|
Post by Curi on Jul 22, 2009 21:24:06 GMT 1
"Vil du ikke godt være sød at lade være?" spurte hun lavt da han gjorde hende meget nærvøs ved at være så kærlig og underlig. "Du gør mig lidt urolig" mumlede hun og kiggede ned i gulvet da hun ikke kunne lide at være urolig eller nærvøs.
|
|
|
Post by Flint on Jul 22, 2009 21:27:44 GMT 1
flint løfted stille hendens hage og smille lidt stille " jov det ville jeg da søde " sag han stille og kørte sin hånd over henden kind og gik stille ned samme ned henden og satte sig på stollen stille
|
|
|
Post by Curi on Jul 22, 2009 21:31:41 GMT 1
Hun gik ind og lukkede døren efter sig og gik ind i og gik hen af hver væg og rørte ved den og kiggede i hele rummet. Det var meget smukkere en hendes egen hytte, men det var jo også et værelse der skulle lejes ud.
|
|
|
Post by Flint on Jul 22, 2009 21:42:45 GMT 1
flint stod lidt op betadet henden efter et skykke tid to han jaken af og over tøje så man kunnne se han over krop han hadt det vamt og svædet lidt han gik stille hen til henden igen og satte hover lidt på skå " kandu lide det "
|
|
|
Post by Curi on Jul 22, 2009 21:51:47 GMT 1
Hun kiggede ikke rigtig på ham, hun havde for travlt med at se på rummet. "Det er bedre end mit hus ihvertfald" sagde hun og lod hånden stryge over væggen. Hun havde sit sædvanelige tøj på som der ikke var sælrig spicelt på nogen måde.
|
|
|
Post by Flint on Jul 22, 2009 21:59:18 GMT 1
flint gik tæt på henden og lage stille arem om henden og så henden med det samme blid han var vam og hadt en rolige sjæle han nussed henden stille på rykken og smille vamt til henden ind han stille lage hendens hånd på hans kind så hun kunn mærke vog hun var.
|
|
|
Post by Curi on Sept 25, 2009 11:20:54 GMT 1
Det gav et sæt i hende da han lagde armene om hende. "Hvad laver du?" spurte hun med let rystende stemme. Da han lagde hendes hånd på hans kind faldt den bare slapt ned da han fjernede sin hånd fra den.
|
|
|
Post by Flint on Sept 25, 2009 11:24:19 GMT 1
flint smiled gald til hineden og lod blikked gå lidt for skæliget steder han gav lang somt slip og satte sig i sengen i stede for han viste ikke ragtit vad han skulle lige nu men vented på af hun skulle lave et elller andet ufrusiliget
|
|
|
Post by Curi on Sept 25, 2009 11:27:34 GMT 1
"Jeg tror hellere at jeg må gå nu" sagde hun og gik hen imod døren. Hun kendte ikke denne mand og han var så underlig imod hende, de fleste ignorede hende bare og gik videre uden at ligge mere mærke til hende.
|
|
|
Post by Flint on Sept 25, 2009 11:34:36 GMT 1
vorfor gå jeg mener det er jo ved af blive lidt snet ogg de der mend der nede ser alså ikek udliger velige ud " sag han blindt til hinden og smilled. han vneted elige kun på et svar fra hinden men lod hionden sa folige gå vis det var det det skulle vær
|
|
|
Post by Curi on Sept 25, 2009 11:52:25 GMT 1
"De er for fulde til at gøre nogen noget, de er for fulde til overhovedet at stå op" mumlede hun og kiggede på ham. "Det var rart at møde dem Hr. vores veje krydses måske en anden gang" sagde hun og rakte ud efter håndtaget.
|
|
|
Post by Flint on Sept 25, 2009 11:56:02 GMT 1
han raste sig stille op han ville ikke lade hinden gå bar sån ud vider han lage hånden om hindens maven og nussed den stille lidt prien " ville du ikke nok blive det er ikke vær dag jeg måder en sommig selv " sag han stille og lagehovdet ind til hinden lige så stille
|
|
|
Post by Curi on Sept 25, 2009 11:58:42 GMT 1
Det gippede lidt i hende da han lagde en hånd på hendes mave. "Jeg kan måske bive her lidt længere, men jeg skal også hjem inden det bliver for mørkt" sagde hun og tog let om hans håndled og fjernede let hans hånd.
|
|
|
Post by Flint on Sept 25, 2009 12:04:00 GMT 1
han smilled stille og så hinden i øjne " tak " sag han stille og gik hen i snegen med hinden og satte sig lidt han studeret hindens krop lidt " vor ha man så bodet henne " han var blivet lidt nyskærige og ville vide lidt mere om hinden in det man lige hadt set
|
|
|
Post by Curi on Sept 25, 2009 12:23:55 GMT 1
Hun satte sig lidt fra ham på sengen og kiggede ned i gulvet. "Ude i skoven, dig?" spurte hun og kiggede stadigvæk ned i gulvet. Hun samlede hurtigt sit hår i en hestehale da det var begyndt at irritere hende grundigt.
|
|