|
Post by Lilith on Mar 22, 2009 20:50:08 GMT 1
Endnu en dag var omme, eller det var den ikke endnu i hvert fald ikke på kroen, det var nemlig nu, at der var kommet rigtig meget liv i den. Folk strømmede til kroen for at få noget at drikke. Der var sådan set ikke nogen, som gjorde det hjemme, da deres koner nok forbød det dem, så kroen var på en måde deres tilflugtssted, men det havde kroens ejer, jo ikke noget imod, det var jo det bedste. Lilith sad oppe i sit værelse og hørte bare, at der kom flere stemmer nede i kroen. "Lilith kom herned, der er brug for din hjælp" kom det nede fra kroen, det var ikke en bedende stemme, nej den var beordrende og der var intet at gøre. Hun rejste sig op i sengen og gik hen til sit skab og hev noget arbejdestøj ud af skabet. Det var en lille nederdel med en skjorte og en kortærmet bluse. Det var over i de røde og lyserøde farver. Inden hun gik ud skiftede hun lige udseende til en pige på omkring de 16 år. Hun løb nedenunder og begyndte straks at betjene de mange kunder. Hun stod bagved disken, men nogle gange var hun også ude ved bordene. - hendes udseende idag, som tjener.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 22, 2009 21:14:59 GMT 1
tarondor var på hvej ned til kroven for af overraske lilith han hadt en bukæt blomster med til hinden han var glad han kom gånde hen til krogen og op over ham fløj hans sølv drage han kunne hører af der var gang i den han viste ikke von ha skulle kende hinden da hun nu var fom skifkifter og hadt ikke set vilken fom hun hadt i dag da hun to tilde af sted men han viste af hun var her så vor svært kunne det vær han kom stille ind i krogne * HOLD DA op vor er her mange her gad vide vor hun er* tænte han og kikked lidt efter hinden med blomsterne i hånden der var mange der var fulde kunne han se og det brød han sig ikke så madt om.
|
|
|
Post by Athal on Mar 22, 2009 21:30:14 GMT 1
Athal sad helt inde ved et af bordene hvor det var en smule mørkt rundt om ham hans drage var uden for og fløj rundt om taget da den ville være klar til at bryde ind hvis han havde brug for det. Athal kiggede rundt for at se om han kunne få fadt på en tjener så han kunne få sit glas fyldt op igen. han havde været på kroen siden efter middag da han godt ville vide hvilket slader der var rundt om i byen
|
|
|
Post by Lilith on Mar 22, 2009 21:36:43 GMT 1
Lilith så lidt rundt, hendes øjne faldt hurtigt på Tarondor, det fik hende til at smile, men lige nu kunne hun ikke gå hen til ham, da hun først lige skulle passe sit arbejde. Hun så lidt rundt og kiggede imellem de mange kunder, hun gik væk fra disken og mod en mand, som så ud til at skulle have fyldt op igen. Hun kiggede lidt rundt, da hun stod i et af de mørke hjørner, måske de skulle få skaffet nogle flere lamper, så de kunne lyse hele kroen op. Det måtte hun snakke med ejeren om. "Kan jeg hjælpe dem med noget?" spurgte hun med en rolig stemme og kiggede på manden. Hun stod med en bakke i den ene hånd og en blok i den anden, så hun kunne tage hans bestilling. Hun kiggede dog lidt efter Tarondor, så han ikke ville komme i problemer med alle de fulde mennesker, som efterhånden var blevet mere fulde. Hun ventede tålmodigt på manden.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 22, 2009 21:49:11 GMT 1
Tarondor bliv mast af alle de mensker der var og nolge skupped ham så han fladt med svær skafted op mod sin næse han rejte sig hurtige op og så på den mand der hadt skupped ham det begunte af blåde lidt ned af hans mund
vaaaaa har de et problem med mig lille elver mand" svad madt fuld og svadt lidt Tarondor sod bar og så på ham han ville ikke slå for de lilith hadt sit job her
|
|
|
Post by Athal on Mar 22, 2009 21:57:17 GMT 1
Athal smilte til pigen der kom hen til ham " ja bare et glas vin og så skal du måske kigge der over det ser ud som om der er ved at komme problemer" sagde han, ikke fordi han kendte nogle af mændene men det lod til at elvermanden havde det svært med den mand der lige havde skubbet ham ned. Athal blev siddene mens han smilte han var bare glad idag og med mindre det virkelig blev nødvendigt ville han ikke blande sig.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 22, 2009 22:02:28 GMT 1
Hun bukkede lidt for ham. "Det sørger jeg for" sagde hun med en glad stemme og smilte blidt til ham. Hun vendte rundt og så dem slås. "Åh nej" sagde hun med en lidt bange stemme. Hun kiggede på Tarondor og manden, hvorfor skulle det også lige ske. Hun så lidt på manden, først gik hun hen til disken og bad en af de andre tjenere om at komme med et gals vin til manden. Det gjorde de så og Lilith gik hen til manden. "Vil De så forlade kroen, det er ikke meningen, at man skal slås her" sagde hun med en irriteret stemme og så lige på manden. Men hun var ikke bange for manden, hun var mere bekymret for Tarondor, hun havde før smidt folk ud, som bare troede at hun var en ganske almindelig pige, som arbejdede på kroen, men det tog fejl, hver evig eneste gang og det var vist bare deres problem. "Vær sød at gå" sagde hun så med en bedende stemme, da manden heller ikke skulle sige noget forkert til de fulde.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 23, 2009 9:03:30 GMT 1
Tarondor kikked på den pige som snakked med mande hun virked bekent men han sag ikke nådt da det ville vær dumt. den anden mand grinden lidt af hinden" hahahaha gå jeg har ikke gjort nådt i nu jeg tor af elver mande ikke kunne klar sig i mod mig han" skupped lilith væk og gik så tæt på Tarondor med en lille kniv i hånd. " det ville vær dum af dem af angribe mig" svad Tarondor rogle han så på han skupped pigen væk. man så lid skav på ham " så du tor ikke du af jeg kan klar dig" mande stak ud efter Tarondor i op hisi hed. Tarondor kasted armen væk fra mande sån som han ikke sikked ham med det irterne lille kniv han skupped ham ned på jorden og lage selv sin op mod hans strope " nu tager du det med rog menske"
|
|