|
Post by Razmuz on Oct 1, 2009 13:24:29 GMT 1
han så mod hende og tænkte hurtigt "briller er nogle stykker bestemte glas som sidder på noget tråd som gør at folk som mig kan se noget.. men nu er mine briller dugget helt til så kan ikke se noget" sagde han lo lidt, "ehm....." sagde han og kløede sig i nakken og så meget undrende mod hende, "hvad er 'god' for en healer?" spurgte han hende undrende og vidste ikke meget om hvordan det var at være prof healer.
|
|
|
Post by Clarissa on Oct 1, 2009 13:42:34 GMT 1
"Hvorfor fjerner du så ikke bare duggen? Du har vel et lomme tørklæde eller sådan noget" sagde hun og smilte til ham. "Altså hvad for noget healing har du lært indtil videre og hvad kan du inde for f*get?" spurte hun og hev lidt ud i sin kjole som der blev ved med at klæbe til hendes krop.
|
|
|
Post by Razmuz on Oct 1, 2009 13:44:55 GMT 1
han så mod hende "desvære.. tænkte ikke det var nødvendigt i dag så lod det blive hjemme" sagde han og kløede sig i nakken, "ehm..." sagde han og tænkte lidt over det, "jeg er i stand til at heale sår der er 2 cm dybe... men mere har jeg heller ikke prøvet" sagde han og lo lidt, "det var godt nok også hårdt da det tog tid" sagde han og kløede sig i nakken, "også efterlod det et ar" sagde han og lod sin hånd glide over sandet.
|
|
|
Post by Clarissa on Oct 1, 2009 13:48:39 GMT 1
"Men du har vel en tør trøje på" sagde hun og grinte, eller hvad?" spurte hun og flettede langsomt sit viltre hår. "Okay, hvad med brækkede ting? Forstuvede ting? Fødsler?" spurte hun og satte en elastik i fletningen og lod den falde ned langs ryggen. "Eller afskåret legemsdele?" spurte hun.
|
|
|
Post by Razmuz on Oct 1, 2009 13:51:01 GMT 1
han tænkte lidt "forstuvninger kan jeg godt... brækkede ting ved jeg ikke.. og fødsler har jeg bestemt ikke være med til" sagde han og lo "jeg er jo kun 14" sagde han leende, "eiw afhugget legemsdele har jeg heller ikke være med til endnu" sagde han og kløede sig i nakken "jeg har skam trøje på men den er blevet våd" sagde han og lo let, "også er den ikke god til at pusse brilleglas med" sagde han leende.
|
|
|
Post by Clarissa on Oct 1, 2009 13:55:13 GMT 1
"Det kan godt være at du kun er 14, men du har en del at lære endu" sagde hun og smilte skævt. "Men mangler du et job?" spurte hun og hev lidt ud i hans bluse. "Ja den er helt våd, det var ikke så godt" sagde hun og smilte. "Er det sjovt at gå med briller?" spurte hun.
|
|
|
Post by Razmuz on Oct 1, 2009 13:58:28 GMT 1
han så på hende og tænkte kort "hvis det kan hjælpe mig med at træne mine healer evner så ja" sagde han og så mod hende, hans briller var stadigvæk meget dugget, han fik et lille chok da hun hev i hans trøje, han kløede sig i nakken, "sjovt og sjovt... det er jo normalt for mig.. men du ville nok kunne more dig over det i noget tid før at dit hoved begynder at gøre ondt" sagde han og lo let.
|
|
|
Post by Clarissa on Oct 1, 2009 14:10:21 GMT 1
"Okay, jamen så lad os komme afsted, så kan jeg skaffe dig et" sagde hun og smilte. "Gør det ondt at have briller på? Hvordan kan det dog gøre ondt at have briller på?" spurte hun og hev lidt ud i hans næse. "Forresten så er der nok meget mylder inde i byen, bare så du ved det" sagde hun og smilte.
|
|
|
Post by Razmuz on Oct 1, 2009 14:15:32 GMT 1
han rynkede let på næsen da hun hev lidt ud i den, "det gør ondt for folk som ikke går med dem normalt" sagde han og smilte let, "men så må du vise vej" sagde han og famlede ud efter hende og fik fat i noget, han kunne dog ikke mærke at det var en arm han havde fået fat i men noget andet, "du kan jo finde rundt bedre end mig selvom du er blind" sagde han og smilte let.
|
|
|
Post by Clarissa on Oct 1, 2009 14:20:32 GMT 1
"Ahh, det kunne du jo bare have sagt" sagde hun og grinte. "Okay, men altså vi starter med at du fjerner din hånd fra mit lår og holder fat i min hånd istedet for" grinte hun og tog fat i hans hånd. Hun rejste sig op og trak ham med sig. "Man lære det efterhånden" sagde hun og grinte.
|
|
|
Post by Razmuz on Oct 1, 2009 14:23:09 GMT 1
han fik let store øjne og slap hurtigt hendes lår "ups.. det må du undskyld" sagde han og smilte usndskyldende og mærkede hendes hånd, "okay men er det langt væk?" spurgte han hende og kom op og stå også "he ja det kan du have meget ret i" sagde han og lo og så på hende, "så håber jeg de har et lommetørklæde" sagde han og lo let.
|
|
|
Post by Clarissa on Oct 1, 2009 14:26:28 GMT 1
Hun trak på skuldrene. "Det er okay, det var jo et uheld" sagde hun og smilte. Hun begyndte at gå op af stranden og ind på en sti der førte direkte ind til landsbyen. "Vi har skam massere af lommetørklæder." Hun gik hurtigt og målrettet. For enden af stien begyndte landsbyen lige så stille at starte. Hun gik længere ind i byen og gik hen til et lille hvidt hus der var klemt ind imelle mto store mørke huske.
|
|
|
Post by Razmuz on Oct 1, 2009 14:31:15 GMT 1
han så mod hende og smilte let til hende og fulgte roligt med hende, han tænkte om det mund var en god ide at få et job som trænede hans kræfter for hans store søster da han vidste at hun var en smule imod at han trænede sine healer evner da hun hellere ville se ham som en kriger frem for en der stor bagved og healede de andre, han så frem for sig noget stort hvidt imellem to store sorte ting som han antog at være huse, "så er vi her?" spurgte han hende undrende.
|
|
|
Post by Clarissa on Oct 1, 2009 15:04:02 GMT 1
"Ja, det er det hvide hus" sagde hun og smilte og gik ind af døren med ham. "Cackly" råbte hun og en kvinde kom ud bag et forhæng. "Hej Clarissa, hvem er det du har med?" spurte hun. "Det er Razmuz, han mangler arbejde og han kan heale lidt" sagde hun og satte sig i en stol. "Altså først så få noget rent og tørt tøj på, så kan vi snakke bagefter."
|
|
|
Post by Razmuz on Oct 1, 2009 15:14:26 GMT 1
han så undrende rundt men lod hånden gå imod personen og bukkede let foran hende, "Razmuz Gin Ioppower" sagde han og så ned men rettede sig så op og så undrende mod Clarissa og trak let på skuldrende og knappede sin skjorte op og tog sine briller af, "ehm hvor er lommetørklæderne?" spurgte han og så lidt rundt og tog sin notes bog ud af sin lomme og lagde den ved siden af sin skjorte, der stod en del i notes bogen om ham og hans liv og hans evner.
|
|