|
Alene
Oct 14, 2008 16:57:38 GMT 1
Post by Anna on Oct 14, 2008 16:57:38 GMT 1
Anna kom gående ind på kroen med rolige og elegante skridt. Hun havde en lang smuk kjole på der sad perfekt på hendes slanke skikkelse. Hendea lange smukke hår hang løst og hun havde en blomsterkrans på hovedet. Hun vidste ikke hvorfor hun var gået derned men hun kedet sig utroligt meget. Hun vidste egentligt godt at det var en dum ide at gå ude alene, sidste gang hun gjorde det havde hun mødt en vampyrjæger der gav hende et brændemærke på håndleddet efter et kors. Mærket kunne stadig skimtes da det ikke var særligt længe siden det var sket. Hun gik op til baren og fik et glas vand selv om hun egentligt ikke havde tænkt sig at drikke det, hun drak kun blod og intet andet. Hun kunne mærke at mange af gæsterne derinde var bange, hun kunne lige så tydeligt høre deres hjerteslag, og blodet som pulsede rundt i kroppen. Hun smilede for sig selv over deres frygt og satte sig ned ved et bord og kiggede rundt
|
|
|
Alene
Oct 14, 2008 17:01:59 GMT 1
Post by Curi on Oct 14, 2008 17:01:59 GMT 1
Curi kom gående hen imod kroen. Det var ikke lige frem fordi hun ville være der, men hun ville gerne se hvordan en kro så ud. Hun vidste kun at det var et sted hvor folk fik øl og kunne overnatte. Hun skubbede stille døren op og gik op imod døren, da hun var på vej op imod døren var der nogen der kiggede mærkeligt på hende, de var vidst ikke helt vant til at se en elver her i kroen. Hun satte sig på en stol oppe ved baren og kiggede bare rundt i hele rummet.
|
|
|
Alene
Oct 14, 2008 17:06:39 GMT 1
Post by Anna on Oct 14, 2008 17:06:39 GMT 1
Hun kiggede ikke op ved lyden af døren der gik op. Hun kunne lugte at der var kommet et væsen fra lysets side ind. Hun kiggede op og fik øje på en elver det sad ved baren. Hun ville dog ikke have nogen problemer den nat, da hun ikke var sikker på hvad Tazu ville synes om at hun var begyndt at gå ud af byen på egen hånd. Hun var sikker på at hun kunne klare sig selv, hun fik da også dræbt den vampyrjæger der gav hende mærket på håndleddet. Men det kunne stadig være en smule farligt for hende at gå ud selv, da der var mange der gerne ville hende til livs.
|
|
|
Alene
Oct 14, 2008 17:54:33 GMT 1
Post by Curi on Oct 14, 2008 17:54:33 GMT 1
Curi så en pige ved et bord og kiggede på hende, hun syntes at pigen så lidt sjov ud, men hun tænkte ikke videre over det, hun kendte hende jo ikke så det var ikke hendes problem. Hun vendte sig mod manden der stod i baren, hun bestilte noget vand og kiggede på alle flaskerne der stod på hylderne. Flaskerne så ud som om de var meget gamle siden der var rigtig meget støv på dem og hylderne.
|
|
|
Alene
Oct 14, 2008 18:04:14 GMT 1
Post by Anna on Oct 14, 2008 18:04:14 GMT 1
Hun kiggede ud af vinduet men var meget opmærksom på elverens bevægelser. De fleste folk derinde skævede nervøst til anna en gang imellem og prøvede nærmest at dække deres hals. Det vand hun havde bestilt stod helt urørt på bordet, hun kunne ikke klare smagen af andet end blod og væmmedes ved tanken om at drikke andet. Hendes sanser var på højkant, hun lyttede efter enhver ændring i gæstenes hjerteslag, hun vidste at hvis de ville hende noget ondt ville deres hjerteslag blive meget hurtige.
|
|
|
Alene
Oct 14, 2008 18:08:18 GMT 1
Post by Curi on Oct 14, 2008 18:08:18 GMT 1
Curis hjerte slag var helt rolige da hun ikke helt viste hvem pigen var, men hun smilte bare til alle og satte sig hen i et hjørne af kroen for bedre at kunne se hvordan selve kroen så ud uden at blive forstyrret. Efter et kort stykke tid forstod hun at der ikke var særlig meget rengørring og det var bare et sted folk kom hen og morrede sig med andre folk
|
|
|
Alene
Oct 14, 2008 18:12:32 GMT 1
Post by Anna on Oct 14, 2008 18:12:32 GMT 1
Hun sad helt roligt og kiggede rundt. Alle hun kiggede på slog med det samme blikket ned. Luften var fyldt med frygt i krostuen. De mennesker der va på kroen rystede nærmest da de oprigtigt frygtede for deres liv. Hun smilede koldt til dem, hun var ikke sulten lige nu, men hun nød at se frygten i deres øjne og lytte til deres hurtige hjerteslag. Hun kiggede ikke rigtig på elveren, hun brød sig ikke helt vildt om den race, de var for renhjertede.
