|
Post by Flint on Sept 25, 2009 12:26:58 GMT 1
det samme men jeg husker ike vem mine for ælder er " sag han stille og sukked lidt hans øjne så stille på hinden da hun satte det i en hæste halle han løfted hindens hage stille " du er en smuk kivden " kom det stille fra ham han satte sig lidt tætter på hinden .
|
|
|
Post by Curi on Sept 25, 2009 12:31:19 GMT 1
HUn vristede sin hage ud af hans greb og vendte hovedet væk fra ham. "Jeg kan heller ikke huske mine forældre" sagde hun og kiggede lidt på ham. "Og jeg er ikke smukkere end nogen anden elver" sagde hun bestemt.
|
|
|
Post by Flint on Sept 25, 2009 12:46:13 GMT 1
han nkked lige så stille " jov i mine øjne er du " han så ned igen og kyssed hindens hånd af rang høflige hed " de er smmukker ind de selv tor " hans øjne lyste vamt til hinden han få hinden til af få henden i godt humøger igen han smilled blidt
|
|
|
Post by Curi on Sept 25, 2009 13:00:04 GMT 1
"Når, men jeg tror altså at jeg er nød til at tage hjem nu, det var meget hyggeligt at møde dig" sagde hun og rejste sig, det her var ved at blive lidt for underligt og kærligt for hendes smag.
|
|
|
Post by Flint on Sept 25, 2009 13:06:41 GMT 1
han nikked for ståren til hinden " jeg kanikek fanst holle dig her men vis du er nåd til af gå så må du jo gå " sag han stille han kyssed hinden på kinden og gik hen til døren og åbend den stille han var også ved af blive lædt trædt han lod dov en køre gemmen hans hør for af få det lidt frad fuldt ud
|
|
|
Post by Curi on Sept 25, 2009 13:09:45 GMT 1
Hun strøg hen over gulvet og gik hurtigt ud af døren. "Farvel" sagde hun kort og gik ned i krostruen og ned i krostuen hvor mange var for fulde til at ligge mærke til hende. Hun gik hen til døren og gik ud af den.
//Out//
|
|