|
Post by Kezia on Jun 3, 2009 16:04:42 GMT 1
" det ved du ikke noget om " svarede Kezia en smulge mere køligt end det var ment, hun rørte sig dog ikke ud af stedet til at starte med, ej heller gjorde hun noget for at forhindre ham i at røre ved hende, i stedet så hun lidt hen imod døren og bed sig svagt i læben i det hun langsomt tog et par skridt nærmere
|
|
|
Post by Flint on Jun 3, 2009 16:09:29 GMT 1
han " vis du siger det " kom det fra ham v han begunte af gå hen til døren sammen med henden g smilled flokr dasned og sang glad mes ander bar så syger ud flint kiked lidt om der var et sted de kunne side men det så ikke sån ud " ville du ha lidt af drikke " sag han blidt .
|
|
|
Post by Kezia on Jun 3, 2009 16:19:31 GMT 1
Kezia fulgte med ham ind og stoppede op i det hun var kommet ind, hun så stille rundt og opdagede at der var langt flere mennesker end hun havde forstillet sig der ville være, og de virkede alle sammen så glade, noget hun ikke kunne lade vær med at misunde dem. Hun holdt sig derfor i nærheden at Flint og nikkede tavs da han spurte om hun ville kavde noget at drikke
|
|
|
Post by Flint on Jun 3, 2009 16:28:25 GMT 1
flint to henden stille rame med sin " to flasker vin tak på mint værlse " råbte han stille mand niukked til flint og flint begunte af gå stille igen hen mod en trappe der var alle mulige slagts folk tyke og slanke flint gik så hen til en trappe og gik op af de og så vider ind til et andet værlse man kunne hører musiken ned under han åbned så dørne og gik stille end og lukked den efter " det er mit værlse " sag han og smilled til henden der lå en fldt to mands seng og rajolder og lys og et klaver i sinden inde ved side af var et bade værlse og flint gik stille hen til skapet og åbned en loge og to en fin kjole på og kig hen med den til Kezia her den må du få.
|
|
|
Post by Kezia on Jun 3, 2009 17:16:16 GMT 1
Kezia sørgede omhyggeligt for ikke at mødenogles blik i det de krydse rummet for at nå frem til trappen, hvor hun tavst fulgte efter ham op til værelset, hun tøvede lidt før hun trådte ind og så sig omkring, alting var så pralende i hendes øjne og det gjorde hende nervøs for at hun ville komme til at ødelægge noget, Kezia tog imod kjolen og stod lidt og så på den før hun lade den fra sig på sengen og svarede stille " det kan jeg ikke ikke tage imod "
|
|
|
Post by Flint on Jun 3, 2009 17:24:17 GMT 1
hehe det er heldt i orden du tranger sikker lidt tøj jeg har ikke noget af bruge den til " sag han stille og gik hen til henden og nussed henden på kinden hans smile var vændlige og rag " der er også et bad vis du ville ha dig det " ,
|
|
|
Post by Kezia on Jun 3, 2009 17:38:38 GMT 1
Kezia så forsigtigt op på han og svarede stille " det er ikke i orden, og jeg kan ikke tage i mod det, der vil bare blive stilt spørgsmål, det kan give os begge to problemer " hun ville ikke havde at han skulle få problemer med Rufus begrund af hende, sin egen straf skulle hun nok klare vis det var, men hun ønske ikke han skulle lide begrund af noget hun havde gjordt
|
|
|
Post by Flint on Jun 3, 2009 17:49:47 GMT 1
han lage hovedt ned til henden og så henden i øjne " vis denne p person ville mig noget skal jeg nok slå fra mig han kunne se af hun ikke ville lade ham komme i problemer med denne prson han kunne ikke for stå af hun fandt sig i det det gjor elver nu naldt ikke for af vær slave eleer noget af dem fom
|
|
|
Post by Kezia on Jun 3, 2009 18:03:21 GMT 1
" det var det jeg var bange for " svarede Kezia stille og vente blikket bort fra ham igen, hendes had til rufus voksede for hver dag der gik, men afligevel ønskede hun ikke at nogle skulle gøre ham ondt, ej heller at han skulle gøre andre ondt
|
|
|
Post by Flint on Jun 3, 2009 18:07:09 GMT 1
jeg kan også lade vær vis det er det du ville have " sag han og nyssed henden stille på rykken så hun følte sig tryk " jeg er nu maldt ikke en der angriper med minder der er en grund til det ".
|
|
|
Post by Kezia on Jun 3, 2009 18:26:09 GMT 1
" tak " svarede Kezia stille og fremtang et lille smil der dog forsvandt næsten lige så hurtigt som det var kommet, Rufus måtte foraltr i verden ikke få grund til at være sur på hende, i hver fald ikke før hun havde fundet ud hvordan hun skulle skille sig af med Rosalin
|
|
|
Post by Flint on Jun 3, 2009 18:33:09 GMT 1
han lage ramen om henden og kramnned henden stille ind til sig som en stille trøst " kan jeg hjælpe med noget" visked han stille og lage sin kid mod hendens panden man kunne hører hendens hjerte harmeren banke stille rolige.
|
|
|
Post by Kezia on Jun 3, 2009 18:43:32 GMT 1
Kezia tøvede lidt, men puttede sig så forsigtigt ind til ham, det var en rar føelse at nogle til en forvekslig holdte om hende, afligevel kunne hun trods alt sin had ikke lade vær med at havde et svagt ønske om at den nogle havde været Rufus. Hun så op på ham og svarede " der er intet du kan gører, for at hjælpe "
|
|
|
Post by Flint on Jun 3, 2009 18:48:05 GMT 1
han kyssed hendens panned stille stille og kærtadet stille hendens ryk " det ville jeg ønske der var " sag han og lukked øjne han følte sig dlige til pas med henden og tryk hans lage hår lod blidt klide ldt over henden .
|
|
|
Post by Kezia on Jun 3, 2009 19:00:01 GMT 1
" hvorfor? " spurte Kezia undrene, hun forstod ikke helt hvilken interasse han sog skulle havde i at ville hjælpe hende, hvad ville han dog få ud af det? han kendte hende jo ikke engang, og hun var helt sikket ikke besværdet vær
|
|