|
Post by Kirvan on Feb 5, 2009 20:46:25 GMT 1
Kirvan sad på hug og flåede et dyr som han havde fundet inde i skoven og slæbt herud i skoven kom der folk det gjorde der ikke her og det var godt han flåede dyret med sine skarpe kløer og fik kigget sig rundt for at sikre sig der ingen var da han fik konstateret der ingen var fortsatte han med at flå dyret som var en hjort og ikke så svær at flå
|
|
|
Post by Shaine on Feb 5, 2009 20:48:22 GMT 1
Shaine kom riddene på sin sorte hest. Hun fik øje på en slags ulv af en slags, men nej det var det bestemt ikke hun havde hørt om disse væsner og dette væsen var yderst sjældent pågrund af dens bælte. Hun steg ned af hesten og begyndte at gå hen imod den med rolige skridt. "Hej" sagde hun roligt og kiggede på den.
|
|
|
Post by Kirvan on Feb 5, 2009 20:50:16 GMT 1
Kirvan der havde hørt noget der lød som en hest havde stoppet med at flå dyret og vendte sig rundt mod hende og hvæsede da han så det var et menenske hun var ikke særlig ung men han vidste godt han ikke skulle undervurdere nogen da folk næppe var hvad de lignede dog sagde han ikke noget til hende bare stirrede på hende
|
|
|
Post by Shaine on Feb 5, 2009 20:52:25 GMT 1
Hun rullede med øjne. "Rolig nu, jeg vil bare spørge om du har et kompas, men det har du vist ikke" sagde hun roligt og kiggede stadig på ham. "Hvad er dit navn?" spurte hun, aldminelige mennesker ville nok bare have troet det var et dumt dyr og bare have gået videre, men Shaine var lidt klogere end det.
|
|
|
Post by Kirvan on Feb 5, 2009 20:56:18 GMT 1
han stirrede fortsat på hende "kompas har jeg ikke for det behøver jeg ikke" sagde han roligt med en ru og kold stemme som han altid brugte overfor menensker han var ikke helt rolig når der var mennesker omkring ham og ikke når dette menneske så bevæbnet ud heste brød sig vist helelr ikke om det
|
|
|
Post by Shaine on Feb 5, 2009 20:58:57 GMT 1
"Ja det fandt jeg ligsom ud af, og det er bedre hvis du spiser fugle, det er bedre for din mave" sagde hun hentydet til hjorten. Nu hun tænkte over det så hun ikke særlig venlig ud da hun havde rustning på og hendes bue og pile sad på ryggen og hun havde sit slagssværd siddende i bæltet.
|
|
|
Post by Kirvan on Feb 5, 2009 21:02:40 GMT 1
han sagde ikke noget fokuserede på ehnde våben ahn gik nogle skridt tilbage hen til hjorden og satte sig på hug igen ved hjorden mens han holdte godt øje med hende begyndte han at flå dyret lidt mere lidt efter trak han skindet væk og kastede det væk han havde ikke brug for det og begyndte nu at skære kødet fri for knoglerne
|
|