|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 16:19:00 GMT 1
Izzy gik rundt inde på sit værelse. Hun havde fået noget elver blod der med sikker hed kunen få Tazus vinger til at vokse hurtigt ud igen, for han så tåbelig ud uden. Hun tog en gryde frem og satte den over ilden i kaminen. Hun hældte en dråbe elver blod i fra en lille flaske hun havde og gemte den væk under den sorte kappe hun havde på. Hun hældte nogen andre ting i og rørte godt rundt i det og sagde nogen enkelte trylle ord. Hendes rum var ovalt og fyldt med mærkelige ting. Hun tog en tudse fra et bur og dræbte den og tog indvoldene ud og maste dem og puttede dem i gryden og rørte rundt i lang tid. Nu manglede hun bare Tazu og så ville det være perfekt.
|
|
|
Post by tazu on Mar 6, 2009 16:32:12 GMT 1
Tazu gik med nogle langsomme skridt hen ad gangen det var ikke lige at han havde meget at lave han kedede sig faktisk rimelig meget han håbede bare på at der ville ske noget der var ikke rigtigt sket noget siden at ham og Rufus havde sluttet fred og krig mod Murlocon eller sådan havde Tazu opfattet det dog havde han vagter ved grænsen for at sikre sig at der ikke skete noget
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 16:43:35 GMT 1
Hun rørte noget mere rundt i gryden. Hun fik fat i en vagt og bad ham om at sige til Tazu at hun havd noget vigtigt at vise ham. Hun hældte indholdet fra gryden over på en lille flaske, det var blevet til pulver. Hun trak gardinerne fra, det var lidt efter formiddag og solen skinnede irriterende. Hun trak gardinerne for igen.
|
|
|
Post by tazu on Mar 6, 2009 19:47:58 GMT 1
hans gang blev afsluttet da en vagt bad ham om at tage hen til Izzy hun havde åbenbart noget at vise ham han gik hen imod hendes værelse han kedede sig meget så han kunne tage derhen med det samme da han nåede til døren bankede han kort på 2 gange og ventede på svar hun kunne jo være igang med et eller andet
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 19:57:32 GMT 1
Hun tog hurtigt flasken frem da det bankede på døren og lod døren åbne ved hjælp af magi. I det døren blev åbnet kastede Izzy pulverede på ham. Det ville sikkert gøre meget ondt, men hans vinger ville ikke vokse ud hvis han vidste at hun ville kaste det på ham, magi var mærkeligt, men sådan var den skabt.
|
|
|
Post by tazu on Mar 6, 2009 20:03:22 GMT 1
han nåede ikke at registrere at der blev kastet noget på ham før det ramte ham det gjorde ondt som helvede dog bed han det i sig og knugede øjnene sammen i et stykke tid før han åbnede dem igen "og hvad var det så" spurgte han efter smerten var til at bære og kiggede på hende med en undren
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 20:10:48 GMT 1
"Kig på dine vinger" sagde hun blot, det var et hurtigt virkende middel. Hun gik hen til en reol og fandt en tyk gammel bog frem der var meget støvet. Hun åbnede den op og læste kort i den inden hun satte den tilbage. Hun gik hen til ilden og fik den til at flamme op da den var ved at gå ud.
|
|
|
Post by tazu on Mar 6, 2009 20:14:31 GMT 1
han lod sine fingre stryge hen over de halvt healede vinger de var allerede halvvejs healede han kiggede bare på hende og sagde ikke noget han vidste jo ikke helt om de ville vokse helt ud eller om de bare ville vokse halvt ud eller de ville heale helt dog havde hun igen gjort sig værdig til at være hans heksemester
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 20:21:48 GMT 1
"Bare roligt de vokser helt ud om lidt, jeg brugte elver blod, det er god til healing" sagde hun fuldstændig roligt, elver blod var svært at få fat i da elvere ikke lige frem var de største blod donere i hele verden, men hvis man havde de rette metoder kunne man sagtens få fat i noget.
|
|
|
Post by tazu on Mar 6, 2009 20:29:54 GMT 1
"hvor har du fået det fra det er ikke lige fordi elvere giver deres blod frivilligt" sagde han roligt dog en smule mistænkeligt for det vr en smule svært at få fat på det men hun virkede ikke som om det havde været særlig svært at få fat på det elverblod men selvfølgelig kunne hun have en ven som donerede det
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 20:32:14 GMT 1
"Jeg gik i seng med en, skar ham i låret uden han bemærkede det, tog noget blod derfra, fik en hårlok og noget drageskæl fra ham, det kan betale sig at charmere en mandlig elver, især når de er så naive, at tro at man bare vil have et minde om dem når man beder om en hårlok" sagde hun og grinte højt.
|
|
|
Post by tazu on Mar 6, 2009 20:45:00 GMT 1
"jeg giver dig ret hvem vil egentlig ikke opdage at man skærer nogen i låret men godt tænkt Izzy" sagde han roligt med et lille smil det var også på grund ad hendes snuhed at hun var blevet hans heksemester og fordi hun kunne improvisere og det var det han godt kunne bruge når det galdte om sådan noget
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 20:47:10 GMT 1
"Jeg lappede såret sammen bag efter, han var slet ikke så slem, bare lidt....Tjaa hvad skal man sige, forvirret over at en kvinde lige pludselig bare kommer over og kysser ham" grinte hun og satte sig op på et bord og satte en knytnæve under hagen. "Tak, jeg står altid til deres tjeneste."
|
|
|
Post by tazu on Mar 6, 2009 20:52:33 GMT 1
"du har jo dine egne alternative metoder han opdagede sikkert ikke engang hvad du havde tænkt dig han tror vel stadig bare du lige havde lyst men gein godt tænkt" sagde han med et smil og kom til at tænke på at Izzy gik hen og kyssede en elvermand og det fik ham bare til at smile endnu mere
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 20:56:22 GMT 1
"Selvfølgelig, jeg gætter på at han er fra skoven for han genkendte mig ikke engang i udseendet, han skulle ikke være svær at få fat i hvis jeg behøver mere blod eller elver hår" sagde hun med et lumsk smil og kigge på Tazu. "Lad være med at få fikse ideer" sagde hun blot og smilte skævt.
|
|