|
Post by tarondor on Mar 5, 2009 19:38:54 GMT 1
han tog hånde på hindens bryste og begynte af kører sin hån lidt rundt med den hun skulle nynde ligsom han gjor han kyssed hinde selv på halsen og ned og op mod hindes kinden i mens han kørte hånde ryndt på hindes bryst.
|
|
|
Post by Izzy on Mar 5, 2009 19:44:59 GMT 1
Hun sukkede og kyssede ham på panden og kælede heftigt for hans lem igen. Hun nappede ham let i skulderen og i overarmen. Hun lod sine ene hånd stryge over hans bryst kasse, skuldre og arme. Hun strøg en arm igennem hans sølv farvede hår og kyssede ham på kinden og panden.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 5, 2009 21:15:49 GMT 1
han kørte sin leme op hinde selv om han nu ville det på seng men nu gjor han det i badkadet han kørte kinde op af hindes han ville ikke bryde stilhed mellen dem han hadt en fom for en drage are på hånde man ikke kunne se med minder man så godt efter
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 10:38:15 GMT 1
Hun stønnede svagt og lagde armene om hans hals og kyssede og nappede ham i halsen. Hun kyssede ham hedt på munden og holdte kysset. Hun brød kysset noget tid efter og bed ham lidt i skulderen. Hun lukkede øjne og åbnede dem lidt efter. Hun fik øje på hans hånd og noget mærkeligt derpå. Hun kiggede bedre efter og fik øje på en drage.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 6, 2009 18:29:57 GMT 1
han nød det hun gjor han kyssed hinde kodt inde hun kyssed ham han bliv ved med af kør hans leme op mod hindes leme . han kyssed hinden igen og stak tungen og lege med hindes
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 18:35:30 GMT 1
Hun lod sin tunge sno sig om hans og lod sin tunge danse en sensuel dans med hans inden hun børd kyssede og bed ham let i halsen for at kvale sine støn lidt, selvom det var svært da hun nød det meget, selvom hun havde prøvet det en masse gange nød hun det hver eneste gang.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 6, 2009 18:47:30 GMT 1
han kørte sin kys ned mod hindes bryst og kærtandet den blidt og kyssed selv på halsne han så på hinde igen han kørte sine finger gemmen hindes hør. og et smile kom på han mund.
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 18:58:14 GMT 1
Hun lænte hovedet lidt tilbage og skubbede ham hårdt fra sig og smilte drillende til ham. Hun steg ud af karret og kørte en hånd igennem håret, det var blevet en smugle vådt i spidserne, men det var hun lidt ligeglad med. Hun tog et håndklæde frem og begyndte at tørre sig.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 6, 2009 19:06:06 GMT 1
han tog sin leme ud af hinde da hun skubbed ham lidt væk han kunne heller ikke selv smile drillne til hinde han raiste sig også og tg selv et hånd klælde fram vandet dryppede ned af ham han tog det om sig og gik hen til hinde. og kikked kun ned af hinden. mens hun tørdet hindes hår
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 19:10:03 GMT 1
Hun gik ind i det andet værelse og lagde sig på sengen og tog dynen af sig og lukkede øjne og prøvede at sove, hun var nød til at udnytte Tarondor mere, det rørte hende ikke at udnytte folk overhovedet, hun havde nærmest levet hele sit liv uden kærlighed.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 6, 2009 19:20:28 GMT 1
han gik hen til seng og kørte en hånd op af hindes kinde "er du trædt" sag han stille til hinden han viste godt han moske ikke fik hinde af se igen men han nød hinden. han gørte hånd ned af hinden.
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 19:28:33 GMT 1
"Måske, måske ikke" sagde hun med et drilsk glimt i øjet og smilte skævt. Hun tog hans hånd og hev ham ned i sengen til hende, hun var ikke selv stærk nok så hun brugte lidt magi, men hun var alligevel fyldt med magi så det var hun lidt ligeglad med, hu nkunne altid slappe af på slottet.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 6, 2009 19:46:11 GMT 1
han mærked at hun brugte lidt magi men han tog sig ikke af det han grinde lidt af det drillen smile hun kom med han kyssed hinden kodt. på munden og smilde til hinden igen han lage lidt med hindes bryst med en finger
|
|
|
Post by Izzy on Mar 6, 2009 19:55:16 GMT 1
"Så du" drillede hun og skubbede ham hen ved siden af sig. "Jeg er træt, og det betyder at du skal ligge dig til at sove, ellers bliver jeg meget meget sur, og jeg er ikke rar når jeg er sur" drillede hun og kyssede ham hedt på munden som et slags godnat kys.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 6, 2009 20:00:43 GMT 1
han gengældte smilen kyssed. og så på hinden igen " jeg kan ike sove som du kan jeg glider inde i et tanke og er lys vogen helle tide det er den måde vi sover på" sag han til hinden og kørte en hånd op af hindes kind
|
|