|
Post by Flint on May 31, 2009 14:17:59 GMT 1
flnt sad stille på koven det var aften han drak till stille af sit glas der var muske og sang han holdte lidt øje med om der var nolge kivnder der sage ham noget han hadt sit nu malle tøj på kro faterne sad stille og savet drings til alla dem der var kommed ind sted som der var flint drag ind nu en gang og slubadet lidt til vinen og smilled vendlite til folk
|
|
|
Post by Curi on May 31, 2009 14:35:07 GMT 1
Curi åbnede lydløst døren til kroen og kiggede nysgerrigt ind, hun var her ikke særlig tit, men det var nok pågrund af larmen. Hun gik ind af døren og skyndte sig hen i et hjørne hvor man ikke ville ligge mærke til hende, hun fik hurtigt stillet et glas øl foran sig, men hun drak ikke og sad bare og stirrede på det.
|
|
|
Post by Flint on May 31, 2009 14:58:39 GMT 1
flint kinned stille på en kivned der så ud til af vær en elver som ham selv han smilled stille og rastesig stille og gik hen til henden og satte sig hen ved henden " god aften sag han stille til henden han hadt en øl i den ene hånd han vatr ikke fuld og der skulle maget til
|
|
|
Post by Curi on May 31, 2009 15:00:20 GMT 1
Hun kiggede på ham for at se om han ville gøre hende ondt. "Godaften" sagde hun muntert da hun havde konstateret at han ikke ville gøre hende ondt indtil videre. "Hvad er deres navn?" spurte hun og kørte en hånd igennem det mange farvede lyserøde hår.
|
|
|
Post by Flint on May 31, 2009 15:15:48 GMT 1
flint " sag han stille og drag lidt af sin vin " og ders " sag han lidt stille og smilled til henden hans øjne skinde stille til henden og smilled skævt han så lidt på de fuld mensker og så på henden igen " du er ike vand til af vær så nolge stder var "
|
|
|
Post by Curi on May 31, 2009 15:17:38 GMT 1
"Sera" sagde hun og smilte da hun aldrig brugte sit fornavn Curi, da hun syntes at det lød dumt. Hun rystede på hovdet. "Jeg plejer at være ude i skoven, der er meget mere fredfyldt og stille end her, og så er der heller ikke så mange mennesker" sagde hun og smilte til ham, et smil som nåede helt op til øjne.
|
|
|
Post by Flint on May 31, 2009 15:49:13 GMT 1
hmmm kom jeg har et værsle vor der ikke er så meget lam på " sag han stille og raste sig han kig føst hen til kro fatterne og " to flasker vin " sag han med et smil og begynte af gå hen mod henden " vis du alså ville ". sag han vedlite " der er maget larm"
|
|
|
Post by Curi on Jul 22, 2009 17:11:16 GMT 1
"Det vil jeg vel gerne" sagde hun usikkert og rejste sig op. "Jeg håber at du kan drikke de to flasker for jeg er ikke så vild med alt det der sprut" sagde hun og smilte forsiktigt. Hun rettede lidt på sit hår og kiggede afventende på ham.
|
|