|
Post by gereomit on Jan 23, 2009 21:41:45 GMT 1
han holdte stadig fat i hende "ikke før du fortælelr mig hvorfor du hader mig sådan og hører på hvad jeg har at sige istedet for bare at lukke mig ude som du plejer" sagde han irreteret og ville egentlig bare ønske hun ville fortælle ham det så han vidste hvorfor hun altidhavde været sådan overfor ham men han vidste det jo sådan set godt
|
|
|
Post by Nanna on Jan 23, 2009 21:47:37 GMT 1
"Jeg var ønskebarnet før du kom, da du kom blev jeg skubbet ind i baggrunden, penge hjælper ikke når man ikke for noget kærlighed af sine forældre, og hvordan tror du måske Mitzy har det?" skreg hun vredt og prøvede stadig at komme fri af hans greb da hun slet ikke ville tale med ham nu.
|
|
|
Post by gereomit on Jan 23, 2009 21:51:01 GMT 1
"tror du jeg ahr bedt om at være deres ønskebarn tror du ikke jeg prøver at få dig og Mitzy ind i deres liv men du har så travlt med at hade mig at du ikke ser at jeg slet ikke gider være deres ønskebarn jeg ville gerne være som dig jeg vil gerne være i skyggen" sagde han vredt og det sidste råbte han dog slap han ikke
|
|
|
Post by Nanna on Jan 23, 2009 21:55:38 GMT 1
Hun overhørte ham og blev ved med at prøve at slippe fri. Til sidst fik vrædet sig fri. Hun løb hjem ad og styrtede ind på sit værelse og kastede sig ned i sengen og slog en pude i stykker i raseri. Alt var hans skyld det havde været så dejligt lige indtil han kom og ødelagde det hele for hende.
|
|
|
Post by gereomit on Jan 23, 2009 21:58:42 GMT 1
han kiggede efter hende og slappede af ellers ville han bare gøre noget han ville fortryde når han kom tilbage han slog så hårdt han kunen til en væg i vrede og gik så tilbage mod huset hans knytnæve havde efterladt et mærke i muren man han ignorerede det fuldstændig da han bare ville hjem han gad ikke engang forklare hende det mere
|
|
|
Post by Nanna on Jan 23, 2009 22:07:42 GMT 1
Hun slog endu en pude i stykker i vrede og skreg så højt hun kunne for at få afløb for hendes vrede. Hun rejste sig fra sengen og fik orden på sit tøj og hår så hun så normal ud igen. Hendes hoved var helt rødt og hun fandt viften frem så hun fik lidt frisk luft, hun kom vist ikke ud mere i nat.
|
|
|
Post by gereomit on Jan 23, 2009 22:11:54 GMT 1
han gik langsomt tilbage mod deres mansion han var utrolig bred og man skulle nok ikke komme på tværs ad ham han åbnede døren og smækkede den hårdt så den næsten blev ødelagt men han var helt ligeglad han gik ind på sit værelse men lukkede døren mere forsigtigt nu han lagde sig ned is in seng og lukkede øjnene
|
|
|
Post by Nanna on Sept 16, 2009 18:50:53 GMT 1
Nanna trampede vredt ud af sit værelse og gik højlydt rundt i gangenge, hun var ligeglad om folk hørte hende eller ej, et eller andet skulle hun jo lave siden Gereomit havde ødelagt hendes aften, og hendes lyst til at gå en tur udenfor.
|
|