|
Post by Flint on Jun 3, 2009 19:21:13 GMT 1
han støg henden ned af rukken og sså ind i hendens øjne " for de der er igen der skal vær slver eller gør noget nådet ondt man skal behanle dem som man selv ville " sag han stille og trøg henden stille over læberne og smilled vamt .
|
|
|
Post by Kezia on Jun 3, 2009 19:29:07 GMT 1
" måske, men sådan er verden nu en gang ikke, min herre købte mig på ærligvis, og det kan jeg ikke stille noget op imod " svarede Kezia stille, hun undlod dog at fortælle at det havde været hendes egen mor der havde solgt hende alene med det formål at få penge til hendes eget alcohol forbrug
|
|
|
Post by Flint on Jun 3, 2009 19:32:37 GMT 1
han holdte stille om hendens hofte han ville ikke svar han stod kund om henden og hadt lukked øjne han kungen lidt fram og til bage med henden han viste af værden hadt for andert sig men han kunne ikke lide af der bliv solt slaver.
|
|
|
Post by Kezia on Jun 3, 2009 19:54:53 GMT 1
Kezia stod tavs og puttede sig ind til ham noget tid, men gjrda sig så fri og gik hen til vinduet hvor hun satte sig i vinduskammen og så ud i det hun stille sagde " jeg burdte slet ikke være her " hun opdagede at hun ikke kunne se slottet fra vinduet som hun kunne de fleste andre steder fra
|
|
|
Post by Flint on Jun 3, 2009 20:22:57 GMT 1
han gik stille hen til henden og kikked ned på henden han kyssed hendens kind " men det er du " sag han stille og lage sin hånd på hendens han kunne ikke lide når en elver var så langt neden som hun var.
|
|
|
Post by Kezia on Jun 3, 2009 20:41:04 GMT 1
Kezia nikke stille, og smilte forsigtigt i det hun så op på ham og svarede " ja frem til sol opgang vis du vil havde " han virkede rar og hun kunne godt lide hans selvskab, skønt hun normalt fortrak at hold sig for sig selv
|
|
|
Post by Flint on Jun 3, 2009 21:09:05 GMT 1
han smilled tille og kyysed henden stille på kine igen men så den også ramte hendens mund læbe lidt han lage ramen om henden og kikked på henden. og kyssed henden så stille på munden og holdte det stille ." det er findt med mig vis du ville det " sag han stille bag efter.
|
|
|
Post by Kezia on Jun 3, 2009 21:33:28 GMT 1
Kezia tøvede lidt, men gengældte så prøvende kysset, det forkom hende en smugle underligt at den slags rent faktisk kunne være rart når det ikke var noget man blev tvunget til med vlod, da deres læber igen gled fra hinanden så hun op på ham med et lille smil og svarede " det vil jeg gerne "
|
|
|
Post by Flint on Jun 3, 2009 21:37:26 GMT 1
han to hendens hånd han smilled vamt til henden og nussed blidt hendens kind ind han kyssed henden stille igen " det er jeg glad for" sag viked han og lage ramen om henden mens han holdte kyssed hans læber var vammen og blåde.
|
|
|
Post by Kezia on Jun 3, 2009 22:05:04 GMT 1
Kezia laggde armende omkring halsen på ham og gengældte kysset, denne gang knap så tøvende, hun havde fuldstændig glemt at hun var tørstig, lige nu var hun ind da lige glad med en hver tænkelig straf Rufus måtte på lægge hende når han pådagede at hun endnu engang var gået mod han ordre og forladt slottet uden tilladelse
|
|
|
Post by Flint on Jun 4, 2009 8:14:15 GMT 1
han kætadet stille hendens ryk og trykked henden ind til sig han hadt glemt af han hadt bestelt noget af drikke men han var nok ikke den enste han stak stille tunge ind og lenget med hendens stille og iligandt han viste af der var noget han to stille en hånd på hendens manve og nussed den blidt hans tanker var heldt væk.
|
|
|
Post by Kezia on Jun 4, 2009 8:50:52 GMT 1
Kezia lukkede øjne, og stille sin tunge sno sin om hans, for første gang i flere år følte hun følte hun alt jalucien, haden og bekymringerne forsvinde og en svag varme fra en næsten glemt glæde strømmede igennem kroppen på hende, hun lod stille sin ene hånd glide begærende hen over hans overkrop ude rigtig at tænke over det
|
|
|
Post by Flint on Jun 4, 2009 14:08:23 GMT 1
han trykked henden længer ind til sig og sukked nydnen til henden og forsatte ders tunge leng i mens han støj henden stille op af hendens ben i en lidt piren bevælse han øbned stiille øjne og så ind i hendens.
|
|
|
Post by Kezia on Jun 4, 2009 16:33:41 GMT 1
Det virkede lidt underligt da hun jo sådan set ikke ikke kendte han, men hun var tryg ved ham på trods af at hun noget normalt var meget sky over og fremmede folk, hun brød langsomt kysset og lod sit hoved hvilde i mod hans skulder og i det hun så op på ham med et stille smil på læberne, hun forblev dog tavs
|
|
|
Post by Flint on Jun 4, 2009 16:39:14 GMT 1
han nyssed henden åp inder låret og så på henden ind han kørte en en læbe ned over hendens kind han lage stille jakken ned på kulvet da den var vam han lage hovedt ind til henden " ville du ha et bad " sag han stille ogstøj henden over kinden og smilled blidt til henden.
|
|