|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 20:07:30 GMT 1
"Må jeg få en lok af dit hår, det er måske lidt underligt, men jeg har aldrig nogensinde set en hårfarve som din, og så vil jeg jo altid have et minde om dig" hun løj rigtig meget, men man kunne heldigvis overhovedet ikke høre det, elver hår var også meget godt til healing.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 6, 2009 20:15:29 GMT 1
han kikked lidt på hinden og tænte lidt på det "ja det må du " han tog en kniv og skar en todt af hans hør af " jeg ville også gi dig nådt andet " han tog hindes hånd og en stort stykke sølv skel kom fram sammen med hørdet det skinden som en fin dirmat. "her" sag han og kyssed hinden kodt hans håt var som fin silke i hånden og var lædt
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 20:19:07 GMT 1
"Tak" sagde hun og smilte skævt og kyssede ham kærligt på munden og gemte håret og det fine stykke skæl væk, skældet kom tydeligvis fra en drage, så han havde altså en drage, han kunne umuligt være dragridder, det var der ingen elver der nogensinde havde været.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 6, 2009 20:25:45 GMT 1
hanprøvedt af skjule af han var dragridder for alle ander man kunne se af han hadt en da der sad lidt sølv skeld på hans kappe der glidred af lysede "det var så lædt" han gængældte kyssed og lage en hånd ppå hindes kind.
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 20:28:30 GMT 1
"Jeg er ked af det, men jeg skal gå nu" sagde hun og rejste sig, hun havde fået hvad hun kom for. Hun rejste sig fra sengen og tog tøj på og sikrede sig hun havde flasken på sig, hans hår lok og drageskældet. Hun gik nedenunder og sagde til krofatteren at Tarondor betalte. Hun tog kappe på og forsvandt ud af døren.
//Out//
|
|