|
|
|
Alene
Oct 14, 2008 18:16:05 GMT 1
Post by Curi on Oct 14, 2008 18:16:05 GMT 1
Curi kunne straks se alle folks bange blikke da de kiggede på pigen. Hun kiggede undrende på pigen og prøvede at finde bare et eller andet mærkeligt eller skræmmende på hende. Efter et lille stykke tid gav hun op, hun kiggede på vandet det var helt grumset og beskidt. Hun væmmes ved vandet, hun kunne meget bedre lide hendes rene vand hjemme ved vandfaldet. Det var så dejligt rent og koldt. Og om sommeren var der så mange fisk at fange at hun aldrig gik sulten i seng
|
|
|
Alene
Oct 14, 2008 18:22:25 GMT 1
Post by Anna on Oct 14, 2008 18:22:25 GMT 1
Hun kiggede op mod bartenderen og gjorder tegn til at han skulle komme ned til hende. Hun gik med langsomme skridt ned mog hende og spurte med en rystende stemme "H-h-h hvad k-k-k kan j-j-j jeg g-g-g gøre for dig" hun kiggede koldt på ham "Du kan finde mig noget ordenligt at drikke" sagde hun med en iskold stemme. Han så meget bange ud "O-o-o-o ordenlig at drikke?" sagde han forvirret og bange ud. "Ja noget ordenligt, du ved hvad jeg vil have, og du skal give mig det, og det så skal komme fra dig selv" sagde hun koldt og roligt. Bartenderen bukkede for hende og gik ud bag ved baren.
|
|
|
Alene
Oct 14, 2008 18:27:26 GMT 1
Post by Curi on Oct 14, 2008 18:27:26 GMT 1
Hun kiggede skræmt mod kvinden, hun havde smuglyttet til deres samtale og rejste sig og gik ud af fordøren efter bartenderen. Han var ved at skære hul i sin finger, hun tog hurtigt kniven. Hun var så heldig at der var en stald lige ved siden af dem. Hun gik over i stalden og fandt en rigtig stor hest, hun skar et lille hul i dens ben og fik en bærger fyldt med blod. Bag efter lagde hun en lille forbinding om såret og gik hen til bartenderen og gav ham bærgeret. Hun gik hurtigt ind af fordøren igen og satte sig på pladsen i hjørnet
|
|
|
Alene
Oct 14, 2008 18:32:11 GMT 1
Post by Anna on Oct 14, 2008 18:32:11 GMT 1
Bartenderen kom ind på kroen med rystende skridt. Han gik hen til hende og satte glaset på bordet. Han var så skræmt at han ikke kunne snakke. Anne kiggede koldt på ham og tog glasset op og drak lidt af det hvorefter hun med det samme spyttede det ud igen og kiggede vredt på bartenderen "Sig mig tror du ikke jeg kan smage forskeld på mennesker og dyr" sagde hun vredt "Hvor vover du at prøve og narre mig på den måde" hendes stemme var iskoldt. Bartenderen rystede kraftigt, man kunne se at han forventede at dø. Han kunne knapt stå på benen "Skal jeg nu til selv at tage hvad jeg vil have dit beskidte menneske" hun var rasende. Hun tog fat i hans arm og rev ham ned mod sig
|
|
|
Alene
Oct 14, 2008 18:35:51 GMT 1
Post by Curi on Oct 14, 2008 18:35:51 GMT 1
Hun var helt forvirret pigen var åbenbart en vampyr. Hun kastede hurtigt en af Tazu's kasteknive hen imod hende for at få hende til at lade være. Hun havde mødt Tazu for et par dage siden og havde taget hans to kasteknive som han havde kastet efter hende da han blev for vred. De virkede godt og hendes ejen dolk var også ved at være slidt godt op så de to nye virkede perfekt til hendes dagligdag
|
|
|
Alene
Oct 14, 2008 18:40:12 GMT 1
Post by Anna on Oct 14, 2008 18:40:12 GMT 1
Hun havde ikke forventet at hun kastede en kniv. Den ramte hende på toppen af armen og satte sig derefter fast i væggen. Hun skubbede til bartenderen som slog sit hoved hårdt i baren og besvimede, der løb en lille strøm af blod ud fra hans baghoved. Hun kiggede på såret på sin arm der langsomt begyndte at heale og derefter på pigen "Hvad tror du lige du har gang i" sagde hun vredt og rejste sig op "Hvor vover du!" hun tog fat i kniven og genkendte den med det samme "Hvor har du den fra" spurte hun koldt
|
|
|
Alene
Oct 14, 2008 18:42:31 GMT 1
Post by Curi on Oct 14, 2008 18:42:31 GMT 1
"Jeg redder den stakkels mand" sagde hun stift og gik over til manden for at se hvad der var sket med ham. Hun tænkte hendes svar godt igennem imens hun prøvede at hjælpe den stakkels bartender. "Jeg har stjålet den" sagde hun til sidst da hun havde lagt en forbinding om bartenderens hoved
|
|
|
Alene
Oct 14, 2008 18:45:12 GMT 1
Post by Anna on Oct 14, 2008 18:45:12 GMT 1
Hun kiggede vredt på hende "Du lyver!" sagde hun hårdt "Ingen kan stjæle de knive, de tilhøre kongen" sagde hun vredt. Hun kastede kniven forbi hendes hoved og lige i hjertet på bartenderen der gispede og blev derefter slap
|
|