|
Post by desmon on Mar 13, 2009 16:34:19 GMT 1
han holdte døren før han ellers gik ind der var en masse støj men som sædvanlig lod han ham ikke gå på ad det sådan skulle det være her selvom det var meget slemt med støj han satte sig hen sammen med sine pirater og viftede hende hen til at sætte sig ved dem også de sad alle sammen (undtagen Desmon) og snakkedeq
|
|
|
Post by Estellé on Mar 13, 2009 16:48:39 GMT 1
Hun gik hen og satte sig ved ham, bed dog tænderne sammen og havde taget sig til ørene, det var allerede begyndt at dunke af støjen. Hun sagde ikke noget, men sad blot stille, med en ligegyldig men aligevel svagt smertefuld grimasse
|
|
|
Post by desmon on Mar 13, 2009 16:53:58 GMT 1
han smilte da han så hendes ansigt hun var vist ikke vant til støj efter cirka et kvarter i stilhed (det vil sige Desmon sagde intet men alle andre råbte og skreg) rejste han sig op "skal du med ud?" spurgte han hende og uden at vente på svar gik han ud ad døren og nød stilheden der var da først han kom ud igen
|
|
|
Post by Estellé on Mar 13, 2009 16:58:51 GMT 1
Hun havde hurtigt rejst sig da han gjorde det og fulgte næsten lykkelig med, masserede sine tindinger da hun var nået ud og lænte sig op af muren med et dybt suk, mumlede noget med forbandede drukkenbolte og idioter. Rettet imod dem der var inde og råbte og skreg.
|
|
|
Post by desmon on Mar 13, 2009 17:06:28 GMT 1
"kom her"sagde han nærmest lydløst i forhold til hvordan folk snakkede/råbte inde i kroen igen inden hun svarede gik han imod et stort slot der lå på et bjerg det var ikke særlig højt så en bakke var det nok det var næsmerst hugget ud i sten og så egentlig meget kongeligt ud Desmon gik ad en sti op i mod hans hjem
|
|
|
Post by Estellé on Mar 13, 2009 17:12:38 GMT 1
Hun nikkede svagt, gik efter ham med små trin imens hun masserede tindingerne, ganske kort med lukkede øjne. Jo længere væk de kom fra kroen jo mindre dunkede hendes hovede, hvilket hun faktisk var glad for.
|
|
|
Post by desmon on Mar 13, 2009 17:24:51 GMT 1
da han åbnede døren op til hans slot rungede det og det var tydeligt der ikke var nogen udover ham selv han fortsatte op ad nogle trin og ind til et rum det var ikke ret stort men der var dog et skab en seng og nogle vinduer men alle gardinerne var trukket for for at solen ikke kunen trænge igennem
|
|
|
Post by Estellé on Mar 13, 2009 17:27:36 GMT 1
Hun fulgte tavst med, så kort rundt i rummet da de var der og bed sig i læben. Fortrak tingene noget mere.. Ikke farverigt, men kostbar og han var jo trodsalt åbenbart pirat. Hun lod let et par fingre lege med et par lokker af det sorte hår og betragtede de få ting der var der inde "Herinde jeg skal sove?" spurgte hun.
|
|
|
Post by desmon on Mar 13, 2009 17:33:59 GMT 1
"ja indtil jeg finder ud af hvad jeg skal stille op med dig" sagde han med et lille smil og gik ud ad rummet "nu må du jo gøre dig det behageligt du kommer nok ikke ligefrem til at sove noget andet sted de næste par dage" sagde han igen med et smil klokken var meget snart morgen han havde været rundt for længe
|
|
|
Post by Estellé on Mar 13, 2009 17:39:31 GMT 1
Hun så kort på ham "Så længe jeg slipper for dig er jeg godt tilfreds" mumlede hun og trak på skulderne, gik over og satte sig på sengen, lod kort et par fingre glide igennem håret og gned sig kort ved tindingen med et stille smil, det havde hjulpet at komme ldit væk fra kroen.
|
|
|
Post by desmon on Mar 13, 2009 17:49:03 GMT 1
han kiggede på hende "mig slipper du aldrig for så længe du er ehr du bor jo sådan set i mit hus" sagde han med et stort smil og kunne ikke lade være med at grine dog kigegde han dog vurderende på hende så længe hun ikke regnede med at hun kunen svømme væk skulle hun blive her
|
|
|
Post by Estellé on Mar 13, 2009 17:51:18 GMT 1
"Jeg slipper for dig så længe du holder dig et stykke fra mig.." sagde hun med et skuldertræk, så roligt over på ham "Desuden skal jeg nok blive her.. Kommer ikke over til fastlandet mere end den ene dag i måneden da jeg aligevel ikke kan svømme."
|
|
|
Post by desmon on Mar 13, 2009 18:25:24 GMT 1
"lyder godt så længe du bare bliver her skal jeg nok finde dig vis du kommer for langt væk men nu vil jeg give dig lidt tid til at jage" sagde han roligt han skulle selv ud at jage så han gik afsted mod de store stendøre for at komme ud i den friske luft så han kunne nå at få lidt at spise før solen stod op
|
|
|
Post by Estellé on Mar 13, 2009 18:28:28 GMT 1
"Var heller ikke forsent" mumlede hun inden hun hurtigt var forbi ham og forsvundet ud i natten. Ville have noget blod inden natten var omme, helst barneblod.. Men også blot blod fra enhver der var så dum at nærme sig hende i øjeblikket.
|
|
|
Post by desmon on Mar 13, 2009 18:42:00 GMT 1
han var på vej hen til baren for at lokke en kvinde ud i skoven med ham det burde ikke være ret svært han åbnede døren til kroen og sendte en af kvinderne et enkelt blik og gik så ud igen ventede i et par minutter før hun så kom ud han gik ud i skoven og hun fulgte lydeigt med selvom han ikke havde sagt noget endnu idet de kom uden for alle andres synsvinkel vendte han sig hen imod hende med et vildt blik greb fat om hende blottede hendes hals og bed hende i halsen
|
|