|
Post by Elvina on Mar 17, 2009 19:13:13 GMT 1
Hun smilte blidt til ham og vendte blikket ud mod søen, der var stille i vandet, det så helt fredeligt ud, men så blev det forstyrret af en sten, som blev kastet ud i vandet. Hun så lidt rundt for hun havde ikke selv kastet den og det havde han nok heller ikke. Hun så ned på ham. "Vi er ikke alene mere" sagde hun med en rolig stemme og rejste sig o, hun lod blikket køre rundt omkring dem.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 17, 2009 19:33:05 GMT 1
han så på hinden med en hævedt øjne bryn og raiset sig da han også hørte lidt med vandet han kig lædt tæt på hined " hvad ser du" visked han stille til hined på elver sprog vis der alså var nådt der ud
|
|
|
Post by Elvina on Mar 17, 2009 19:38:20 GMT 1
HUn så på ham, var det nu også en god idé at han rejste sig op nu, det kunne godt være at han healede, men alligevel kunne han da ikke være helt på toppen. Hun så lidt rundt. "De er fulgt efter os" svarede hun også på elver sprog, hendes blik stoppede ovre på den modsatte side af søen, hvor man kunne se flere skikkelser nærme sig.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 17, 2009 19:54:50 GMT 1
han kyssed hinende stille på halsen han kunne ikke lade vær hun mådt vid vad han følte for hinende han kikked lædt væk da han så de skukker som hun taldte om han gjor sig lidt sur i ansikted men det så ikke ud som om de kom nærmer " ta det rogle de kommer ikke længer"
|
|
|
Post by Elvina on Mar 17, 2009 20:04:43 GMT 1
Elvina så på ham med overraskede øjne, hun vidste ikke hvad hun skulle sige. Hun trak sig lidt tilbage, da det ikke var noget som hun kendte til. Hun vendte blikket mod skikkelserne og så lidt på dem, men det var ligesom om de ikke forsvandt igen. "Er du sikker på det?" sagde hun med en rolig stemme og smilte blidt til ham, hun kiggede lidt på ham, men så så igen mod dem.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 17, 2009 20:18:36 GMT 1
så lidt på veret det så ud som om det var begunt af renge lidt men ikke så madt der var en af dem der skød en pil hen mod Elvina som lod til hun ikke hadt hørt det han skupped hinend væk og bliv slev ram i brysted han skrak lidt af smærten han så lidt på hinend og glæd lidt sammen. han gased dog lige en vand kulde en mod den skukke der hadt skudt efter dem
|
|
|
Post by Elvina on Mar 17, 2009 20:24:58 GMT 1
Elvina fik et chok, men lagde sig hurtigt ned mod jorden. Hun kravlede hurtig hen til ham og så på pilen i hans bryst. Hun så ind i hans øjne. "Det skulle du ikke have gjort" sagde hun med en stille stemme og kiggede fortsat på ham, hun så mod skikkelserne, som nu alligevel kom ud af sit skjul, hun så til sin overraskelse, at der var flere end der havde været på havnen. Hun sukkede over det. "Lad os være" råbte hun over til dem, men de rystede bare på hovedet.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 17, 2009 20:36:12 GMT 1
den tykke mand som han hadt skubbed stramed buke og skød en til pild mod ham og ramte også han grinde bar af det der sket hved ham,
erumollien skræg igen da han fik pilde i det andet bryst han hang lidt over hinende han savadt hinen ikke han raiste sig stille med de to pilde i brysted erumollien stod sån som elvina ikke ville blive ramt af dem " lad hinen vær hun har ikke nådt med det her af går" sag han lædt i smærte og stod også lidt skavt
man tog en gang til og skåd en pil ind i han ben sån som han fladt sammen " det kan lærer dig ikke af blande dig" skrg mand af grin
|
|
|
Post by Elvina on Mar 17, 2009 20:45:38 GMT 1
Nogle enkle tåre kom frem på hendes kinder. Hun så på ham, hun ønskede ikke at dette skulle ske, det var bare ikke fair, de havde da ikke gjort dem noget. Hun rejste sig op og tørede tårerne væk, hun skulle ikke vise sig som en svag person. Hun så mod dem, de skulle ikke få lov til at fortsætte. Hun kiggede op på himlen, en solstråle kom lige ned på hende, ellers var resten af himlen dækket af skyer. Hun skulle vise dem, de skulle ikke regne med at hun var en svag person. Hun så på ham og lagde hænderne på pilene. Hun hev dem ud, men med en forsigtighed, så det ikke gjorde ondt. Hun lagde sine hænder på hans bryst og lod sårene heale. Solen skinnede stadig på hende.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 17, 2009 20:53:03 GMT 1
hans blik var stive han rørte ikke på sig daa han krop virked liv løs
mænde bliv en smule bange da de så af hun stydern hilmen nogle af dem løb mens de ander kikked på hi nanden da de ikke viste hvad de skulle gøre men det vemte sig om i løb og for svandt " bar vent vi skal nok få ham" savadt han vradt til hinende han for svadt ud af skoven.
