|
Post by spurv on Dec 14, 2008 18:47:32 GMT 1
hun smilte og nikkede men kunne ikke holde en lille klar latter tilbage ved hans ord om gud hun rystede på hovedet "jeg behøves skam ikke tro når jeg har set ham ligeså levende som jeg nu har set dig" hun smilte og så roligt på hende "selvom han nu ikke er en ham i den forstand"
|
|
|
Post by Mura on Dec 14, 2008 18:51:34 GMT 1
"stadig tror jeg ikke på at han styrer alt verden hvorfor lader han så folk dø i krige og sådan det igver ingen mening for mig" sagde han roligt og tjenererne kom ind og rød af bordet han kiggede ikke på dem men holdt sit blik på hende men kiggeed hendes stadig ikke ind i øjnene han var meget intereseret i at høre om himlen
|
|
|
Post by spurv on Dec 14, 2008 18:54:36 GMT 1
hendes øjne blev trist "fode han forlænge siden lovede menneskende ikke at blande sig i deres frie vilje, og krigene kommer fra den så han kan ikke gøre så meget mere end at sende os for at prøve at stoppe den på andre måder" sagde hun og smilte lidt "men hvem siger døden er en ond ting" spurgte hun roligt
|
|
|
Post by Mura on Dec 14, 2008 18:58:15 GMT 1
"hmm...men krige er da en dårlig ting måske er døden god men vis folk torturerer og så dræber langsomt det må da være pinefuldt" sagde han roligt "desuden burde gud da hjælpe folk og hvad med alle de andre trosretninger" tilføjede han igen meget roligt og kiggede gennemtrængende på hende
|
|
|
Post by spurv on Dec 14, 2008 19:01:58 GMT 1
hun smilte "sikke mange spørgsmå" hun havde ikke noget imod at besvare den slags spørgsmål dem var hun van til " nej krig er skidt men som sagt så kan gud ikke stoppe det uden a bryde sit løfte."forklarede hun roligt. "med hensyn til de andre religioner så er gud gud uanset om du kalder ham jehova,allha, budha, eller noget som helst andet. gud er enkelt nok troen på en skaber der holder af sine børn"
|
|
|
Post by Mura on Dec 14, 2008 19:05:32 GMT 1
"jeg bliver desværre nød til at informere dig om at budha ham selv ikke var en gud men en profet skulle jeg mene men selvfølgelig kan jeg tage fejl skulle bare mene jeg har læst det i mit bibliotek men så igen der er mange bøger der" sagde han og grinte lidt det var maget hyggeligt at snakke med denne engel
|
|
|
Post by spurv on Dec 14, 2008 19:08:25 GMT 1
hun grinte og nikkede "det er han, guds profetmin pouinte var bare at det er uden betydning hvad man kalder ham eller hvordan man tro på ham, det det etientelt er den samme" sagde hun fornøjet og så på ham men undrede sig over hvorfor han ikke ville se hende i øjende skjulte han noget
|
|
|
Post by Mura on Dec 14, 2008 19:14:02 GMT 1
"selvfølgelig men igen rettede jeg jo bare på dig tag dig ikke af det jeg gør det så tit" sagde han og grinte lidt af sig selv dog undgik han stadig øjenkontakt da han ikke ville se hende i øjnene han regnede bare med at igen var der en der ville blive fortabt i hans øjne og han brød sig ærlig talt ikke om det
|
|
|
Post by spurv on Dec 14, 2008 19:19:55 GMT 1
hun smilte "helt i orden " sagde hun roligt men begyndte nu at undre sig mere og mere det ar som om han bevidts forsøgt at undgå hendes øjne "er der noget i vejen" spurgte hun bekymret da hun ikke rigtigt kunne finde ud af hvorfor han ikke ville se hende i øjnede for hende var det et tegn på generthed eller løgn
|
|
|
Post by Mura on Dec 14, 2008 19:23:01 GMT 1
han tænkte lidt for sig selv da hun talte "nej da hvad skulle være galt" spurgte han roligt men vidste godt hvad hun hentydede til men havde ike tænkt sig at sige det han rejste sig op "skal vi gå ind i biblioteket i stedet for at sidde her for altid" sagde han go smilte dog stadig undgik han øjenkontakt
|
|
|
Post by spurv on Dec 14, 2008 19:25:45 GMT 1
hun så op på ham og rejste sig langsomt "jo der må være noget i vejen de undgår mit blik" sagde hun uroligt og så direkte på ham "ændten er der noget i vejen eller osse,," hun stoppede op "[/b] er de direkte uhøflig og det kan jeg ikke tro"[/b] hun gik ikke længer hun kunne mærke han prøvede at undg hendes øjne og hendes spørgsmål
|
|
|
Post by Mura on Dec 14, 2008 19:34:26 GMT 1
"lad os gå ind i biblioteket og snakke videre skal vi ikke" sagde han roligt og begyndte at gå mod døren han gik ud af den og ind ad en anden der stod nogle bøger sterinlys der brændte og nogle stole han satte sig i en af dem og tændte endnu et sterinlys der stod lige ved ham tjenerne måtte have misset den
|
|
|
Post by spurv on Dec 14, 2008 19:37:11 GMT 1
hhun fulgte efter og stilte sig foran ham og så ned på ham "hver sød at se mig i øjende, når vi taler "sagde hun roligt, hun brød sig ikke om at han sådan undgik hendes spøgersmål, hun kunne slet ikke li det. der var noget utrygt ved en der ikke så en i øjnede når man talte sammen
|
|
|
Post by Mura on Dec 14, 2008 19:41:19 GMT 1
han rejste sig op og for første gang kiggede han hende lige ind i øjnene "er de glad nu" spurgte han en smule irreteret han havde ikke regnet med det ville gå sådan men han måtte statuere et godt eksempel for hans slægt og for ham selv det ville være rart at være bekendt med en engel
|
|
|
Post by spurv on Dec 14, 2008 19:44:13 GMT 1
hun mødte roligt hans blik med sine klare blå øjne og smilede han havde kønne øjne og hun kunne ikke se noget falsk i dem hun nikkede tilfreds "ja" hans øjne berørte hende dog ikke mere end at han virkede hæderlig nok " omforladelse, jeg får bare en ubehageligfornemmelse når nogen undviger mit blik, det plejer ikke at betyde noget godt" sagde hun roligt
|
|