|
Post by Anna on Mar 6, 2009 19:14:42 GMT 1
Det var højlys dag, men ingen solstråler slap ind på det mørke slot som kun var oplyst af kunstigt lys og intet andet. Grunden var selvfølgelig at hverken tazu eller anna kunne tåle sollys. Anna sad i en af de mange store stuer på slottet, og læste. Hun var ikke helt sikker på hvad tazu lavede, men hun var ret sikker på det var arbejde, så hun ville ikke forstyrre for meget, selv om han nok skulle vænne sig til mere liv i huset nu hvor der snart var to børn i stedet for et. Og Meria var jo nem nok at have med at gøre. Et helt lille barn larmede jo meget mere, specielt når man skulle sove. Hun havde en lang, løs hvid kjole på, som sad let over hendes efterhånden ret store mave. Hun glædet sig til at komme af med den igen. Hun savnede også at være ude, men det var for farlig for tiden, især når hun var gravid.
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 19:18:51 GMT 1
Izzy gik rundt på hele slottet og sørgede for at hver og en af de kunstige lys virkede endu. Det var irriterende med vampyr kongelige, men de regerede landet, hun kunne være lige glad, hun ville bare ikke have det til at rette hende i de ting hun gjorde. Izzy havde haft meget travlt på det sidste, der var mange ting der skulle gøres og så lidt tid + det var meget svært at holde sig væk fra Meria når hun næsten var i hvert eneste rum i det her store mørke slot lige meget hvor man gik hen. Hun havde en sort kjole på en og en sort kappe. Hendes ansigt var fuldstændig skjult.
|
|
|
Post by Anna on Mar 6, 2009 19:30:06 GMT 1
Hun lod øjenen glide hen over siderne i bogen, men kunne ikke rigtig koncentrere sig om det der stod. Hun havde brugt alt for meget tid sammen med en bog på det seneste. Der var ikke rigtigt nogen på slottet ud over Meria og tazu at snakke med, og det irriterede hende efterhånden. Hun gad jo ikke snakke med tjenerne, de turde nærmest ikke snakke til hende alligevel og kunne ikke sige andet end ja eller nej når hun spurgte dem om noget. Det var ikke altid særlig sjovt at være dronning. Før i tiden kunne hun jo gøre hvad hun ville og besøge venner når hun havde lyst til det, uden at skulle tænke på at hun måske ville blive dræbt af en eller anden. Det var så fustrerende
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 19:40:32 GMT 1
Izzy gik ind i et rum for at tjekke lysende da hun så Anna. "Burde du ikke ligge i sengen, istedet for at sidde der og læse?" spurte hun og lænte sig op af dørkarmen, der burde ikke være lang tid til at Anna skulle føde og efter hendes mening skulle Anna ligge i sengen indtil da istedet for at gå rundt på slottet. "Det kan godt være at du er utålmodig med barnet, men det betyder ikke at du skal gå rundt overalt på hele slottet."
|
|
|
Post by Anna on Mar 6, 2009 19:49:10 GMT 1
Hun kiggede op da hun hørte en stemme. Hun klappede bogen sammen og så på hende "Det burde jeg nok, men det er ret kedeligt at ligge i sengen hele tiden" sagde hun roligt "Utålmodig ja, men jeg tvivler på det at jeg går rundt, får det til at gå hurtigere" sagde hun med et venligt smil. Hun gad virkelig ikke ligge i sengen mere, det havde hun gjort de sidste 2 uger.
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 19:53:41 GMT 1
"Ind i seng nu, jeg vil ikke høre nogen dårlige undskyldninger, og hvis du ikke gør det, er jeg nød til at få dig ind med magi" sagde hun hårdt og lagde armene over kors. "Jeg kunne godt få fødslen begyndt med magi, men så kan det være at det kommer til at blive tvillinger ved et uheld da det er svært at få en fødsel igang med magi, så ind i seng nu!" sagde hun bestemt.
|
|
|
Post by Anna on Mar 6, 2009 20:08:35 GMT 1
Hun hævede øjenbrynene "Nej hør nu.. jeg vil ikke ind i seng, jeg må da selv om hvor jeg befinder mig.. Det skader ikke at jeg bevæger mig lidt rundt" sagde hun ligeledes bestemt "Og nej ikke noget med at få fødslen igang, det tager den tid det tager" hun ville ikke ind og ligge igen, sådan var det bare. Det var for kedeligt.
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 20:13:25 GMT 1
"Anna, det var ikke en opfordring, men en ordre, så gør det nu!" sagde hun bestemt, hun plejede at bruge titlen dronning, men Anna var nød til at ligge sig i den seng. "Så få Meria på besøg hvis det er kedeligt" hendes stemme blev lidt skinger da hun sagde Meria, det var jo hendes egen lillesøster, og det var hårdt for hende at se hende hver dag uden at kunne sige til hende at hun var hendes storesøster.
|
|
|
Post by Anna on Mar 6, 2009 20:18:13 GMT 1
"Siden hvornår er det dig der giver mig ondre.. Izzy, jeg vil ikke i seng og sådan er det. Jeg går rundt hvis det passer mig.." sagde hun bestemt "Meria er ude i haven, hun skal have lov til at være udenfor en gang imellem" sagde hun roligt. Det var ingen mulighed for at hun ville ind i sengen igen. Hun havde lagt der hele dagen
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 20:24:32 GMT 1
"Siden du ikke gad at gå ind i seng, og jeg skal da med glæde gå ned og hente Meria til dig, hun kan gå ud på et andet tidspunkt, hun er jo vågen 24 timer i døgnet" sagde hun hårdt og gik tættere på Anna. "Så gå ind i seng eller jeg for dig derind med magi, vælg selv, jeg er ligeglad, jeg er bare den der skal passe dig og sørge for at babyen ikke dør."
|
|
|
Post by Anna on Mar 14, 2009 20:21:41 GMT 1
Hendes blik var irriteret "Jeg kan godt passe på mig selv, og barnet for den sags skyld.. Helt ærligt, der sker ikke noget ved at jeg går lidt rundt" sagde hun bestemt og lagde armene over kors. Hun ville ikke ind i sengen igen, hun var sikker på at hun var fuldstændig i stand til at passe på sig selv og barnet.
|
|