kunne han vvær sur på henden han hadt leædt meget længen ude nolge minder hel hans hals kede lyste meget op som en darges øjene
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 17:43:15 GMT 1
Hun bed sig i læben og kiggede på ham og strøg lidt sit hår om bag sine øre "Undskyld." sagde hun stille og bed sig i læben og kiggede ned "Jeg..." hvad skulle hun sige? hun vidste det ikke. Hun kiggede stille på ham og bed sig i læben.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 17:48:55 GMT 1
han han pøvet af smille men det gik ikke så godt hans blik så ned på hendens fod han var blivet meget stille han lod sit hår falde ned over sinen øjne
|
|