|
Post by tarondor on Mar 11, 2009 19:05:42 GMT 1
han kyssed hinde på kined i det hun sag det "det er de også" svadt han hined han viste ikke ragtit hvad han skulle gør men han nussed hined på det bar stykke vor stadted hans hånd var blived vam igen så det var dejlidt af røved der kom et sødt smilde fram på hans læbe.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 11, 2009 19:08:28 GMT 1
Hun smilte blidt. "Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men der er en underlig, men god og dejlig følelse inde i mig, og jeg tror den er der for Dem" sagde hun smilende og kyssede ham så på munden, hun holdt kysset og brød det ikke. Hun ville nyde det, og håbede også at han ville gøre det.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 11, 2009 19:20:35 GMT 1
" har jeg også for dem det er også svært af for klar det " sag han inde hun kyssed ham han lod hånden gå ned om livet på hinede for af få et beder grab om hinede han begunte af få enden vammen som hun hadt om sig den han kente så godt han gængeld stille kyssed.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 11, 2009 19:30:48 GMT 1
*Det er så dejligt* tænkte hun roligt, og kyssede ham fortsat, hun smilte inderligt, hun havde nu aldrig troet, at det ville gå hende sådan, men hun var glad for at det var sket. "De er skøn" sagde hun kort, da hun havde brudt kysset blidt, men nussede ham så ned af halsen, og smilte det søde smil til ham.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 11, 2009 19:42:47 GMT 1
han lyfted hoved lidt da hun nussed ham ned af halsen " ja det er det" svadt han hined * det er en sjov følse jeg har for hinede men jeg er ikke bange* tænte han kodt og lod hineds bløde hånd kør ned af hans hals han lukked kodt t øjne og åbned dem igen.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 11, 2009 19:47:55 GMT 1
Hun smilte blidt og kyssede ham drillende på halsen, hvorfor hun gjorde det vidste hun ikke, hun havde vel bare lige haft lyst til det. Hun smilte blidt til ham. Hun følte sig godt tilpas sammen med ham og i den gjorde som hun havde på. Den var skøn og dejlig at have på.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 11, 2009 20:05:51 GMT 1
han kunne ikke ldade vsr med af grine over det hun gjor det kildet lædt men han sel drilde en lille finker op af den bløde ryk hun hadt for af kilde hined lidt solen var godt hel ned og nu kunne man se lsed fra husen merer ud af vindudet og det smår lysne ensækter der gav en magisk blik på naturen.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 11, 2009 20:12:10 GMT 1
Hun grinte lidt over det og gik lidt væk. ”Er altså ret kilden” sagde hun med en barnlig, men alligevel lidt moden stemme, imens hun prøvede at falde til ro med det grin som var over hende. Men det var ikke let, selvom det lykkedes hende. Hun så lidt på ham med et sødt smil på læben.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 11, 2009 20:27:12 GMT 1
når så det er de" han begynte stille af kilde hined men stopped igen og af selv et vam blik til hined han gik over til sofaen vor der stod to glas med lidt og en kanne med vis han hældte lidt op og ragte hined den ende "her" sag han stille til hined " men pas på du ikke drikker for madt af det. det er elver vin så det kan slå lidt hodt" smilde han lidt til hined da han viste af mensker ikke så godt kunne tøle så madt af ders vin
|
|
|
Post by Lilith on Mar 11, 2009 20:41:31 GMT 1
Hun grinte lidt, da han kildede hende igen, hun var lidt lettet, da han gik hen til bordet. Hun så lidt ned af sig, men kiggede så på glasset og tog imod det, hun nikkede til det han sagde. Men hun var ikke så bange for det, hun arbejde jo i kroen, så lidt van til det var hun, selvom hun ikke drak hele tiden, det var jo ikke godt for kroppen. Hun så lidt på vinen og smilte blidt til ham "Skal nok være forsigtig" sagde hun smilende.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 11, 2009 20:47:36 GMT 1
han kyssed hined stille inde hun drag " det var godt min egen" han så lidt op og ned på hined. hun lidt madt en af dem man kunne ikke se forskel mend minder man så godt efter" han sate sig bag efter i det der lide en sofa og læned rykke mod arm lægnedt og nåd vammen fra pajsen
|
|
|
Post by Lilith on Mar 11, 2009 20:53:43 GMT 1
Lilith smilte blidt til ham, men hun rødmede lidt, da han kaldte hende min egen, det var hun ikke van til, det var jo også klart. "Passer skam altid på, min kære" sagde hun med et lille grin på læben og satte sig ned ved siden af ham i sofaen og lagde hovedet ind til ham.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 11, 2009 21:05:25 GMT 1
trandog lage armen og hined og tog håned ned på hineds mave og nussed blidt mes han så ind i ilden . han lyfted lidt hoved da hun putted sig hos ham det var det han hadt mangledt i så lang tid den føle og vamme fra en kvined.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 11, 2009 21:29:37 GMT 1
Lilith smilte blidt op til ham og lagde armene om ham, hendes blik så ind i den smukke ild. Hun tog en lille tår af vinen, den var faktisk bedre end det de serverede på kroen, men det behøvede folkene jo ikke at vide, for så ville de bare ikke komme til kroen. Hun lagde sig blidt ind til ham.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 11, 2009 21:36:34 GMT 1
han kyssed hined da hun lag armen om han smiledt lidt i kysed da hun lage sig ined til ham han kørte hønde op og ned af hineds mave han syntes af den var blød. han elsked hined og det gjor ham glad men han tænte også lidt over ders fran tid men den tanke fløj væk igen
|
|