|
|
|
Post by Elvina on Mar 17, 2009 21:28:46 GMT 1
Hun så ned på ham med blide øjne. "Du må undskylde, men blev nød til at hive dem ud" sagde hun med en blid stemme og håbede ikke at han var sur på hende nu. Hun lod blikket kigge lidt på en af pile og så noget på dem. Hun tog fat i pilen, det var ikke godt. Hun kiggede mod mændene, det skulle de få betalt. "Jeg skal lige finde noget, før vi healer dine sår helt, ellerslukker vi bare giften inde i dit bryst" sagde hun med en rolig stemme og håbede at han forstod det. Hun så med blide øjne på hende, men de var dog også lidt bekymrede for ham, nu hvor hun havde set gift på pilene.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 17, 2009 21:36:07 GMT 1
han og stille om hinens hånd og gap et kys på munden da hun så bekumredt ud for ham også så hu for stod af han ikke var syger på hinende og af han hadt den føle for hinenene vis Elvina ikke skulle nå til bage til ham han lå stade nede på jorden og fik rengen i hovedt men et lys kom hen over ham."jeg er ikke bange " svad han stille i kyssed ikke når du er her
|
|
|
Post by Elvina on Mar 17, 2009 21:42:21 GMT 1
Hun reagerede meget overrasket over kysset, men hun gav ham blidt et kys på kinden. "Jeg skal nok skynde mig, kender skoven ud og ind" sagde hun med et blidt smil på læben og tog pilen med, hun skulle lige være sikker på, at det var den rigtige gift, som hun mente det var. Hun så roligt på ham. "Tror heller ikke på, at du kan være bange" sagde hun med en blid stemme og så op på himlen igen. Hun rejste sig så op, men kiggede kort ned, håbede også at han ville klare den til hun kom tilbage igen.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 17, 2009 21:51:04 GMT 1
han gav hinende en lille blomst som lyste som hans lys " her når lysedt er hved af gå ud så er jeg hved ef svige hen og når blomdten begunder af vistne er jeg det også " sag han stille til hinden så hun kunne holle øje med ham på den måde han kyssed hinene stille igen og kod hinende gå " skun dig min egen jeg hved ikke vor madt jeg kan holle det til bage"
|
|
|
Post by Elvina on Mar 17, 2009 21:57:04 GMT 1
Hun nikkede lidt til ham og kiggede på blomsten, hun sukkede lidt over det, det var bestemt ikke godt. Pilen holdt hun i den anden hånd, hun kyssede ham roligt på kinden, men var dog stadig lidt overrasket over, at han bare sådan lige pludselig havde kysset hende, hun var dog ikke sur på ham, det kunne hun heller ikke være, hun kunne kun være sur på mændene. Stille rejste hun sig op og kiggede rundt, nu skulle det findes. "Jeg skynder mig" sagde hun med den blide stemme og så en sidste gang på ham, hvorefter hun løb af sted med blomsten og pilen i hånden.
|
|