|
Post by Lilith on Mar 28, 2009 23:36:45 GMT 1
Kvinden fik store øjne, da hun så de sorte sår. "Det er bestemt ikke godt, der skal vist mere til" sagde hun med en stille og en smule bekymret stemme. Hun vendte blikket mod Lilith, som havde vendt sit blik mod hende. En tåre trillede ned af Liliths kind, hun vendte blikket mod blodet. *Nej* tænkte hun en smule bange, bare det ikke stod for slemt til med ham. Hun kiggede på kvinden, men hun havde heller ikke svarene til det. "Tarondor.." sagde hun stille og hun var også bekymret for ham.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 28, 2009 23:44:58 GMT 1
boldt blov huritit til aske han oldt holdet stille på liliths mave for af sig han han hadt det oki men han hosted stade og kunne ikke sige nådt da det var så slmet " er du heller " svad han kvind da han kunne hårer af hun kente lidt til medis
|
|
|
Post by Lilith on Mar 28, 2009 23:51:06 GMT 1
Kvinden nikkede lidt til det han sagde. "Ja, men De skal ikke tale nu" sagde hun med en rolig stemme og kiggede lidt på de sorte sår. Hun lod hånden svagt ramme sårene. Og kiggede på Lilith, som ikke rigtig sagde noget. Hun holdt bare godt fast i hans hånd og klemte den blidt. *Det skal nok gå* tænkte hun hele tiden, for at berolige sig selv. Hormonerne kørte rundt inde i hende, så hun vidste ikke rigtig hvordan hun skulle reagere på det.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 29, 2009 0:02:27 GMT 1
han mærked af kviden rårte såne og det gjor ondt på ham så han råbte af smarte han lage hoved på liliths lår han var merer tryk hos hinden såne var madt dube "jeg smader den rider " råbte han af smærte det var sjælte man hørte ham sige ode ting men nu var der også en grund til det
|
|
|
Post by Lilith on Mar 29, 2009 0:06:05 GMT 1
Kvinden trak hurtigt sin hånd til sig, da han begyndte at råbe op af smerte. hun så på Lilith, som nu lagde en hånd på Tarondors hovede og nussede ham blidt i håret. "Jeg er straks tilbage" sagde hun, da hun havde rejst sig op og var gået mod døren. "Jeg mangler nogle ting" sagde hun og forsvandt så ud af døren. "Det skal nok gå, Søde" sagde hun med en beroligende stemme, både for at berolige ham og hende selv.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 29, 2009 0:13:24 GMT 1
tarondor mærked liliths hånd glide gemmen hans hår han kyssed hinden selv på lådte "von har du det " sag han stille da han kunne mærke af hun var ked af det men han hadt brug for af snakke han kærte sin hån over hindens mave "jeg er ked af at det ikke gik som jeg ville have det skat"
|
|
|
Post by Lilith on Mar 29, 2009 0:17:38 GMT 1
"Jeg har det vel meget godt i forhold til dig" svarede hun roligt og kiggede ned på ham. Hun nussede ham fortsat i håret, et lille suk kom over hendes læber. Det bekymrede hende meget, da hun var bange for hvad der ville ske, når healeren ville komme igen. Hun kyssede ham blidt på panden. "Intet kan vides på forhånd, selvom vi prøver at planlægge dagen, så sker den ikke altid, som vi gerne vil have den" sagde hun roligt og smilte blidt til ham.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 29, 2009 0:26:20 GMT 1
nejjj det kan det ikke" svadt han hinden og lage stille " bar du passer på med ikke af over anstange dig jeg ville ikke ha af der sker dig eller vos ban nådt" han klyssed stille hindens mave og lage hoved ned igen han hosted igen og merer aske kom op
|
|
|
Post by Lilith on Mar 29, 2009 16:03:36 GMT 1
"Jeg passer på, hvis du også gør det" sagde hun smilende og kyssede ham igen på panden. Hun lagde blidt en hånd på sin mave og så med bekymrede øjne på det han hostede op. *Hun må godt skynde sig* tænkte hun lidt, da de virkelig manglede hende healeren igen, det kunne jo ikke blive ved på den måde. Han skulle jo blive rask igen.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 29, 2009 16:17:43 GMT 1
tarondor nussed stille liliths lår med hans hånd godt nok var det ikke hindens ragtit udsenne men han kunne stade mærke den hud som han kendet og den vammen fra hinden tarondor var hved af blive kold men det ville tog hn sig ikke så madt af men han ville ikke vende sig om.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 29, 2009 16:26:24 GMT 1
Lilith vendte sit blik mod døren, da hun kunne høre nogle skridt på trappen, hun smilte lidt ved lyden. Da det jo måtte være healeren, det var hun glad for. Døren blev åbnet og kvinden gik ind igen, hun bankede ikke på eller noget, gik bare lige ind, da hun jo allerede var blevet lukket ind før. "Så kunne jeg være her" sagde hun med en rolig stemme og gik hen til sengen og så lidt på Tarondors ryg. Hun begyndte at rode lidt i den taske, som hun havde slæbt med sig.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 29, 2009 17:02:49 GMT 1
tarondor hosted igen og glimte sin hånd i liliths kjole "jeg hved ikke vor madt merer jeg kan klar af det hoster rig" sag han stille og tåne glæde ned af ham hans vær trkne stopped lige pluslige. men lidt efter igen kom den igen
|
|
|
Post by Lilith on Mar 29, 2009 17:08:07 GMT 1
Lilith var en smule chokkeret, da han vejrtrækning lige pludselig stoppede, hun kiggede på kvinden, som havde fundet nogle urter frem fra sin taske. Hun tog en lille skål frem og lagde dem i. Stille og roligt begyndte hun at masse dem sammen, det gik langsomt eller det synes Lilith i hvert fald. "Kan De ikks skynde dem lidt?" spurgte hun med en bedende stemme og en tåre forlod hendes kind og ramte gulvet. Kvinden så op på hende. "Det skal gøres langsomt ellers virker det ikke ordentligt" svarede hun med en rolig stemme og fortsatte arbejdet. Lilith så bekymret ned på Tarondor og kørte hånden igennem hans hår.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 29, 2009 17:26:24 GMT 1
han gipsed efter hværte igen som får men de låd vær som før han kæped sig for af holle sig i live han viste af kiven ikke kunne gør det hurtiger "jeg skal nok klar mig skat " sag han stille til lilith
|
|
|
Post by Lilith on Mar 31, 2009 5:45:14 GMT 1
Kvinden arbejde så hurtig, som hun nu kunne, men stadig på den langsomme måde, da det jo skulle virke første gang. Lilith så ned på ham og aede ham blidt over håret. "Det skal du" sagde hun med en stille stemme, for hun havde ikke lyst til at miste ham, det var ikke det der skulle ske. De skulle jo leve samme de to og senere sammen med den lille.
|
|