|
Post by Elvina on Mar 22, 2009 14:21:56 GMT 1
Hun nød det, og stønnede lidt over det, hun prøvede dog stadig at koncentrere sig om ham også, det skulle jo ikke kun være hende som nød det. Hun slikkede ham lidt igen og kyssede ham drillende på brystet igen. Hun smilte lidt over det. Det var vidunderligt.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 22, 2009 14:31:00 GMT 1
han vente sig så han lå oven på hinden han kyssed stille hindens lår og stille op efter medlem hindens ben og op efter hindens leme og op på hindens mund igen han var bekynte af sved lidt men det tog han sig ikke så mad af
|
|
|
Post by Elvina on Mar 22, 2009 14:39:11 GMT 1
Hun kunne ikke lade vær med at nyde det hele, for det var bare så vidunderligt det hele, det måtte ikke stoppe nu, ikke nu hvor det var så fantastisk. Hun kyssede ham dybt på munden og kørte stadig sine hænder over hans bryst.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 22, 2009 15:20:29 GMT 1
han tog stille sin ajne bukser af mens han begunte med hindens tøje af tage men han lod underbuksene han kyssed lags hindens krom han sliked lidt hindens bryst og napped brystvorten stille
|
|
|
Post by Elvina on Mar 22, 2009 15:23:17 GMT 1
Hun kyssede ham dybt på munden, og lagde så hovedet tilbage for at nyde det. Hun stønnede lidt, da han kyssede og nappede i hendes brystvorte. Hun var ved at være godt tændt af det han gjorde, det var så utrolig dejligt, at det var svært at beskrive med ord for hende. Hun lod den ene hånd bevæge sig ned over hans lem og nussede det uden på underbukserne. Hun så ind i hans øjne.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 22, 2009 15:31:04 GMT 1
han mærked hun bliv lidt tænt af det han gjor så han for satte med af nappe den mens han tryked den anden bryst med hans hån. han føldtee hindens hånd på hans leme og bliv også lidt tænt af det lagen begunden han af be væg under live mod hindens hånd det var dejlidt det huin gjor hved ham.
|
|
|
Post by Elvina on Mar 22, 2009 15:35:27 GMT 1
Hun fortsatte med hånden og smilte lidt, da han begyndte at bevæge sit underliv, hun stønnede lidt over det han gjorde ved hendes bryst. Det var en skøn følelse. Hun kørte hånden frem og tilbage på hans lem og nussede det blide med pirrende bevægelser. Hun var utroligt tændt af det og var ved at blive våd mellem benene. Hun havde aldrig prøvet noget så vidunderligt før, men det var dejligt at prøve.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 22, 2009 15:46:53 GMT 1
han støøned stille han lugled øjne og nød hindens krop han hadt fødte helle skjorten af hinden. han bed ved sin ned mod hindens ben og sliked kodt hindens leme med tungen han tog stille sin under bukser af så han var heldt nøgen det var vamt så de hadt ikke hadt nådt problem med af holle den llysed begundet af af gå sammen med hindens så de delte det sammen lys. han mæked till og det ga et lile ryk i ham
|
|
|
Post by Elvina on Mar 22, 2009 15:50:44 GMT 1
Et højt støn undslap hendes læber, det var virkelig så dejligt, især da han begyndte at slikke hende mellem benene. Hun lagde hænderne på hans hovede og nussede ham i håret. Hun så at han tog sine underbukser af, hun smilte lidt. "Er det en god ide, at gå der til?" spurgte hun med den blide og søde stemme, hun så fortsat på ham, men stønnede fortsat, imens hun ventede på hans svar. Ville han virkelig ind i hende?
|
|
|
Post by erumollien on Mar 22, 2009 16:01:10 GMT 1
han stopped lidt med af slikke hinden på hindens leme og satte hoved over hindens hår melmen bene og stille op på hinden " jeg føler det er ragtite men det ville jo forander en hel det visked han stille til hinden "jeg ville kun vis du ville "
|
|
|
Post by Elvina on Mar 22, 2009 16:03:52 GMT 1
Hun tænkte lidt. "Ved ikke om det er det rigtige, kan vi godt tage os af et barn?" sagde hun roligt og så ned på ham. Hun satte sig op og lagde hånden på hans kind, hun kyssede ham blidt på munden. "Hvis du mener, at vi kan det, så mener jeg det også" sagde hun med et blidt smil og så fortsat på ham.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 22, 2009 16:12:19 GMT 1
"jeg er sikker på at vi kan passe på et lille ban og du ville blive en god mor " sag han stille og kyssed hinden på munden han hadt længe ønsked sig bane og en familie men han viste dov ikke von han skulle få et job da han var magi bruger det var svært nok for ham af finde et job.
|
|
|
Post by Elvina on Mar 22, 2009 16:14:52 GMT 1
Hun kyssede ham dybt på munden. "Jeg kan sælge noget af alt mit tøj, som jeg har lavet" sagde hun med et lille smil. Egentlig ville det ikke blive svært at skaffe penge, hun havde jo pengene fra sine forældre, da de gik bort, de stod nåsten uberørt inde i banken. "Vi skal nok finde en løsning" sagde hun så og smed ham ned i sengen, hun lagde sig mellem hans ben og lod sine hænder gribe rundt om hans lem.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 22, 2009 19:40:06 GMT 1
han så ned op på hinden da hun smed ham ned i senge " du behøves ikke sjæle dit tøj " sag han han bliv lidt overrasked over af hun grap fadt om hans leme med bække hænder men han sag ike nåd til det han kørte sine finger i gemmen hindens bloted hår han kyssed hinden stille på armen det var lige det han kunne nå
|
|
|
Post by Elvina on Mar 22, 2009 19:52:26 GMT 1
"Men jeg gør det gerne, desuden er det mere værd end de fleste lige vil tro" sagde hun med en rolig stemme og klemte blidt om hans lem med den ene hånd. Hun så op på ham med smilende øjne. Hun kunne nu godt lide ham, det var dejligt at være sammen med ham.
|
|