|
Post by erumollien on Mar 11, 2009 21:51:37 GMT 1
han gik med hined " erumollien" sag han stille til hined for af ikke af bruge for mange krafter på af sige sit naven han vente bliked med de blå øjne han hadt hans stav hang lidt ned af ham men han holdet det så godt han kunne
|
|
|
Post by Elvina on Mar 11, 2009 21:57:38 GMT 1
Hun gik i et roligt tempo mod skoven og smilte roligt til ham. "Elvina" sagde hun efter noget tid, hvor de så var kommet til skoven og søen. Hun satte ham forsigtigt ned på jorden og lod ham ligge der, hvorefter hun gik hen til søen for at vaske sine hænder. Hun hev noget stof af sit tøj og dyppede det ned i vandet. Da det var blevet godt vådt, gik hun hen og lagde det stille på hans sår i maven. Hun begyndte så med blide hænder at rense såret. "sig til hvis det gør ondt" sagde hun med en blid stemme.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 11, 2009 22:12:34 GMT 1
det gjor lidt ondet i erumolliens mave men han bed det i sig for ellers ville det ikke blive randt"skal jeg nok" man kunne se af han styder to tin lyft og vand med det blå og det hvide tøj han hadt på han kikked hined ind i øjne med et skævt og vamt smil til hined
|
|
|
Post by Elvina on Mar 12, 2009 19:27:56 GMT 1
Elvina smilte blidt til ham og rejste sig op igen, for at gå hen og vaske stoffet igen. Hun så lidt ud over søen, men gik så tilbage til ham, hun tørte det sidste blod af. Men hun skulle lige finde en måde at stoppe såret på. Ellers ville det bare bløde igen. Det var bare en smule svært, når det var på maven, han havde slået sig. "Håber det går" sagde hun med en stille og blid stemme.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 12, 2009 19:35:47 GMT 1
erumollien lyfted lidt hoved da hun sag nådt til ham sån var begynt af helle sig selv stille. han kørte hånde over hineds panne " det gør det hvad med dig " han kunne se hun var lidt rysted over af de mænd ville slå hinde
|
|
|
Post by Elvina on Mar 12, 2009 19:41:08 GMT 1
Hun smilte blidt til ham. "Jeg klarer mig, men det var nu ikke lige det jeg havde regnet med, at der ville ske" sagde hun stille og så lidt mod havnen, men hun vendte så blikket tilbage på ham. Hun var efterhånden blevet mere rolig. Hun så på hans sår og smilte, hun havde lidt glemt, at han var elver. Men var glad for at han var det.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 12, 2009 20:01:20 GMT 1
det hadt jeg nu heller ikke. men vi kan jo ikke styger hel og ikke hel men jeg tor nu af der var lidt hel med i det her ellers hadt jeg ikke mødt dig" sag han stille
|
|
|
Post by Elvina on Mar 12, 2009 20:07:42 GMT 1
Hun smilte lidt og satte sig på hug ved siden af ham. Hun hev lidt i den lille nederdel for at den ikke skulle krybe op. "Ja, alt har vel sin grund til at ske, skæbnen vil jeg mene" sagde hun med et smil på læben og kiggede roligt på ham.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 12, 2009 20:37:16 GMT 1
hehe ja det har de jo nok" han nussed hinde stille på kidene det var nådt over hinde som han godt kune lide .
|
|
|
Post by Elvina on Mar 12, 2009 20:42:33 GMT 1
Elvina smilte lidt og satte sig ordentligt ned i græsset og kiggede op på himlen. Hun lagde sig lidt efter ned ved siden af ham og kiggede op på himlen fortsat. "Ja" sagde hun med en rolig stemme, det var nu godt, at hun var stødt på ham og at hun ikke havde mødt mændende alene, det ville ikke være gået godt.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 12, 2009 21:12:39 GMT 1
han vente sig lidt mod hinde og kiked på af hun så op han blå øjne var lige så klar som hilmen han kunne høre vinde i hans øre det sag stille for ham.
|
|
|
Post by Elvina on Mar 12, 2009 21:21:41 GMT 1
Hun vendte sit blik mod ham, men kiggede så tilbage, da hun så at han kiggede på hende. Hun blev lidt rød i kinderne, men det fik hun hurtigt til at forsvinde igen. Hun smilte lidt og kiggede på en fugl som fløj forbi på himlen.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 12, 2009 21:36:52 GMT 1
han tog hån op og fanged et skyg og lege med den han for vandlet det til en rouse han lod den slippe og den floj over hinde så hun kunne se den
|
|
|
Post by Elvina on Mar 12, 2009 21:42:34 GMT 1
Hun så lidt på den og smilte stort. "Godt lavet" sagde hun smilende og så ned på ham, hun grinte med en blid og sød latter. Hun så lidt på den og betragtede det lidt. Sådan noget vidste hun ikke om hun selv kunne, men man vidste jo aldrig om hun kunne.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 17, 2009 18:36:12 GMT 1
han smilde sødt til hinende " hehe tak " han mærked nådt som han ikke hadt mærked i lag tid for den kønne elver som han hjælp med for ikke så lang tid siden * gad vide vor gammel hun er * tænte han stille for sig selv han silde blidt og vamt til hinen solen skinedn på hans kinde og vammed han krop op det var en dejlige dag han så lidt ned af hinen men hans blik gik op med det blodt hår lige som ham selv
|
|