|
Post by erumollien on Mar 24, 2009 21:11:02 GMT 1
du må ikke tænke på det det var ikke din skul det var ikke dig der skød de pilde i mod mig" savad han i nolge støn hun gjor det godt og han kunne nok ikke tænke sig det beder.
|
|
|
Post by Elvina on Mar 24, 2009 21:50:09 GMT 1
Hun nikkede lidt, men tænkte stadig på det, hvis hun ikke havde blandet sig, var det nok ikke sket med ham. Men så var de jo heller ikke stødt på hinanden, så det var på en måde godt og dårligt. De nydende suk blev afløst af nydende støn. Det var en skøn følelse.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 26, 2009 16:00:57 GMT 1
erumollien negunte af komme med nolgehår ryk mod hindens leme han to lidt fat om ballen på Elvina han skupped hinde lidt op til sig inde han slappe lidt af med nunde sirkler om leme på hinde " vos ban skal nok få det godt" visked han stille igen og napped hinde ene bryst mod munde.og så på hinde. erumolliens leme dunked lædt mod hinde det abadte vildt for af følje med,
|
|
|
Post by Elvina on Mar 26, 2009 16:09:31 GMT 1
Elvina stønnede lidt mere og så ind i hans øjne. Hun kyssede ham dybt på munden, og var glad for det, hun brød det kort. "Ja, det håber jeg i hvert fald" sagde hun med den søde og blide stemme. Hun kørte hænderne igennem hans hår og smilte blidt til ham. Det var skønt at være sammen med ham.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 26, 2009 16:18:00 GMT 1
vos ban skal nok blive en god magi bruger" han kørte stille sin lem fram og til bag så leme næsten kom ud af hinde og kørte ind igen han nussed hinde stille på rukken " min elsked blomst" sag han stille i et nyden støn
|
|
|
Post by Elvina on Mar 26, 2009 16:52:17 GMT 1
Hun nikkede lidt og var glad for det. Hun var nu mere sikker på det end noget andet tidspunkt, der var jo heller ikke rigtig nogen vej tilbage mere. Hun så ind i hans øjne. "Du er skøn, søde" sagde hun med den blide stemme og kyssede ham på munden igen.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 26, 2009 16:56:58 GMT 1
det er du også " viksed han stille i kyssed han slapped merer af og lage hoved ned på en blad der var fommed som en pude han stopped lædt med trukke inde i hinde leme men bliv ved sinde af den den dunge stade han viste ikke om hun kunne mærke af det arbadet da den jo nok ramte hindes leme.
|
|
|
Post by Elvina on Mar 26, 2009 17:17:04 GMT 1
Et støn undslap hendes læber, det var nydende og vidunderligt. Hun smilte glad til ham og kyssede ham igen. Hun rykkede underlivet lidt frem og tilbage ovenpå hans. Hun lagde hovedet ned på hans byrst og kørte den ene hånd hen over hans bryst med et smil på læben.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 26, 2009 17:23:06 GMT 1
det var skønt da hun beved under livet han ville heldt sikker gifte sig med hende men han skulle finde ud af von han skulle spøger hinde han ville ikke gør det nu hans under live var vød af sevd men det gjor ikke så medt så var det semmer af glide fram og til bage.
|
|
|
Post by Elvina on Mar 26, 2009 17:38:05 GMT 1
Hun bevægede sig roligt over hans lem, det var en dejlig kontakt de hvade fået der. Hun var glad for at hun havde taget et skridt nærmere på ham. Hun kyssede ham dybt på munden og holdt det i et stykke tid. Hun kunne godt forestille sig en fremtid, sammen med ham, det var en dejlig forestilling, som hun havde inde i hovedet.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 26, 2009 19:05:48 GMT 1
han lage stille sin hånd om hinden og sunned hindens nakke mens hun kyssed ham han begunte af lege med med hindes tunge små ild fluger kom fram fra trade og gav et magis glimt
|
|
|
Post by Elvina on Mar 26, 2009 19:31:53 GMT 1
Hendes støn fortsatte og det virkede ikke som om de ville stoppe lige med det samme igen. Stønnede blev dog kvalt i kysset, som var dejligt. Hun legede lidt med hans tunge også. Hun lod stadig hænderne køre igennem hans hår og nusse det blidt, imens hun bevægede sit underliv.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 26, 2009 19:47:36 GMT 1
han bliv ved med af tænke på om han skulle spør hinde om hun ville gifte sig med hinde selv om de kun hadt modt hinanden en dag fødlte som om han hadt kendt hinde helle live og når bandt så kom ville de blive en ragtit familie.
|
|
|
Post by Elvina on Mar 26, 2009 19:53:23 GMT 1
Hun lagde sig ned ved siden af ham og lod hans lem glide ud af hende. Hun lagde sig på siden, så hun kunne se lige på ham med det søde smil, som var over hendes læber. "Jeg elsker dig" sagde hun så med et smil og kyssede ham på kinden igen.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 26, 2009 20:05:32 GMT 1
jeg elsker også dig skat " svadt han hinde of mærked af hans leme glæd stille ud af hinde den føltes slimde me det tog han sig ikke så madt af han kussed hinde tille og lage hoved ind til hinde " jeg er glad for af vi støtte ind i hinanden
|
|