|
Post by tarondor on Mar 17, 2009 19:02:19 GMT 1
"du sal ber sig til vi du er blidt tradt skat Sag han nyden og sukken til hinden nhan brassed hinende lidt inde til sig han kørte sade rundt med stil leme mod hinde han og var glad for af han nu ville få en familie af passe på han kørte lidt håre ind og gengældet blidt og kyssed hinen på halsen
|
|
|
Post by Lilith on Mar 17, 2009 19:08:37 GMT 1
Hun sukkede nydende og nikkede til det han sagde. Hun var træt, ja det måtte hun indrømme, men så igen ville hun ikke have det til at stoppe. Hun åbnede øjnene og så ind i hans, det var vidunderligt, hun kunne ikke forstille sig det bedre. Hun bevægede sig lidt op og ned, på en måde hoppede ud lidt, men det var ike så overdrevet igen.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 17, 2009 19:22:20 GMT 1
han kyssed hinendes stille på maven og han mærked von hun begunte af hoppe lidt med hans leme han for satte det han gjor med sin leme og kårte den hådt op i hinden han bliv der lidt men for satte igen han stønned lidt højt den her gang
|
|
|
Post by Lilith on Mar 17, 2009 19:33:56 GMT 1
Lilith sukkede nydende, over det han gjorde. Hun kørte fingerne ned over hans overkrop og kiggede ind i hans øjne. "Jeg elsker dig" fik hun sagt imellem nogle støn. Hun nød det fuldt ud og det kunne man også se på hende. Hun lagde hovedet ned til hans ører ikke for at bide eller nappe i dem. "Det er dejligt, men er træt, du er skøn søde" sagde hun med en blid stemme.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 17, 2009 19:39:33 GMT 1
han stopped lidt med af prasse sig ind i hinde " jeg elsker ogå dig skat" sag han stille i nogle få støn han mærked af hun nåde det virklidt " jeg syntens også det var dejlidt og du er også skøn" svadt han hinden han nussed hinene stille på hoved men kærte sig ikke ud han sybte det var djlidt af vær inde i hinde.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 17, 2009 19:43:45 GMT 1
Hun lagde sig ned på siden af ham og kiggede bare ind i hans øjne, hun var blevet våd i underlivet, da hun virkelig havde nydt det til fulde. Hun kyssede ham blidt på munden og smilte til ham. Han var dejlig, skøn og vidunderlig, det kunne faktisk ikke blive meget bedre. Hun kunne godt mærke, at han ikke træk sig ud af hende, men det havde hun ikke noget imod.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 17, 2009 20:10:06 GMT 1
han lage stille sin hånd på hinens mave han kikked lidt på den og så vente hans blik mod hinen igen da hun kyssed ham han lage stille et tæppe glide over dem så der ikke bliv koldt. han lege stille med hinens tugen.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 17, 2009 20:32:25 GMT 1
Hun smilte blidt til ham, men det føltes lidt underligt, at han stadig var inde i hende, men så igen var det nu også dejligt. Hun kyssede ham igen. Hun legede også lidt med hans tunge. Hun var glad for at have mødt ham.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 18, 2009 17:04:00 GMT 1
min elskede lilith" sag han stillle på elver sprog for hinende " jeg kan ikke beskrive vor madt jeg elsker dig" han var sikker på hun var den ratte for ham han kørte stde lidt ryndt med sin leme men det var sån som de kunne snakke sammen og så hun kunne slappe af og nyden på sammen tid hans kind mod hindens.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 18, 2009 19:26:54 GMT 1
Hun forstod dog ikke rigtig hvad det først han sagde var, men hun smilte blidt til ham. "Ingen ord ville kunne beskrive det, vi har sammen" sagde hun med et blidt smil på læben og kyssede ham blidt på kinden. Hun sukkede nydende til det han gjorde, det var nu meget dejligt, at han ikke bare sådan ligehavde trukket sig ud af hende. Hun lagde en hånd på hans kind og smilte blidt.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 18, 2009 19:36:50 GMT 1
nej det kan det ikke min skat . min jeg må lærer dig af snakke elver spog" visked han stillr til hinden og nød hineds hån på hans kind "Og du må også godt bo her vis det er" han blid sade ved med af køre sin lemne stille rundt han tog hånden på hindens bryst og ussed den stille
|
|
|
Post by Lilith on Mar 18, 2009 19:44:27 GMT 1
"Tror du virkelig, at jeg ville kunne lære det?" sagde hun tænkende men smilte lidt over det, det kunne da være sjovt at lære noget nyt, det var hun nu altid frisk på. Hun lod nu hånden ligge på hans bryst, imens hun nød det han gjorde, det var en dejlig følelse, som ikke rigtig ville holde op, det måtte den nu heller ikke. Hun tænkte lidt over hans tilbud og nikkede så. "Vil jeg da meget gerne, hvis der er plads til det" sagde hun med et drillende smil, da hun nu havde meget tøj, fordi hun jo skulle kunne skifte udseende og tøj, så folk ikke lagde mærke til hende.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 18, 2009 19:56:03 GMT 1
han grinde stille og kyssed hinde stille " ja er jeg sikker på du ville jeg er en madt toldmodig mand " han for satt med af nusse hinendes bryst og kører sin leme fram og til bage " ja det ville jeg høbe ellers bukker jeg bar til sån som du for et heldt rum for dig selv" smilde han stille og sukked lidt.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 18, 2009 20:09:31 GMT 1
Hun smilte lidt og lagde sig helt ind til ham, hun kyssede ham dybt på munden, men brød det lidt efter. "Der skal nok være mere plads, mit værelse er intet i forhold til dit hus" sagde hun med den blide og søde stemme. Hun nød det han gjorde ved hende. Hun stønnede lidt igen, det var dejligt og hun nød det fuldt ud.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 18, 2009 20:16:48 GMT 1
han lage armen over hinden " så må jeg ji bykke et rum der er støer ind mit skat " han kysssed hinden stille på kinden og grinde lidt af det " jeg kan værfærde når du kommer med tingen" elver var hurtige når det galdt bykerig.
|
|