|
Post by Anna on Dec 5, 2008 13:20:06 GMT 1
Hun hævede øjebrynene "Nå jamen hvis jeg bliver behandlet godt så vil jeg da hellere end gærne gå med dig og lade dig bruge mig til at overtage kongeriget og dræbe min mand" sagde hun hånligt "Sig mig hvor dum tror du jeg er" hun synes at de fleste have en tendens til at undervurdere hendes intelligens
|
|
|
Post by murlocon on Dec 5, 2008 13:26:47 GMT 1
"tro mig vi behandler dem som de er" sagde han med flask venlighed men stadig isnende og hvislende faktisk ville han behandle hende som hun var eftersom hun var et kryb af en vampyr ville hun også blive behandlet sådan og hun sulle med sådan var det bare og det skulle hun ikke ændre på
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 13:29:32 GMT 1
Hun fnøs hånligt "Jeg går jo ikke med dig, det er det sidste jeg vil gøre på jorden.. Jeg har fået nok af ulækre mennesker der tror de er noget" sagde hun koldt. Hun vidste godt at hun ville blive behandlet forfærdeligt, det var klart. Hun var trods alt gift med deres fjende "Hvorfor er det at jeg skal staffes for at blive gift med den forkerte" tilføjede hun bittert
|
|
|
Post by murlocon on Dec 5, 2008 13:40:19 GMT 1
"det er det bare du kunne have giftet dig med en anden" sagde han igen koldt han ville ikke have at hun skulle have giftet sig med ham det var en af de fejl der skulle koste hende livet men så igen kunne han kun bruge hende i live desværre men så igen kunne han sagtens dræbe hende med korset
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 13:42:48 GMT 1
Hun kiggede vredt på ham "Jeg vil da ikke gifte mig med en anden end den jeg elsker" sagde hun vredt "Det er det man normalt gør, men det aner du nok ikke noget om" hun havde ikke tænkt sig at lade ham bruge sig mod tazu.. Hun ville ikke skabe flere problemer
|
|
|
Post by murlocon on Dec 5, 2008 13:48:07 GMT 1
"elsker" han nærmest spyttede ordet ud "at elske folk er intet kærlighed skaber problemer had skaber fred har du for meget dræber du bare en og så har du ikke mere had min bande bygger på had til Rufus og især Tazu" snerrede han vredt "vi skal regere over hele begge kongeriger og det ved Tazu godt"snerrede han vredt
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 13:51:01 GMT 1
Hun kiggede koldt på ham "Jeg har næsten ondt af dig, det må være et trist liv du lever" sagde hun vredt "I vil aldrig overtage dark.. I vil nok godt kunne overtage light med den vattede konge, men aldrig dark, i vil aldrig kunne klare tazu.. Aldrig nogendinde, i vil dø i forsøget"
|
|
|
Post by murlocon on Dec 5, 2008 13:53:57 GMT 1
"vi ahr allerede mange spioner i jeres hjem jeg ved faktisk hvor du bor henne og ejres lille datter eller det er jo ikke jeres det er jo jeres lille adopterdatter Meria skulle jeg mene hun hedder hun er da meget sød" hvislede han koldt med et lille smil han kunne ikke lade være med at drille hende lige nu
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 13:57:49 GMT 1
Hun fik et rasende ansigtstudryk. Igen skulle snakke om Meria, hun var i den grad forbudt område for alle. "Du røre ikke Meria, det bliver det sidste du gør" sagde hun rasende. Hun hold af Meria som hendes egen datter. "Tak fordi du sagde det, nu ved jeg at vi skal skifte hele staben på slottet ud"
|
|
|
Post by murlocon on Dec 5, 2008 13:59:49 GMT 1
"hun er nu meget sød husk lige på at jeg kan tilkalde mine mænd herfra du skal hele vejen tilbage først til slottet og til den tid er hun kidnappet og er i mit tilholdssted så enten følger du med eller også så forsvinder Meria sporløst" sagde han med et smil han vidste han havde hende nu eller også måtte han ty til drastigere metoder
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 14:04:34 GMT 1
Hun kiggede hånligt på ham "Tazu og soldaterne er mere end nok til at beskytte hende mod sådan nogen latterlige oprører som dig" sagde hun vredt "Jeg kommer ikke med dig, så bare drop det, bare forsvind med dig" hun var ved at være træt af det her, hun ville ikke være den svage mere
|
|
|
Post by murlocon on Dec 5, 2008 14:08:51 GMT 1
"hvem siger at de vagter du tror er gode ikke er mine spioner og de kan nemt få hende ud" sagde han udspekuleret "følg med mig og hun overlever ellers vil lige meria dø du vil vel ikke have hendes lille værelse til at stå tomt det er ellers meget pænt" sagde han ondt og kiggede ondt på hende
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 20:38:43 GMT 1
Hendes blik blev hurtigt så mørkerødt at det ligenede hendes øjne var sorte. Denne gang gik han virkelig over grænsen "Du drømmer.. Hun er noget af det bedst beskyttede i kongeriget, det er kun de soldater jeg har kendt fra før jeg blev dronning der har adgang til hende de er nogen af mine bedste venner, og så mig og tazu, ingen andre" sagde hun vredt
|
|
|
Post by murlocon on Dec 5, 2008 20:57:53 GMT 1
"jeg huar mange spioner tro mig de soldater vil være dræbt jeg skal nok få fat i hende så du følger med eller lille Meria finder ud af hvordan mit tilholdssted ser ud måske en uge måske for evigt" sagde han koldt og ufølsomt det lød ikke som om det rørte ham overhovedet at han ville kidnappe et lille barn
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 22:19:18 GMT 1
Hun kiggede hånligt på ham "Du overvurdere dine soldater" sagde hun koldt "Uanset hvor stærke de er, kan de ikke måle sig med et slot fyld med Darks soldater. Og de kan slet ikke måle sig med tazu" sagde hun vredt. Det var noget hun var helt sikker på de ikke ville kunne. Så stærke var ingen
|
|