|
Post by tarondor on Mar 12, 2009 21:01:57 GMT 1
han smilde til hinde da det gik op for hinde af det var blivet mørkt "ja det har det vørt længe min egen " han kyssed hinded på maven og op efter der vor han kunne " jeg skal nok flyve dig hjem en gang i mogen vis du alså ville blive her" sag han stille til hinde
|
|
|
Post by Lilith on Mar 12, 2009 21:09:30 GMT 1
"Det har jeg slet ikke set, men det gør ikke noget" sagde hun smilende og tænkte over hans tilbud. "Vil jeg da meget gerne, har ikke noget imod at blive, men hvor skal jeg så sove henne?" svarede hun smilende og kyssede ham blidt på munden.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 12, 2009 21:21:37 GMT 1
du kan sove op hos mig vis du ville. han kørte nænderne op af hinde og hen af maven han tænte lidt på hvad hun ville svar
|
|
|
Post by Lilith on Mar 12, 2009 21:26:54 GMT 1
Hun smilte lidt og kyssede ham dybt på munden. Hun brød kort kysset. "Det kunne da være meget hyggeligt" sagde hun smilende og kiggede med blide øjne på ham. Det ville hun da meget gerne, hun kunne jo nødig sige nej til ham.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 12, 2009 21:45:33 GMT 1
han nusssed hindes bløde mave mens hun kyssed ham han sukked kodt af nydlsen " sag vi så gå i seng nu eller ville du vente lidt"
|
|
|
Post by Lilith on Mar 12, 2009 21:48:26 GMT 1
"Tror det vil være en god ide, at gå i seng nu ellers falder jeg bare i søvn her" sagde hun smilende og kyssede ham blidt på munden. Hun rejste sig op af sofaen og kiggede med de blide øjne ned på ham.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 12, 2009 21:54:02 GMT 1
han riste sig stille og skrodet lidt ned for ilden han fuldt glad efter hinde han kikke lidt rundt for og se om aldt var vel
|
|
|
Post by Lilith on Mar 12, 2009 21:57:36 GMT 1
Hun gik med elegante skridt hen mod trappen og vendte sig mod ham med et blidt smil på læben. Hun gik hen til trappen og ventede kun på ham. Der var et roligt smil på hendes blide læber. "Det skal nok blive skønt, at ligge lidt ned igen" sagde hun smilende.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 12, 2009 22:00:34 GMT 1
han gik op til hinde med et blid smil han kyssed hinde på halsen og strøj hinden ned af armen "ja det skal det "
|
|
|
Post by Lilith on Mar 12, 2009 22:03:08 GMT 1
Hun smilte blidt til ham og kyssede ham kort på munden. Hun gik op af trappen og tog ham i hånden for at få ham med op. Hun så lidt rundt i soveværelset, så her skulle hun så sove denne aften, det ville da være skønt, meget bedre end kroens værelser.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 13, 2009 11:31:33 GMT 1
han hadt sade sin skrote knapped op men det rorte ham ikke han gengældt kyssed og gik op sammen med hinde stjerne hilmen over sengen danse "kan du lide" sag han stille og tog armen om hinde.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 14, 2009 13:17:55 GMT 1
Hun smilte blidt til ham og omfavnede også ham. Hun holdt et lille gab tilbage, da hun var ved at være træt. Hun så på ham med de blide øjne. Måske skulle hun snart fortælle sin hemmelighed, det ville jo ikke være særlig godt, hvis han fandt ud af det selv, så ville han nok bare blive sur på hende og det ønskede hun bestemt ikke. Hun så på ham. "Der er noget jeg bliver nød til at fortælle om mig, jeg er ikke den, du tror jeg er" sagde hun med en stille stemme og vidste ikke om hun skulle se på ham eller ej.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 14, 2009 18:33:46 GMT 1
han så på hinde og tænte på hvad hun mente med det men han smilde bar til hinde og kyssed hinde lidt på kinde. "hvad mener du " sag han stille til hinde han kunne se der var nådet der trykked.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 14, 2009 18:40:17 GMT 1
Hun sukkede lidt, men nu blev hun nød til at sige det, nu hun havde bragt det på banen. "Hvis du lover mig, at du ikke bliver sur, så skal jeg vise dig det" sagde hun med en stille stemme og kiggede roligt på ham, hun var ikke så sikker på om det var en god ide. Hun kyssede ham blidt på kinden og tog en rolig indånding.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 14, 2009 18:45:17 GMT 1
det lover jeg " svadt han hinden " jeg kan ikke blive syger på dig " sag han stille og trykked hinde inde til sig han kunne mærke af hun var en smule bange. hans kinde gled lædet over hinde og nussed hinde på rykken
|
|