|
Post by murlocon on Dec 5, 2008 12:22:01 GMT 1
Murlocon sad inde på baren han vidste ikke hvorfor hqan var der igen når han var herinde var det som om lokalet var frosset til is han rejste sig op det gad han simpelthen ikke det var for kedeligt når ingen blev dræbt eller noget han gik ud i den kolde natteluft selv planterne syntes at blive kolde i hans nærvær men han ignorerede det folk på gaden undgik ham med stor forsigtighed han satte sig ned på en sten der stod op ad et træ
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 12:27:19 GMT 1
Anna kom gående ned af stien mod kroen. Hendes skidt var lette og fuldstændigt lydløse. Hun havde en flot hvid kjole på og hendes lange hår var sat løst op. Hun havde kedet sig lidt og havde derfor besluttet sig for at gå en tur ned til kroen for at se om der skete noget interresandt. Hun tvivlede dog, der skete næsten aldrig noget der, men det var bedre end ingenting.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 5, 2008 12:32:29 GMT 1
man kunne se på folk de frygtede ham de gik i en stor bue uden om ham for at de ikke skulle komme for tæt på ham han nød at folk havde så stor respekt overfor ham eller de var bange for ham men det var ligemeget han overvejede hvordan man nemmest kunne komme ind i slottet herfra man kunne selvfølgelig storme det men det var umuligt at overleve det selv det vidste han dog
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 12:34:41 GMT 1
Anna så en skikkelse længere fremme, hun kunne ikke forstå hvorfor folk virkede til at være så bange for ham, hun synes ikke han virkede helt vild skræmmene, men hun lod tanken ligge og fortsatte mod kroen. Hendes ansigt var dækket af en hætte, så man ikke kunne se hvem hun var. Det var efterhånden blevet ret farligt at være dronning af dark og det irriterede hende grusomt. Folk var enten super bange for hende, eller prøvede at kidnappe hende
|
|
|
Post by murlocon on Dec 5, 2008 12:38:05 GMT 1
hasn øjne fangede en hætteklædt kvinde eller mand han kunne ikke se det på grund af hætten men det lignede nu mest en kvinde inde fra kroen kunne man høre lidt latter igen han kiggede lidt efter hende der var et eller andet ved hende han ligesom genkendte men alligevel ikke hvem var hun?
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 12:41:43 GMT 1
Den fremmedes blik irriterede hende groft. Hun hadet at blive stirret på mere end noget andet. Hun prøvede at ignorere ham men kunne ikke lade være med kort at kigge på ham, så hendes ansigt blev tydeligt i et par sekunder inden hun igen kiggede ned og fortsatte mod kroen.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 5, 2008 12:46:59 GMT 1
et lille ryk gik igennem ham nu vidste han hvem hun var hun var jo dronningen selvfølgelig han sprang op og nogle mennesker løb hurtigt væk han begyndte at vandre lidt frem og tilbage vis han fik fat i dronningen ville kongen bukke under det var hans svage punkt hans kone han gik nu hurtigt efter hende med blikket stift rettet på hende
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 12:51:07 GMT 1
Med det samme han lavede den pludselige bevægelse kiggede hun på ham med et undrene blik der dog blev nervøst da han gik hen mod hende. Hun gik hurtigt tilbage, i det midste var hun hurtigere end ham. Det var typisk, at hun altid skulle møde nogen der ikke kunne lide hende. "Hvad vil du?" spurte hun koldt og blev ved med at bakke
|
|
|
Post by murlocon on Dec 5, 2008 12:54:53 GMT 1
"jeg ved hvem du er Anna" hvislede han på sin normale isnende kolde stemme der kunne få en voksen mand til at krympe sig "og jeg skal bruge dig til mit arbejde" hvislede han på samme måde han ville faktisk torturere hende til at fortælle om en hemmelig indgang og så få kongen til at bukke under og så dræbe dem begge men han havde dog godt hørt rygtet der løb i byen
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 13:01:58 GMT 1
Hendes blik blev hårdt og koldt. Hun var virkelig ved at blive træt af det her "Du aner ikke hvor mange der har prøvet det samme som du gør nu.. Og fejlede.. Hvorfor giver i så ikke op" sagde hun vredt og bakkede stadig "Lad mig nu bare være, hvis i så gerne vil overtage kongeriet, så gør det dog uden mig"
|
|
|
Post by murlocon on Dec 5, 2008 13:05:13 GMT 1
"nej for ser du du er jo nøglen til det har man dig har man Tazu det giver sig selv" hvislede han koldt han trak et lille sølvkors op ad sin lomme og kiggede koldt på hende vis bare han fik hende tilbage til sit tilholdssted ville hun være hans da ingen nogensinde var sluppet levende ud derfra uden hans tilladelse
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 13:07:50 GMT 1
Hun kiggede koldt på ham men hendes blik blev lidt bange da hun så korset. Hun kunne næsten ikke kigge på det uden at det brændte i hendes øjne "Tag den forfærdelige tingest væk" sagde hun vredt og bakkede hurtigt tilbage "Prøv dog at klare ham uden mig" sagde hun nervøst
|
|
|
Post by murlocon on Dec 5, 2008 13:10:41 GMT 1
"nej for du er jo min manglende brik det var dog dejligt at du ville komme forbi" hvislede han isnende han trak en lille kniv frem fra sit bælte og trak sit venstre ærme op hvor hans mærke var han kørte bladet over det engang og en lile portal åbnede sig "ind med dig" snerrede han kodlt og presse hende mod portalen
|
|
|
Post by Anna on Dec 5, 2008 13:13:54 GMT 1
Hun vred sig væk fra ham og kom med en overraskende fart 10 meter bagud. Hendes bevægelser var så hurtige at de ikke var nemme at se med menneskeøjne. "Glem det" sagde hun koldt "Jeg synes jeg er blevet kidnappet lidt for meget på det sidste, og det vil jeg ikke lade ske igen"
|
|
|
Post by murlocon on Dec 5, 2008 13:17:06 GMT 1
"rolig der sker der ikke noget du vil blive behandlet som det du er" hvislede han kodlt og isnende portalen begyndte at mindske sig han vidste han måtte få hende ind i den senere "bare rolig vi gør dig ikke noget vi er meget venlige mod fremmede gæster" sagde han og grinte hæst og koldt der ville give de fleste kuldegysninger
|
|