|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 19:17:39 GMT 1
Hun grinte lidt da Rose Marie fik fat i Eas finger og tykkede lidt på det, selvom hun ikke havde tænder endu var hun rimelig stærk. "Jeg håber ikke at det gør noget" sagde hun da Rose Marie havde fået fat i Eas hår og gumlede lidt på det. "Hun tygger på alt hun kan komme i nærheden af" grinte hun og smilte.
|
|
|
Post by spurv on Jan 18, 2009 19:20:58 GMT 1
hun smilede og strøg pigen over håret. " nej slet ikke " sagde hun gald og så henrykt på den lille pige. det ville være let at tøre savlet i håret så for hende metød det ikke noget men pigen var absolut bedårende. *hihi en lille engel*tængte hun som menneskene tit brugte om små børn. ret ironisk. hun smilede stort og så på iselle
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 19:25:22 GMT 1
Hun smilte. "Hvor har de så mødt Mura?" spurte hun nysgerrigt da hun gerne ville vide alt hvad hendes mand lavede. "Og hvad snakkede de med ham om?" spurte hun smilende og tog et stykke frugt. "Bare sig til når jeg skal tage hende igen" sagde hun og smilte.
|
|
|
Post by spurv on Jan 18, 2009 19:28:29 GMT 1
hun smilte " han gik forbi en dag jeg sad foran kirken" sagde hun roligt og vuggede blidt pigen hun elskede at holde hende. det var længe tiden hun havde fået lov til det " vi talte medst om dem og så spurtge ha en hel del om himmelen" sgde hun roligt
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 19:35:44 GMT 1
"Aha, det ligner ellers ikke Mura at gå i kirke" sagde hun og tog en bid af det stykke frugt hun lige havde taget. "Der må vel også være dejligt deroppe" grinte hun og smilte. "Himlen er jo hele tiden blå, med mindre det er dårligt verj så er den jo grå og trist" smilte hun og tog endu en bid.
|
|
|
Post by spurv on Jan 18, 2009 19:39:24 GMT 1
hun smilte " han var nu ikke inde i den han gik blot forbe den" sagde hun roligt og strøg hånden over barnet kind " den liger skam højer end det man ser her fra, så der er altid blå himmel" sagde hun roligt og gik op i loftet hvor længe havde hun været her nede nu ikke så længe siden sit sidst besøg
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 19:47:56 GMT 1
"Det ligner stadig ikke Mura" grinte hun og smilte. "Det kunne man jo tænke sig, det er nok derfor man ikke ser så mange engle her omkring" sagde hun tænksomt og grinte lidt. "Har du noget familie?" spurte hun og tog endu en bid af den frugt hun havde taget.
|
|
|
Post by spurv on Jan 18, 2009 19:51:13 GMT 1
hun smilte og trak på skuldrende "det skal jeg ikke sige om det gør " sagde hun blidt og tog et stykke frugt men blev mærkelig okring spørgsmålet om familie " man har vel altid en familie" sagde hun roligt lidt stift.. og tog en bid af frugten mens hu holdt blidt om barnet . børn havde altid frydet hendes sind
|
|
|
Post by Iselle on Jan 18, 2009 20:07:31 GMT 1
"Undskyld, men jeg må løbe nu, det var rigtig hyggeligt at se dig, jeg håber at vi kan mødes igen" sagde hun og smilte venligt og rejste sig op. "Du kan vel godt selv finde ud ikke?" spurte hun og tog blidt Rose Marie op i sine arme. "Jeg har et møde nu desværre" sagde hun beklagende og gik ud af døren. "Vi ses" sagde hun smilende og gik op af trappen og videre ind i huset.
//Out//
|
|