|
Post by Rin on Dec 6, 2008 15:26:27 GMT 1
Rin sad på marken og stirrede op på den glødene sol, hun havde siddet der længe. Men hun havde ingen steder at gå hen og hun ville ikke træne, det var det for koldt til selv om solen stegte. Hun kiggede sig omkring, der var ingen så hun begyndte langsomt at lave en billeder på himlen af ild. Hun smilte og sagde til sig selv ''Det bliver bedre og bedre'' ilden fortsatte i nogen sekunder på himlen og så var det pist væk.
|
|
|
Post by Angela on Dec 6, 2008 15:34:43 GMT 1
Angela var sikker på hun havde set syner, hun kiggede stadig mod himlen i håb om at se noget mere ild. Men der kom ingenting, hun stod lidt inden hun satte hårdt af fra jorden, fik vinger og fløj lidt op for at få en bedre udsigt over marken. Hun lagde mærke til noget det bevægede sig nogen kilometer væk. Hun lanede og gik langsomt i den retning.
|
|
|
Post by Rin on Dec 6, 2008 15:47:25 GMT 1
Rin lænede sig tilbage og tegnede en tiger i luften, tigeren kom til syne som en skitse på himlen. Tegningen var tydelige, og tigeren brølede. Hun viftede hånden hårdt til siden og viskede den ud. Hun tegnede nu en blomst som hun lod blomstre i luften, Ilden slyngede ild spidser rundt i luften. Hun så på den om gned fingrene mod hinanden så det lignede ild blomsten brændte væk.
|
|
|
Post by Angela on Dec 6, 2008 15:52:17 GMT 1
Angela kiggede på himlen, denne gang var hun sikker på hun ikke så syner. Hun begyndte at løbe i den retning ilden var kommet fra. Hun snublede i sin kjole, hun tog fra med hånden og skubbede sig let frem og fortsatte. Hun stoppede da hun skimtede noget i græsset lidt væk. Hun bukkede sig og gemte sig i det høje græs, hun lagde sig på alle fire og fortsatte langsomt frem.
|
|
|
Post by Rin on Dec 6, 2008 15:56:39 GMT 1
Rin satte sig op igen og så rundt hun synes hun havde hørt noget, hun trak på skulrende og kiggede mod himlen igen. Hun gabte og strækte sig, hun så sig omkring igen, denne gang så hun noget af det høje græs bevæge sig. Hun rynkede panden og sagde stille ''er her nogen? Hallo?''.
|
|
|
Post by Angela on Dec 6, 2008 15:59:56 GMT 1
Angela stoppede brat, og svarede ikke. Langsomt satte hun sig på hug så hun kunne se hvor den anden person var. Hun så direkte på hende, hun sagde ingenting. Det skete på brøkdel af et sekundt, hun havde rejst sig og gået et skridt tilbage, snublet og faldet bagover.
|
|
|
Post by Rin on Dec 6, 2008 16:04:18 GMT 1
Rin holdt grinet tilbage, rejste sig gik hen til hende og rakte en hånd til hende. "skal du ha' hjælp? Jeg er Rin" Hun smilede til hende og holdt stadig sin hånd frem.
|
|
|
Post by Angela on Dec 6, 2008 16:07:07 GMT 1
Angela kiggede på hende, med tog så hendes hånd og sagde "tak, Jeg er Angela Satoshi, er det dig der laver ild billederne på himlen ?" det sidste spørgsmål kunne hun bare ikke holde igen. det røg bare ud af hende.
|
|
|
Post by Rin on Dec 6, 2008 16:16:53 GMT 1
Hun så forbløffet på hende, de stod over for hinanden. Rin smilte, "ja, ku du li' dem?" sagde hun og så stolt ud. Hun viftede med hånden op mod himlen og endnu et billed kom frem denne gang var det en drage.
|
|
|
Post by Angela on Dec 6, 2008 16:21:57 GMT 1
"wow!" mumlede hun, og kiggede med store øjne på billedet. Hun blinkede og så på hende, "hvordan gør du det? kan jeg lære det?" spurgte hun. Hun smilede, og så tilbage på dragen.
|
|
|
Post by Rin on Dec 8, 2008 17:38:37 GMT 1
Rin lavede en hurtig bevægelse og billedet forsvandt. "jeg er en ilddæmon, og det er ikke noget man bare lære. Jeg har viet hele mit liv til denne kunst." svarede hun stille. "hvad er du? en elver?" spurgte hun stille og så lidt væk.
|
|
|
Post by Angela on Dec 8, 2008 18:42:05 GMT 1
Hun smilte et uskyldigt smil, og kiggede let den anden vej. "jeg skylder din ærlighed at jeg fortæller det" sagde hun med en fnisen, "jeg er en Engel, og mit navn er Angela Satoshi" hun smilte, "jeg fik vist ikke dit navn" fortsatte hun. Angela satte sig ned i det høje græs og betragtede en almindelige blå himel.
|
|
|
Post by Rin on Dec 8, 2008 18:51:55 GMT 1
Hun kiggede på hende, det gik lidt inden hun sagde noget "mit navn er Rin Tikano, hvordan kan du være en engel? du har jo ingen vinger" hun betragtede hende lidt inden hun også satte sig ved siden af hende og ventede på svar.
|
|
|
Post by Angela on Dec 11, 2008 20:28:22 GMT 1
Hun smilede "jeg har ingen vinger nu, men de kommer når jeg ber om det. Desuden behøver man ikke vinger for at være engel" hun grinte let. og rettede igen opmærksomheden mod himlen.
|
|