|
Post by Lilith on Mar 27, 2009 23:29:56 GMT 1
"Du skal nok få det bedre, jeg ved at du har styrken i dig" sagde hun med en blid, men lidt bekymret stemme. Hun var meget bekymret for ham, hvad nu hvis han ikke fik følelsen tilbage i kroppen, hvad skulle de så gøre, det kunne hun slet ikke forestille sig. Så hun håbede ikke at det skete. "Jeg ligger her ved din side til du har det bedre" sagde hun med den rolige stemme og så fortsat på ham.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 27, 2009 23:36:59 GMT 1
bar roglige jeg skal nok komme mig men det er mn drege jeg er bekrymrte for hun virked lagsommer end und pladt af gøre" svadt han hinden med et kys på kinden han tønte stade på af han skulle giftes det var skønt og han var glad for hinden. dragen hadt ikke fortaldt af hun var gravid til Tarondor i nu for de så ville han nok vær merer for sikti med hinden.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 27, 2009 23:41:03 GMT 1
"Min kære, der er en bestemt grund til at hun er langsommere" sagde hun med en rolig stemme og satte sig lidt op, hun så mod døren. "Hun er gravid ligesom jeg" sagde hun smilende og vendte blikket tilbage til ham, hun håbede bare at han også var glad for det. "Men hun er stærk nok til at klare sig, man bliver lidt mere stædig, når man er gravid, så hun skal nok klare sig" sagde hun med et smil på læben og vendte blikket tilbage til ham, hun kyssede ham blidt på munden. "Få nu sovet lidt" sagde hun efter et stykke tid, hvor hun bare havde holdt kysset.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 27, 2009 23:48:09 GMT 1
er hun også gravid så kunne det jo ikke blive beder " han smidle stille til hinden og holte kyssed han så på hun kikked på døren "er der nådt gladt skat " svadt han hinden så da han hørte stmmen ned under der snakked han viste ikke lige von han skulle hån ter af han skulle have fliger børn ind sine ajne men han var glad for det så kom der lidt liv i skoven igen
|
|
|
Post by Lilith on Mar 27, 2009 23:59:45 GMT 1
Lilith smilte blidt til ham og nikkede lidt, men det var ikke til det, om der var noget galt for det var der nu ikke sådan rigtig. "Hun skal nok klare den" sagde hun så smilende og kiggede igen på ham. "der er ikke noget galt, jeg er bare glad for at vi bliver en stor familie" sagde hun smilende og kyssede ham på panden. "Sov du nu, jeg går lige ud og kigger til hende så" sagde hun me den søde og blide stemme.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 28, 2009 17:14:53 GMT 1
jeg sover alder rade skat gå du bar jeg skal nok klar den" svadt han hinde han lukked øjne men han trak stade vejt underlidt men det gik lige. han var glad for af høre hindens stemme han var gald virklige glad fr det ike var gødt merer gladt endet var.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 28, 2009 17:22:44 GMT 1
Hun kyssede ham på panden og så med et blidt smil på ham. "Så sov du bare videre" sagde hun blidt og rettede sig mod døren. Hun så lidt på ham, men tog så fat i dørhåndtaget. Hurtigt skiftede hun udseende til pigen med det lange blå hår igen. Hun gik ud af døren og håbede bare at han ville klare den. Hun gik hurtigt ned af trappen og mod døren. Hun blev nød til at se til hans drage. Det ville jo være skidt, hvis hun gik hen og mistede ungen.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 28, 2009 17:43:54 GMT 1
dragen var væk fra græs planden man kunne se af halen hadt lavet mærke og ind i skoven folk under sig lidt over af græssed var rødet sammen og af nolge af træne var vældte over hved skoven der var lidt snak om det der var sket med dem
|
|
|
Post by Lilith on Mar 28, 2009 18:26:42 GMT 1
Lilith så på træerne og satte i løb mod skoven, hun skulle finde hende, det var meget vigtigt, at hun også havde det okay. Lilith lyttede lidt til hvad folk sagde, men hun lod sig ikke bide mærke af det. Hun skulle bare finde hende nu. Det var dog ikke så let for hende, normalt plejede hun at kunne løbe hurtigt, men det var ikke helt så hurtigt igen. Hun kom dog nærmere skoven.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 28, 2009 18:38:16 GMT 1
længer ind i skom lå dragen og pusted lidt hun kunne mærke sin unge spake ind i sig hun ville ha lidt rog på slon lyste på hinden og skinde som sølv. fulgen fløjted stille o kring hinden og nolge dyer kikked også på hinden de hadt ikke set en drage før
|
|
|
Post by Lilith on Mar 28, 2009 19:11:06 GMT 1
Lilith gik med stille og forsigtige skridt mod hende. *Hvad sker der? Er det stadig fra slaget* tænkte hun roligt og lagde en blid hånd på hendes mave. Hun gik om foran hende og så op på hende. Hun var da også bekymret for hende, det var jo ikke kun Tarondor, som skulle have det godt, det skulle hun jo også. At miste et barn var nok det væreste man kunne opleve.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 28, 2009 19:25:35 GMT 1
* jeg er oki Liith men jeg tor ikke det var længe igen * svad hun lilith stille hoved dret hen mod hinden og pusted lidt igen og mærked lilith hånd mod hindens mave * von har tarondor det har han det godt*
|
|
|
Post by Lilith on Mar 28, 2009 19:29:52 GMT 1
*Skal du snart føde?* tænkte hun en smule overrasket, men hun havde jo fået at vide, at det var sket før de mødtes på stranden. Måske var det virkelig tid for hende, så var det bare lige det, hvor kunne det ske i sikkerhed? *Han klarer sig, men der er lidt problemer med at trække vejret, det gør dog heldigvis* tænkte hun en smule bekymret og så op på hende.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 28, 2009 19:39:35 GMT 1
det er godt af hører jeg hved ikke vor længe der gå * unge spaked lidt der vor lilith hadt hånd *min unge har det fint * tænte hun stille *jeg tor det ville ske inde dage er om eller i morgen*
|
|
|
Post by Lilith on Mar 28, 2009 19:46:09 GMT 1
*Så skal vi nok holde godt øje med dig, så du ikke kommer til at gøre det selv* tænkte hun og mærkede at den lille unge sparkede. Hun smilte lidt, hun kunne dog endnu ikke mærke sit eget barn sparke, da der jo ikke var gået så lang tid igen.
|
|