|
Post by Nanna on Sept 25, 2009 13:53:49 GMT 1
Nanna gik rundt i skoven. Det var omkring midnat og hun havde allerede fået noget at spise. Natten var helt mørk og i menneskers øjne helt sort, men i hendes øjne var den meget smuk. Hendes brune hår var sat op i en slags knold med en masse hår hængende ned fra den. Hun havde en hvidguld kjole på der var meget firkantet nedringet. Den var overpyntet med perler ligsom hendes hår.
|
|
|
Post by Flint on Sept 25, 2009 14:00:00 GMT 1
flint kom løben hen i gemmen skoven han bliv jafted af nolge tyve og kunne ikke klar dme af lenne men han håbdet på af natten ville gør dem blinden da han kunne se beder i mørke ind i om dagen hans ssvær var framme men han stopped op da ahan så kvinde der han hopped så op i et træ og vntedet på af menden skulle komme til af tage kivden i stede for ham og så som han kunne hoppe ned og ta dem bag fra
|
|
|
Post by Nanna on Sept 25, 2009 14:03:46 GMT 1
Hun hørte nogle komme trampende igennem skoven, tydeligvis mennesker, det var kun dem der kunne lave sådan en larm, men hun kunne godt bruge endu et måltid. Hun slikkede sig let om læberne og gik hen imod dem. De kom fred så hun kunne se dem, det var ikke mange, men hun skulle nok have mere hjælp, men de ville nok løbe når hun havde bidt de tre første. Hun tog et skridt hen imod den nærmste og tog et godt tag i hans skulder og trak ham hen til sig og bed sig fast i hans hals og begyndte at suge blod ud af ham. Sådan gik det også med den næste der var dum nok til at vove sig frem.
|
|
|
Post by Flint on Sept 25, 2009 14:08:16 GMT 1
flint så blodt på og viste ikekragtit vad han skulle går hun var jo vampyger så vad lavet hun her han håbbed dov ned og stak de to ander i siden og den siste to han og skar halsen over på han vente sig så om i mod hinden med et hævedet sævr hun skulle ikk drikke noget af hans blod des ude ville hun ikke kunne klar det når det var så randt som hans
|
|
|
Post by Nanna on Sept 25, 2009 14:11:14 GMT 1
HUn tørrede noget blod af kinden og kiggede på ham med det hævede svær, troede han virkelig at det kunne hjælpe imod hende? "Goddag" sagde hun med silkeblød stemme der kunne få enhver til at smelte. "Jeg hedder Nanna Francess, hvad er deres navn?" spurte hun og nejede kort.
|
|
|
Post by Flint on Sept 25, 2009 14:34:20 GMT 1
hmmmm mit er flint " sag han stille og lod sværet sænke lidt " hmmmm du er vam pyger " han var stade på vvakt over det han var ikke srælige gald for det det hans øjne fuldte hinden bevælser
|
|
|
Post by Nanna on Sept 25, 2009 14:43:16 GMT 1
"Ja da, hvad havde du da regnet med at jeg var?" spurte hun sukkersødt og smilede til ham. "Så bare lig deres sværd væk de får ikke brug for det hvis jeg beslutter mig for at drikke deres blod" sagde hun og smilte så sukkersødt at man skulle tro at hun havde gjort det hele sit liv.
|
|
|
Post by Flint on Sept 25, 2009 14:53:02 GMT 1
hmm m jeg er stade på vakt over for dem " sag han stille og lage sit sævr nede i skeden igen han gik så hen til hinden og smille lidt mere stillle or roliget til hinden gad vide vad hun ville med ham
|
|